Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
• Pozycjonowanie i strategia marki
• Przygotowywanie kampanii wizerunkowych
• Konsultowanie i dostosowywanie materiałów marketingowych CA w celu zapewnienia spójności z pozycjonowaniem marki
• Zarządzanie znakami towarowymi
• Change agent: członek międzynarodowej 20-osobowej grupy pracującej nad digitalizacją kultury organizacyjnej w Grupie CA
• Business Project Leader zwycięskiego projektu z Hackatonu dotyczącego innowacyjnych usług bankowych dla nastolatków
• Członek Out of the Box Club: członek grupy łączącej talenty z organizacji, pracującej nad innowacjami w zakresie produktów, procesów i kultury organizacyjnej
• Trener, wykładowca: prowadzenie wykładów, warsztatów, szkoleń i prezentacji w firmie i na zewnątrz (targi pracy, konferencje)
• Przygotowywanie kampanii wizerunkowych
• Konsultowanie i dostosowywanie materiałów marketingowych CA w celu zapewnienia spójności z pozycjonowaniem marki
• Zarządzanie znakami towarowymi
• Change agent: członek międzynarodowej 20-osobowej grupy pracującej nad digitalizacją kultury organizacyjnej w Grupie CA
• Business Project Leader zwycięskiego projektu z Hackatonu dotyczącego innowacyjnych usług bankowych dla nastolatków
• Członek Out of the Box Club: członek grupy łączącej talenty z organizacji, pracującej nad innowacjami w zakresie produktów, procesów i kultury organizacyjnej
• Trener, wykładowca: prowadzenie wykładów, warsztatów, szkoleń i prezentacji w firmie i na zewnątrz (targi pracy, konferencje)
Starszy specjalista ds. komunikacji marketingowej
Odpowiedzialność za:
• Kredyty konsumenckie - komunikacja: przygotowywanie i koordynacja kampanii marketingowych sprzedażowych - TV, OOH, BTL, marketing bezpośredni, wsparcie kampanii w Internecie.
• Segment klientów <27: realizacja strategii banku w zakresie pozyskiwania klienta młodego, koordynacja kampanii digital&social (zarządzanie leadami, optymalizacja konwersji, ROI, LTV), przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, organizacja pracy współpracowników.
• Business as usual: współpraca z Zarządem, product managerami, menedżerami ds. akwizycji, Compliance, Departamentem Prawnym, agencjami marketingowymi domami mediowymi, freelancerami.
• Kredyty konsumenckie - komunikacja: przygotowywanie i koordynacja kampanii marketingowych sprzedażowych - TV, OOH, BTL, marketing bezpośredni, wsparcie kampanii w Internecie.
• Segment klientów <27: realizacja strategii banku w zakresie pozyskiwania klienta młodego, koordynacja kampanii digital&social (zarządzanie leadami, optymalizacja konwersji, ROI, LTV), przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, organizacja pracy współpracowników.
• Business as usual: współpraca z Zarządem, product managerami, menedżerami ds. akwizycji, Compliance, Departamentem Prawnym, agencjami marketingowymi domami mediowymi, freelancerami.
Szkolenia i kursy
Ukończony cykl kursów na Wharton School, University of Pennsylvania - MBA Foundation:
An Introduction to Financial Accounting [15.09 - 24.11]
An Introduction to Operations Management [30.09 - 25.11]
An Introduction to Marketing [14.10 - 15.12]
An Introduction to Corporate Finance [28.10 - 08.12]
Ukończony cykl szkoleń: NeuroStrategie prowadzony przez Piotra Łabuza.
Certyfikaty językowe: CAE, FCE
Szkoła Trenerów, 6th edition – marzec-maj 2011 (http://szkolatrenerow.apulengo.pl/)
Obóz szkoleniowy "Euroweek - szkoła liderów"; 16-22 marca 2009
Social Media Success Summit 2011 – uczestnik największej na świecie konferencji online dot. social media, maj 2011 (http://www.socialmediaexaminer.com/socialmedia11/)
An Introduction to Financial Accounting [15.09 - 24.11]
An Introduction to Operations Management [30.09 - 25.11]
An Introduction to Marketing [14.10 - 15.12]
An Introduction to Corporate Finance [28.10 - 08.12]
Ukończony cykl szkoleń: NeuroStrategie prowadzony przez Piotra Łabuza.
Certyfikaty językowe: CAE, FCE
Szkoła Trenerów, 6th edition – marzec-maj 2011 (http://szkolatrenerow.apulengo.pl/)
Obóz szkoleniowy "Euroweek - szkoła liderów"; 16-22 marca 2009
Social Media Success Summit 2011 – uczestnik największej na świecie konferencji online dot. social media, maj 2011 (http://www.socialmediaexaminer.com/socialmedia11/)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Organizacje
Certyfikowany słuchacz Forum Edukacji Biznesowej (40h) - cykl wykładów i warsztatów prowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu poruszających tematykę biznesową (http://feb.ue.wroc.pl)
Inne
Laureat konkursu "Akademia Talentów" organizowanego przez Forum Edukacji Biznesowej - 3 miejsce - 2012 r.
III miejsce - BiznesStarter Kielce
III miejsce - BiznesStarter Kielce
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn