Jacek Pers

Jacek Pers

Właściciel, Peronet

Wolsztyn, wielkopolskie

Podsumowanie

    Od 1999r. prowadzę firmę i świadczę usługi, współpracując z instytucjami publicznymi i firmami komercyjnymi. Długoletnie doświadczenie w kontaktach z klientami biznesowymi i sektora public poparte szeroką wiedzą z zakresu między innymi IT, środków unijnych, zarządzania, marketingu oraz umiejętnościami interpersonalnymi pozwoliły na osiągnięcie wielu sukcesów dla instytucji ze mną współpracujących, jak i przyczyniły się do satysfakcji osobistej (np. jestem jednym z autorów Strategii Rozwoju Społ. Informacyjnego woj. lubuskiego, kilkunastu wniosków unijnych, z których wiele dostało dofinansowanie, wielu analiz itd. Przeprowadziłem także wiele szkoleń dla MSP i JST, które pozwoliły zrozumieć niuanse funduszy unijnych i branży IT od strony praktycznej).
    Moim celem zawodowych jest współpraca w zakresie IT, konsultingu, środków unijnych oraz rozwój osobisty i zaspokojenie ambicji zawodowych.
    Oczekuję na interesujące propozycje współpracy.
    Właściciel - w międzyczasie stała i wyłączna współpraca – kontrakt menedżerski

    Peronet

    wrzesień 1999 - listopad 2011 (przez 12 lat i 3 miesiące)
    Stałą współpraca na zasadzie samozatrudnienia lub kontraktu menedżerskiego między innymi z:
    1. Veracomp S.A (Dział Systemów Sieciowych- sprzedaż i doradztwo w zakresie zaawansowanych technologii, rozwijanie sieci dealerskiej, marketing, szkolenia dla klientów)
    2. Talex S.A. (Pełnomocnik Zarządu ds Klientów Strategicznych-sprzedaż rozwiązań, współpraca z klientami....)
    3. Arcus S.A. (Konsultant w dziale handlowym-sprzedaż rozwiązań firmy w zakresie druku i kopiowania oraz outsorcingu)
    4. ITeraz Europa (Cisco, HP. Microsoft, Intel)- konsultant na Polskę Zachodnią - konsultacje w MSP i JST, szkolenia, marketing,dobór techologii......)
    5. Fundacja Polskie Centrum Kompetencji Administracji i Edukacji -doradca, uczestnik zespołu projektowego i wykonawca wielu prac analitycznych z zakresu IT, projektów unijnych, IT...)
    6. Fundacja Edukacji Ekonomicznej- Dyrektor Regionalny,doradca sektora publicznego i edukacyjnego w zakresie IT, projektów unijnych, gospodarki opartej na wiedzy......

    Edukacja

    Wydział Nauk Społecznych i Dziennikarstwa, specjalizacja samorządowa, magisterskie

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

    październik 1990 - lipiec 1996 (przez 5 lat i 10 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Niemiecki

    dobry

    Rosyjski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    WYBRANE DODATKOWE SZKOLENIA:
    1999-2004 Szkolenia wewnętrzne z zakresu doskonalenia umiejętności interpersonalnych, skutecznej sprzedaży, zarządzania czasem;
    2004-2006 Szkolenia z zakresu tematyki unijnej, funduszy, pozyskiwania dotacji, przygotowywania wniosków i analiz;
    2005-2006 Szkolenia w ramach ITeraz Europa z Grupą Boss z zakresu e-biznesu, funduszy unijnych, analiz technicznych, biznes planu, prowadzenia negocjacji, prezentacji i skutecznego biznesu;
    2006-2009 Szkolenia w ramach współpracy z Fundacją Edukacji Ekonomicznej : Szkolenie dla moderatorów – Konsultatywna – metoda przeprowadzenia konsultacji i rozwiązywania konfliktów;
    2008 Szkolenia Lubuskiego Urzędu Marszałkowskiego dotyczące projektów EFS;
    2008 Szkolenia dotyczące różnych form telepracy w nowoczesnym zatrudnieniu, Lubuskie Stowarzyszenie Organizacji Pozarządowych;

    Organizacje

    - Fundacja Edukacji Ekonomicznej – akredytacja, trener i konsultant europejski, przy Fundacji Edukacji Ekonomicznej, Warszawa
    - Fundacja Polskie Centrum Kompetencji - konsultant
    - Regionalna Inicjatywa Społeczna Wolsztyn – organizacja pozarządowa, woj. wielkopolskie

    Hobby

    IT, film, literatura, turystyka

    Grupy

    Zobacz szczegóły »