Jakub Gruchot

Global Change Manager I CIM I Konsultant
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Brand Manager
• Pozycjonowanie i strategia marki
• Przygotowywanie kampanii wizerunkowych
• Konsultowanie i dostosowywanie materiałów marketingowych CA w celu zapewnienia spójności z pozycjonowaniem marki
• Zarządzanie znakami towarowymi

• Change agent: członek międzynarodowej 20-osobowej grupy pracującej nad digitalizacją kultury organizacyjnej w Grupie CA
• Business Project Leader zwycięskiego projektu z Hackatonu dotyczącego innowacyjnych usług bankowych dla nastolatków
• Członek Out of the Box Club: członek grupy łączącej talenty z organizacji, pracującej nad innowacjami w zakresie produktów, procesów i kultury organizacyjnej
• Trener, wykładowca: prowadzenie wykładów, warsztatów, szkoleń i prezentacji w firmie i na zewnątrz (targi pracy, konferencje)
Credit Agricole Bank Polska SA
Starszy specjalista ds. komunikacji marketingowej
Odpowiedzialność za:
• Kredyty konsumenckie - komunikacja: przygotowywanie i koordynacja kampanii marketingowych sprzedażowych - TV, OOH, BTL, marketing bezpośredni, wsparcie kampanii w Internecie.
• Segment klientów <27: realizacja strategii banku w zakresie pozyskiwania klienta młodego, koordynacja kampanii digital&social (zarządzanie leadami, optymalizacja konwersji, ROI, LTV), przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, organizacja pracy współpracowników.
• Business as usual: współpraca z Zarządem, product managerami, menedżerami ds. akwizycji, Compliance, Departamentem Prawnym, agencjami marketingowymi domami mediowymi, freelancerami.
Credit Agricole Bank Polska SA
Specjalista ds. komunikacji marketingowej
Zarządzanie projektami marketingowymi. Tworzenie i koordynowanie realizacji kampanii ATL, BTL, social media. Praca koncepcyjna i twórcza przy tworzeniu KV, copywriting. Współpraca z agencjami, domami mediowymi, drukarniami.
BERGMAN Engineering Sp. z o.o.
Marketing manager
- przygotowywanie i wdrażanie startegii marketingowych
- brand management i kampanie promocyjne
- koordynacja działań w sieciach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, GoldenLine, Twitter)
- zarządzanie projektami
- współpraca z firmami zewnętrznymi
Credit Agricole Bank Polska SA
Młodszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Zarządzanie projektami marketingowymi. Tworzenie i koordynowanie realizacji kampanii ATL, BTL, social media. Praca koncepcyjna i twórcza przy tworzeniu KV, copywriting. Współpraca z agencjami, domami mediowymi, drukarniami.
Credit Agricole Bank Polska SA
Praktykant w Departamencie Komunikacji Marketingowej
Koordynowanie projektów BTL.
Logo
Specjalista ds. Social Media
ProgresMedia
Social media marketing - tworzenie i implementacja strategii marketingu społecznościowego, doradztwo w dziedzinie promocji marki, marketingu szeptanego.

Szkolenia i kursy

Ukończony cykl kursów na Wharton School, University of Pennsylvania - MBA Foundation:
An Introduction to Financial Accounting [15.09 - 24.11]
An Introduction to Operations Management [30.09 - 25.11]
An Introduction to Marketing [14.10 - 15.12]
An Introduction to Corporate Finance [28.10 - 08.12]

Ukończony cykl szkoleń: NeuroStrategie prowadzony przez Piotra Łabuza.

Certyfikaty językowe: CAE, FCE

Szkoła Trenerów, 6th edition – marzec-maj 2011 (http://szkolatrenerow.apulengo.pl/)
Obóz szkoleniowy "Euroweek - szkoła liderów"; 16-22 marca 2009

Social Media Success Summit 2011 – uczestnik największej na świecie konferencji online dot. social media, maj 2011 (http://www.socialmediaexaminer.com/socialmedia11/)

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, Analityk Biznesu, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Organizacje

Certyfikowany słuchacz Forum Edukacji Biznesowej (40h) - cykl wykładów i warsztatów prowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu poruszających tematykę biznesową (http://feb.ue.wroc.pl)

Inne

Laureat konkursu "Akademia Talentów" organizowanego przez Forum Edukacji Biznesowej - 3 miejsce - 2012 r.

III miejsce - BiznesStarter Kielce

Grupy

16 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DESIGN{MAGAZINES
DESIGN{MAGAZINES
Najbardziej designerskie magazyny świata
Economist
Economist
Ekonomia, polityka, biznes, nowe technologie... czyli Economist!
FOREX forex
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn