Jacek Makowski
kierownik placówki, dbkredyt Deutsche Bank PBC SA
Rybnik,
śląskie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Placówki
1. Zapewnienie realizacji wyznaczonych planów sprzedażowych produktów Banku.
2. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.
3.Zarządzanie złożonymi strukturami, tj. wydziałami i zespołami podporządkowanymi.
4. Motywowanie pracowników celem osiągnięcia wyznaczonych planów sprzedażowych i finansowych.
5. Rozwój sieci z wykorzystaniem alternatywnych kanałów sprzedaży (III miejsce w konkursie sprzedażowym "najlepsi managerowie sprzedaży" DB PBC S.A. -Meksyk, Acapulco, listopad 2008)
6. Monitorowanie terminowości wymaganych umowami wpłat klientów z tytułu kredytów.
2. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.
3.Zarządzanie złożonymi strukturami, tj. wydziałami i zespołami podporządkowanymi.
4. Motywowanie pracowników celem osiągnięcia wyznaczonych planów sprzedażowych i finansowych.
5. Rozwój sieci z wykorzystaniem alternatywnych kanałów sprzedaży (III miejsce w konkursie sprzedażowym "najlepsi managerowie sprzedaży" DB PBC S.A. -Meksyk, Acapulco, listopad 2008)
6. Monitorowanie terminowości wymaganych umowami wpłat klientów z tytułu kredytów.
Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych
1. Zarządzanie grupą Kierowników ds. Rozwoju oraz Przedstawicieli.
2. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, prezentacjii szkoleń oraz coaching w terenie.
3. Aktywne pozyskiwanie klientów i rozwijanie rynku sprzedaży pożyczek gotówkowych.
4. Realizacja ilościowych i jakościowych planów sprzedazy (tytuł najlepszego kierownika rejonu ds. operacyjnych w roku 2005, Wrocław, marzec 2006)
5. Szacowanie zdolności kredytowej klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami w firmie.
6. Wspieranie i rozwój zespołu.
2. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, prezentacjii szkoleń oraz coaching w terenie.
3. Aktywne pozyskiwanie klientów i rozwijanie rynku sprzedaży pożyczek gotówkowych.
4. Realizacja ilościowych i jakościowych planów sprzedazy (tytuł najlepszego kierownika rejonu ds. operacyjnych w roku 2005, Wrocław, marzec 2006)
5. Szacowanie zdolności kredytowej klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami w firmie.
6. Wspieranie i rozwój zespołu.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Squash, narciarstwo, książka
Inne
komunikatywność i duże zdolności interpersonalne,
wysoka wewnętrzna motywacja i systematyczność,
umiejętności organizacyjne,
otwartość na klienta i nastawienie na wyniki.
wysoka wewnętrzna motywacja i systematyczność,
umiejętności organizacyjne,
otwartość na klienta i nastawienie na wyniki.