Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Specialist
• Wdrażanie/Administracja/Wsparcie dla systemów IBM AIX
• Wdrażanie/Administracja/Wsparcie dla TSM (Tivoli Storage Manager)
• Wdrażanie/Administracja/Wsparcie dla innych produktów oferowanych przez IBM
• Konfiguracje/Aktualizacje storage IBM (od DS3k poprzez DS8k do V7k i SVC)
• Konfiguracje/Aktualizacje SAN (przełączniki rodziny Brocade)
• Opeka nad kluczowymi klientami w skład której wchodzi między innymi proponowanie nowych rozwiązań oraz koordynowanie różnych działań w obrębie podpisanej umowy oraz działania proaktywne.
• Zdalne rozwiązywanie problemów z AIX/TSM w ramach L2.
• Wdrażanie/Administracja/Wsparcie dla TSM (Tivoli Storage Manager)
• Wdrażanie/Administracja/Wsparcie dla innych produktów oferowanych przez IBM
• Konfiguracje/Aktualizacje storage IBM (od DS3k poprzez DS8k do V7k i SVC)
• Konfiguracje/Aktualizacje SAN (przełączniki rodziny Brocade)
• Opeka nad kluczowymi klientami w skład której wchodzi między innymi proponowanie nowych rozwiązań oraz koordynowanie różnych działań w obrębie podpisanej umowy oraz działania proaktywne.
• Zdalne rozwiązywanie problemów z AIX/TSM w ramach L2.
Inzynier Serwisu / Inzynier Systemowy
• Wdrażania i serwis sprzętowy serwerów IBM / Fujitsu-Siemens oraz innych
• Wdrażania/Administracja/Wsparcie Systemów Linux/Windows
• Wdrażania/Administracja/Wsparcie telefoni VoIP produkcji Siemens (od serwerów po telefony)
• Wdrażanie rozwiązań opartych o system Windows/Linux typu "Scratch"
• Prowadzenie projektów u kluczowych klientów
• Wdrażania/Administracja/Wsparcie Systemów Linux/Windows
• Wdrażania/Administracja/Wsparcie telefoni VoIP produkcji Siemens (od serwerów po telefony)
• Wdrażanie rozwiązań opartych o system Windows/Linux typu "Scratch"
• Prowadzenie projektów u kluczowych klientów
Elektronik następnie awans na stanowiko Specjalisty ds. Serwisu Techn.
Awans na stanowisko Specjalista ds. Serwisu Technicznego i zmiana działu HelpDesk na Serwis.
• Druga linia wsparcia u klientów w przypadku problemów sprzętowych oraz programowych różnych vendorów
• Wdrażanie nowych rozwiązań opartych o systemy rodziny Microsoft Windows
• Wsparcie kluczowych klientów telefonicznie bądź bezpośrednio w siedzibie klienta.
• Serwis drukarek/monitorów oraz innych urządzeń peryferyjnych różnych vendorów.
• Druga linia wsparcia u klientów w przypadku problemów sprzętowych oraz programowych różnych vendorów
• Wdrażanie nowych rozwiązań opartych o systemy rodziny Microsoft Windows
• Wsparcie kluczowych klientów telefonicznie bądź bezpośrednio w siedzibie klienta.
• Serwis drukarek/monitorów oraz innych urządzeń peryferyjnych różnych vendorów.
Elektronik
Pracownik HelpDesk (pierwsza linia wsparcie)
• Koordynowanie i zlecanie działań do drugiej linii wsparcia pod warunkiem że nie udało się rozwiązać problemu telefonicznie/zdalnie
• Serwis drukarek/monitorów/skanerów/serwerów i innych urządzeń różnych producentów.
• Wsparcie telefoniczne serwisu wyjazdowego w przypadku problemów na miejscu u klienta.
• Koordynowanie i zlecanie działań do drugiej linii wsparcia pod warunkiem że nie udało się rozwiązać problemu telefonicznie/zdalnie
• Serwis drukarek/monitorów/skanerów/serwerów i innych urządzeń różnych producentów.
• Wsparcie telefoniczne serwisu wyjazdowego w przypadku problemów na miejscu u klienta.
Szkolenia i kursy
Niektóre certyfikaty straciły ważność ze względu na specyfike obecnej pracy dlatego podaje je tylko do celów poglądowych.
• 19.07.2014 IBM Certified Deployment Professional - Tivoli Storage Manager V6.3
• 17.02.2014 SUSE Certified Linux Administrator (SUSE CLA)
• 16.12.2011 IBM Certified Systems Expert - Virtualization Technical Support for AIX and Linux - v2
• 16.12.2011 IBM Certified System Administrator - AIX 6.1
• 25.11.2011 IBM Certified Systems Expert - High Availability for AIX Technical Support and Administration
• 05.01.2011 BM Certified Deployment Professional - Tivoli Storage Manager V6.1
• 19.09.2008 IBM eServer Certified Systems Expert - pSeries HACMP for
AIX 5L
• 20.06.2008, IBM Certified Specialist - System p Administration
• 26.09.2006, IBM Certified Systems Expert - System x Windows 2000/2003
• 26.09.2006, IBM Certified Advanced Technical Expert - eServer BladeCenter (2006)
• 22.09.2006, IBM Certified System Expert - IBM BladeCenter
• 22.09.2006, IBM Certified Specialist - System x Technical
• 22.09.2006, IBM Certified Specialist - IBM BladeCenter
• 22.09.2006, IBM Certified Specialist - System x Windows 2000/2003
• 21.06.2006, CompTIA A+ Certified Professional
• 01.03.2006-03.03.2006, HiPath Wireless Controller, AccessPoint and Convergence SW v3.0
• 06.03.2006-17.03.2006, Market Introduction course HiPath 8000 downscaled for Service
• 24.02.2006, Servicing IBM xSeries Servers (XW0001)
• 20.01.2006, Servicing xSeries Servers – Part II (Release 3.0)
• 20.01.2006, Blade Center Fundamentals
• 19.01.2006, Servicing xSeries Servers – Part I (Release 1.0)
• 16.01.2006, IBM Desktop Systems (RDC04)
• 16.01.2006, IBM Mobile Systems (RTC04)
• 25.09.2005, Poświadczenie bezpieczeństwa nr S0099P wystawione na okres 10 lat
• 17.06.2005, Microsoft Certified Systems Engineer: Security (Microsoft Windows 2003)
• 17.06.2005, Microsoft Certified Systems Administrator: Security (Microsoft Windows 2003)
• 03.06.2005, Microsoft Certified Systems Engineer (Microsoft Windows 2003)
• 02.06.2005, Microsoft Certified Systems Administrator (Microsoft Windows 2003)
• 11.04.2005-14.04.2005, HP LaserJet Service Course (LJU 210)
• 04.05.2005-06.05.2005, HP Color LaserJet Portfolio 320 Service & Support Training
• 06.05.2005, Accredited Platform Specialist APS – HP Color LaserJet, Low-end and Mid-range
• 24.03.2005, Microsoft Certified Professional
• 01.01.2005, Autoryzowany Serwisant firmy Lexmark z zakresu naprawy drukarek T430, C510,
C76x, X422, X5500
• 19.07.2014 IBM Certified Deployment Professional - Tivoli Storage Manager V6.3
• 17.02.2014 SUSE Certified Linux Administrator (SUSE CLA)
• 16.12.2011 IBM Certified Systems Expert - Virtualization Technical Support for AIX and Linux - v2
• 16.12.2011 IBM Certified System Administrator - AIX 6.1
• 25.11.2011 IBM Certified Systems Expert - High Availability for AIX Technical Support and Administration
• 05.01.2011 BM Certified Deployment Professional - Tivoli Storage Manager V6.1
• 19.09.2008 IBM eServer Certified Systems Expert - pSeries HACMP for
AIX 5L
• 20.06.2008, IBM Certified Specialist - System p Administration
• 26.09.2006, IBM Certified Systems Expert - System x Windows 2000/2003
• 26.09.2006, IBM Certified Advanced Technical Expert - eServer BladeCenter (2006)
• 22.09.2006, IBM Certified System Expert - IBM BladeCenter
• 22.09.2006, IBM Certified Specialist - System x Technical
• 22.09.2006, IBM Certified Specialist - IBM BladeCenter
• 22.09.2006, IBM Certified Specialist - System x Windows 2000/2003
• 21.06.2006, CompTIA A+ Certified Professional
• 01.03.2006-03.03.2006, HiPath Wireless Controller, AccessPoint and Convergence SW v3.0
• 06.03.2006-17.03.2006, Market Introduction course HiPath 8000 downscaled for Service
• 24.02.2006, Servicing IBM xSeries Servers (XW0001)
• 20.01.2006, Servicing xSeries Servers – Part II (Release 3.0)
• 20.01.2006, Blade Center Fundamentals
• 19.01.2006, Servicing xSeries Servers – Part I (Release 1.0)
• 16.01.2006, IBM Desktop Systems (RDC04)
• 16.01.2006, IBM Mobile Systems (RTC04)
• 25.09.2005, Poświadczenie bezpieczeństwa nr S0099P wystawione na okres 10 lat
• 17.06.2005, Microsoft Certified Systems Engineer: Security (Microsoft Windows 2003)
• 17.06.2005, Microsoft Certified Systems Administrator: Security (Microsoft Windows 2003)
• 03.06.2005, Microsoft Certified Systems Engineer (Microsoft Windows 2003)
• 02.06.2005, Microsoft Certified Systems Administrator (Microsoft Windows 2003)
• 11.04.2005-14.04.2005, HP LaserJet Service Course (LJU 210)
• 04.05.2005-06.05.2005, HP Color LaserJet Portfolio 320 Service & Support Training
• 06.05.2005, Accredited Platform Specialist APS – HP Color LaserJet, Low-end and Mid-range
• 24.03.2005, Microsoft Certified Professional
• 01.01.2005, Autoryzowany Serwisant firmy Lexmark z zakresu naprawy drukarek T430, C510,
C76x, X422, X5500
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
• Gra na pianinie
• Siatkówka
• Siłownia
• Dobra muzyka
• Kino
• Gra na konsoli oraz PC
• Majsterkowanie
• Siatkówka
• Siłownia
• Dobra muzyka
• Kino
• Gra na konsoli oraz PC
• Majsterkowanie
Organizacje
Brak
Inne
Przyjmuję tylko poważne oferty.
English version: pl.linkedin.com/pub/jacek-wojtkun/63/324/3bb/
English version: pl.linkedin.com/pub/jacek-wojtkun/63/324/3bb/
Grupy
AIX
Skupia osoby powiazane bezposrednio lub posrednio z systemem operacyjnym AIX, produktem firmy IBM.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.