Jacek Paczóski

Marketingowiec
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

bankowość Strategia biznesowa Ekonomika Zarządzanie Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Trade Marketing Szkolenie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Brand Manager
Nowe Group
www.pachnacaszafa.pl
www.badigame.pl
JTI Polska Sp. z o.o.
Modern Trade and HoReCa Analist
Brałem udział w projekcie wdrażania nowego systemu dla Przedstawicieli Handlowych. (Trade Marketing) Projekt TME (Siebel
Po zakónczonym projekcie, byłem odpowiedzialny za przygotowawywanie planów aktywności dla Agentów działu HoReCa oraz Hurtu.
Przygotowywałem plany na dystrybucje materiałów POS (ilość oraz wybór odpwowiednich lokali w zalezności od rodzaju POS), przy współpracy z działem marektingu oraz działem odpwoedzialnym za rozwój POSów.
Przygotowywałem analizy działań działu Trade'u w cyklu sprzedażowym , kwartalym oraz rocznym.
Przygotowywałem oraz przeprowadzałem segmentację rynku w celu podziału klientów na wielowymiarowe kryteria (inwestycyjne / promocyjne / zadaniowe dla PH)
Monitorowałem wyniki realizacji targetów Trade Marketingu
Avon Cosmetics Polska
EMEA Analityk Marketingowy (EMEA Business Analyst)
• Opracowywałem kwartalne i roczne analizy sprzedaży dla działu marketingu regionalnego, co pozwalało na bieżącą kontrolę realizowania planu marketingowego.
• Opracowywałem analizy oraz prezentacje na podstawie danych firm zewnętrznych (Euromonitor, AC Nielsen) dotyczące między innymi: analizy potencjału rynku oraz rozwoju marki, aktywności konkurencji, analizy trendów.
•Przygotowywałem co miesięczny raport dotyczący sprzedaży marek oraz nowych produktów dla działu marketingu globalnego w USA.
•Stworzyłem bazę danych (Access) zawierająca dane sprzedażowe uwzględniającą dodatkowo wskaźniki finansowe w celu ujednolicenia raportowania do centrali globalnej w USA.
• Współpracowałem ściśle z Brand managerami w zakresie dostosowywania globalnej strategii marek do regionalnych potrzeb uwzględniając indywidualne potrzeby poszczególnych rynków.
• Przygotowywałem materiały szkoleniowe oraz prezentacje. Szkoliłem nowo przyjętych pracowników marketingu w Polsce i w Anglii z zakresu wewnętrznych systemów marketingowych oraz raportujących. W sumie przeszkoliłem ok. 30 osób w obu lokacjach.
• Opracowałem wewnętrzna stronę szkoleniowa dla nowego pracownika działu marketingu regionalnego uwzględniającą informacje dotyczące ważnych dokumentów, pracy z systemami, linki do szkoleń, za co zostałem wyróżniony nagrodą: „Mistrza Innowacji”.
Avon Cosmetics Polska
Koordynator Kategorii Produktów Perfumeryjnych (Fragrance Category Coordinator)
• Koordynowałem proces rozwoju nowych produktów od strony marketingu dla kategorii Produktów Perfumeryjnych w tym również Marek Luksusowych dla regionu Europy zachodniej, centralnej, wschodniej oraz Turcji. Wiązało się to ze współpracą z Brand managerami w zakresie opracowania planu aktywacji 360 dla nowych produktów( rozwój opakowania, wybór nazwy, strategia cenowa, strona wizualna w broszurze). W ramach tego projektu:
• Współpracowałem z wieloma działami firmy czuwając nad sprawnym przepływem informacji
• Czuwałem nad komunikacją z lokalnymi rynkami w ramach aktywacji poszczególnych produktów
• Współpracowałem z agencja w ramach procesu powstawania opakowania produktów (design).
• Współpracowałem z działem łańcucha dostaw (Supply Chain) z w zakresie powstawania oraz dostarczenia produktu na czas do poszczególnych rynków.
• Współpracowałem z domami zapachowymi przy procesie powstawania nowych zapachów
Avon Cosmetics UK
Associate Technical Planner
• Koordynowałem proces powstawania nowych produktów od strony działu rozwoju nowych produktów w ramach jednostki Łańcucha Dostaw, w ramach tego projektu:
•Czuwałem nad prawidłowym i zgodnym z ustaleniami przepływem informacji i dokumentów dotyczących danego projektu.
•Współpracowałem z dostawcami z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Czech, Polski i Stanów Zjednoczonych w zakresie czasu dostawy, wyglądu produktów.
•Pilnowałem terminowych dostaw poszczególnych komponentów do wewnętrznej kontroli jakości.
•Współpracowałem z marketingiem nad wyglądem ostatecznym produktu (kolorystyka, wymiary, materiały, wersje językowe).
•Bezpośrednio współpracowałem z inżynierem nad ostatecznym wyglądem produktu (sprawdzanie kolorów, testy np:. zachowanie produktu w transporcie – transit test).
•Uczestniczyłem w produkcji próbnej wybranych produktów na terenie Wielkiej Brytanii.
•Przygotowywałem wewnętrzne dokumenty dotyczącą specyfikacji produktu dla fabryki.
•Zbierałem dokumentację techniczną produktu oraz koordynowałem jej przepływ między działami.
•Współpracowałem z działem prawnym nad poprawnością informacji zamieszczonych na opakowaniach.
•Współpracę z agencją projektującą wygląd opakowań (ICP design studio) w Wielkiej Brytanii.
Avon Cosmetics Polska
Asystent: produkty do pielęgnacji twarzy i ciała
• Asystowałem przy tworzeniu planów sprzedażowych, polityki cenowej marek oraz koordynacji programów lojalnościowych jak i materiałów wspierających siły sprzedaży w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
•Asystowałem w tworzeniu brief’ów kreatywnych, oraz współpracowałem z działem kreacji przy realizacji tych briefów.
• Uczestniczyłem w projekcie wdrażania nowego systemu marketingowego dla regionu Europy Centralnej i Wschodniej . Do moich obowiązków należało miedzy innymi testowanie systemu od strony użytkownika oraz zgłaszanie poprawek, zgłaszanie propozycji ulepszeni. Wiele z moich propozycji zostało zaakceptowanych oraz uwzględnionych w finalnej wersji systemu, za co zostałem wyróżniony globalną nagrodą „Distinctive Award”.
Avon Cosmetics Polska
Specjalista ds. Systemów Marketingowych
Wprowadzałem plany marketingowe do systemu.
Sporządzałem raporty sprzedaży.
Avon Cosmetics Polska
Operator wprowadzania danych
Wprowadzałem zamówienia do systemu dla potrzeb działu obsługi klienta.

Szkolenia i kursy

2016 Maj Situational Leadership
2016 Marzec Influencing Skills (D.I.S.C)
2015 Warsztat z zakresu rozwoju kompetencji osobistych (AiA) 2015 Warsztat Twórczości (SWPS)
2011 AC Nielsen - Metodologia
2009 Adobe Connect Pro (Avon)
2008 Finanse dla nie-finansistów (Avon)
2007 Access – poziom średnio zaawansowany (Altkom)
2007 Szkolenie zapachowe (Dom zapachowy Givoudan - Paryż)
2007 Think on Your Feet Myśl szybko – Mów skutecznie (Klos Training) - sztuka prezentacji
2005 Zarządzanie Marką (SWPS)
2005 Zarządzanie czasem
2004 Excell – poziom zaawansowany (Almado)
2004 Budowanie zespołu z elementami treningu interpersonalnego (Instytut Rozwoju Biznesu)
2002 Zarządzanie zmianą (Instytut Rozwoju Biznesu)

Edukacja

Logo
Społeczna Psychologia Kliniczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Fotografia
Paintball
Gotowanie
Gitara
dawanie fajnych prezentów....

Gry komputerowe, nowe technologie, gadżety
Playstation :-) i wszystko co z tym związane ! Freak :-)

Inne

Prawo jazdy kat.B

DODATKOWO;
• Excel, Access, Word, Power Point, Lotus Notes, Outlook,
• Micro Strategy
• SFA - Siebel, Ebi (Asseco) , Great Vines,
• SAP

Grupy

22 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
abc aranżacji wnętrz
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Advergames
Advergames
Advergames - gry reklamowe
Analiza biznesowa
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...