Jakub Król

chief marketing officer
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką Kreatywność Zarządzanie zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Project Management Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
czeski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Miasta Poznania
p.o. Zastępcy Dyrektora Biura Promocji
Urząd Miasta Poznania
Specjalista ds. Promocji
Biuro Promocji Miasta:
*** UEFA Euro 2012™ - członek zespołu ds. promocji:
http://www.youtube.com/watch?v=z5mdT0CX9fo
- negocjacje i koordynacja zagranicznej kampanii reklamowej "Come and Join" (telewizja zagraniczna, internet, wdrożenie aplikacji mobilnej),
- produkcja spotu reklamowego,
- przeprowadzanie postępowań przetargowych (opracowywanie przedmiotu zamówienia, wskaźników efektywności, hamonogramu prac).

*** Konsorcjum Marki Poznań - koordynator projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=fk-31jp_SRc
- opracowanie strategii rozwoju projektu i koordynacja wprowadzania nowych subbrandów (Made in Poznań, Inspired by Poznań i in.),
- bieżący kontakt z Partnerami (m.in. Allegro, Volkswagen Poznań, Bridgestone, Piotr i Paweł, NIVEA, Solaris, GlaxoSmithKline),
- realizacja projektów w ramach Konsorcjum (np. wystawa KOD MIASTA, pierwszy elektryczny autobus),
- produkcja filmu promocyjnego projektu, koordynacja kampanii reklamowej.

*** Poznań dla Ziemi - koordynator projektu:
http://tagi.newsweek.pl/poznan-dla-ziemi,29729,1
- negocjacje z producentami koncertów 2012: Bryan Adams, Faith No More,
- koordynacja produkcji z ramienia Miasta Poznań.
Logo
Specjalista ds. marketingu
Wyższa Szkoła Logistyki
Najważniejsze opracowane i wdrożone projekty: sponsoring III OOL, przeformatowane wydawnictwo Informator Kandydata 2011, nowa koncepcja obecności na targach, cykl spotkań Logistics Meetings.

Współpracowałem m.in. z firmami: DHL Express, Raben Group, Kuehne+Nagel, ProLogis, STILL.

- budowanie i realizowanie strategii marketingowej Szkoły i produktów
(program MBA, konkurs CSR, cykl LogisticsMeetings)
- opracowanie i wdrożenie nowej koncepcji sponsoringu III Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej - wzrost środków o 300%, patronat Ministerstwa Infrastruktury
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- współpraca z agencjami reklamowymi, targowymi (briefing, kontrola wykonania)
Wojciech Zalewski
Wojciech Zalewski · przełożony
wystawiono
Jakub Król jest osobą kreatywną, chętną do opracowywania nowych koncepcji marketingowych. Posiada dużą wiedzę z zakresu marketingu i dobrze porusza się w najnowszych trendach z tego zakresu. Proponuje dużo rozwiązań dodatkowych w trakcie realizacji kampanii marketingowej. Chętnie wdraża rozwiązania ułatwiające prace – bez trudu potrafi odnajdywać rynkowe możliwości zwiększające efektywność.
Artur Olejniczak
Artur Olejniczak · klient
wystawiono
Jakub to człowiek, który tryska energią oraz optymizmem. Choć jest młodą osobą posiada spore doświadczenie interdyscyplinarne co pozwala mu na kreatyne podejście do różnych zadań i tematów. Znakomicie sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Ma wysokie umiejętności interpersonalne - łatwo nawiązuje kontakty a podczas pracy zespołowej dba o atmosferę wzajemnej pomocy i zrozumienia.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Jakub w czasie naszej współpracy sprawdził się jako osoba odpowiedzialna, skrupulatna, bardzo kontaktowa. Jest specjalistą w swojej dziedzinie i godny, polecenia współpracownikiem/usługodawcą.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Kuba jest znakomitym specjalistą w zakresie zarządzania marką. Intuicyjnie i z dużą lekkością potrafi zaprojektować świetną strategię marketingową, bazując na dostępnych i przeprowadzonych badaniach i analizach.

Dobrze czuje się w kontaktach z kluczowymi partnerami, co zaowocowało m.in. wzrostem ich aktywności i zainteresowaniem prowadzonymi przez uczelnie działaniami.

Do tego dusza towarzystwa i erudyta w jednym. Zawsze wspomoże konstruktywną i szczerą radą. Praca z Jakubem to czysta przyjemność ;-)
Strima
Specjalista ds. sprzedaży internetowej przez platformy aukcyjne
- przygotowywanie haseł reklamowych
- tworzenie opisów produktów wraz ze zdjęciami
- zarządzanie promocją

- kontakty z klientami, zarządzanie zamówieniami
Monika G.
Monika G. · przełożony
wystawiono
Jakub jest osobą utożsamiającą się z firmą, sumienną, samodzielną oraz bardzo zaangażowaną w powierzone mu zadania, które wykonuje szybko
i precyzyjnie. Pomysłowość, szybkość działania oraz duże poczucie estetyki sprawiają, że łatwo dostosowuje się do wymogów pracy. Łatwo również nawiązuje kontakt z ludźmi, chętnie pomaga kolegom, jest lubiany przez grupę, z którą współpracuje.
Logo
marketer, projektant, audytor
freelancer
*** Działania w zakresie analizy i planowania marketingowego:
- koncepcja działania i promocji sieci soup barów (Marchewkowe Pole)
- przygotowanie i realizacja strategii wdrożenia nowego klubu premium (Kolaseum Sopot Fitness)
- prace w zespole modelu biznesowego produktów Ministerstwa Gospodarki (ePUAP)
- przygotowanie strategii wejścia na rynek polski dystrybutora nawierzchni stadionowych
- przygotowanie strategii marketingowej biura tłumaczeń biznesowych (GET24.pl)
- prace w zespole promocji międzynarodowego projektu rowerowego (Wlk. Brytania)
- opracowanie własnej marki odzieżowej dla sportów ekstremalnych (Yellow Snow)
- wspieranie komunikacji i marketingu poznańskiego oddziału PMI
- praca przy badaniach jakościowych (Synovate) oraz mystery shopper (certyf. ISC)


*** Projektowanie identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych m.in. dla:
Vespa, Roche Polska, Green Energia Polska, Pernod Ricard, Książkowy Raj, GE Security (UTC Fire), EuroLabel, Law Synergy Moscow, Źle Urodzone, Poznań Marathon, Poznań Półmaraton, PFERD VSM, Unity Line, Triumph Motorcycles, Piaggio Polska, Metal Work, Yamaha Motorcycles, Tubes International, PFT
Magdalena S.
Magdalena S. · klient
wystawiono
Bardzo udana współpraca. Szczerze polecam!
Szybko. Terminowo i profesjonalnie.
Świetny miły kontakt. Rzetelne podejście do pracy.
Dobry kontakt na linii: klient-wykonawca zlecenia!
Rafał Suchocki
Rafał Suchocki · klient
wystawiono
Pan Jakub to sumienny i terminowy wykonawca. Do tego świetny grafik. Nasze zlecenia wykonuje z należytą starannością.
Szczerze polecam Jego usługi.
Logo
Instruktor sztucznej ściany wspinaczkowej
CSiR Dynamix Sp. z o.o.
- obsługa sztucznej ściany wspinaczkowej
- prowadzenie zajęć rekreacyjnych dla grup

Szkolenia i kursy

* Zawodowe:
- Techniki kreatywne (Concordia Design, Poznań 2012)
- Badania socjologiczne w reklamie i jej skuteczność (WSB i SMG/KRC, Poznań 2012)
- Sztuka autoprezentacji (Integra, Witaszyce 2011)
- Praktyczne aspekty zamówień publicznych w dziedzinie reklamy (Kontrakt, Poznań 2011)
- Strategia budowania marki oraz pozycjonowanie strategiczne (Marketing Communication Academy, Warszawa 2010)
- Socialising - angielski w biznesie (Wyższa Szkoła Języków Obcych, Poznań 2010)
- PR przedsiębiorstwa społecznego (Centrum PISOP, Poznań 2009)
- Szkolenie z zakresu promocji dla trenerów organizacji pozarządowych (CSI, Perkoz 2006)

* Społeczne:
Islandia, Słowacja, Czechy, Polska

Edukacja

Logo
Zarządzanie marką, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Logo
Promocja i reklama, studia podyplomowe
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Edukacja Medialna, praca mgr: System identyfikacji wizualnej jako narzędzie budowania wizerunku szkoły wyższej, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- squash i tenis, sporty ekstremalne (nurkowanie, freeskiing, bike freeride),
- włoska kuchnia i motoryzacja

Organizacje

ZHP (phm, ex szef zespołu promocji)

Inne

- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- zacięcie do negocjacji
- skuteczny mindmapping, brainstorming

- prawo jazdy kat. A, B
- Ratownik WOPR, nurek OWD PADI
- programy graficzne: Photoshop, CorelDraw, Autodesk 3ds Max

Grupy

709 wszystkich wypowiedzi
141 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Alfisti
Alfisti
Grupa posiadaczy i miłośników Alfa Romeo
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Dilbert
Dilbert
Dilbertyzm korporacyjny i nie tylko czyli każdy ma swojego 'Buraka'.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Ducati
Ducati
dla miłośników marki Ducati - dla wszystkich Ducatisti
EXTREM BIKES-downhill vs. freeride
EXTREM BIKES-downhill vs. freeride
Grupa dla osób lubiących wysokie i dalekie loty. Po godzinach pracy, czas na extremalny wypoczynek.
Frisbee
Frisbee
Ultimate Frisbee to sport, który łączy szereg dyscyplin w jedną, to chyba jedyny sport, w którym ludzie potrafią połączyć zaciekła rywalizacje na boisku z pełnym poszanowaniem przeciwnika i
HBRP
HBRP
HBRP to mikroblog towarzyszący grupie Harvard Business Review Polska
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski