Jacek Makowski

Jacek Makowski

kierownik placówki, dbkredyt Deutsche Bank PBC SA

Rybnik, śląskie

Podsumowanie

    Kierownik Placówki

    Deutsche Bank PBC SA

    od grudnia 2006 (od 7 lat i 9 miesięcy)
    1. Zapewnienie realizacji wyznaczonych planów sprzedażowych produktów Banku.
    2. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.
    3.Zarządzanie złożonymi strukturami, tj. wydziałami i zespołami podporządkowanymi.
    4. Motywowanie pracowników celem osiągnięcia wyznaczonych planów sprzedażowych i finansowych.
    5. Rozwój sieci z wykorzystaniem alternatywnych kanałów sprzedaży (III miejsce w konkursie sprzedażowym "najlepsi managerowie sprzedaży" DB PBC S.A. -Meksyk, Acapulco, listopad 2008)
    6. Monitorowanie terminowości wymaganych umowami wpłat klientów z tytułu kredytów.
    Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych

    Provident Polska SA Rybnik

    kwiecień 2001 - listopad 2006 (przez 5 lat i 8 miesięcy)
    1. Zarządzanie grupą Kierowników ds. Rozwoju oraz Przedstawicieli.
    2. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, prezentacjii szkoleń oraz coaching w terenie.
    3. Aktywne pozyskiwanie klientów i rozwijanie rynku sprzedaży pożyczek gotówkowych.
    4. Realizacja ilościowych i jakościowych planów sprzedazy (tytuł najlepszego kierownika rejonu ds. operacyjnych w roku 2005, Wrocław, marzec 2006)
    5. Szacowanie zdolności kredytowej klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami w firmie.
    6. Wspieranie i rozwój zespołu.
    Kierownik ds. Rozwoju

    Provident Polska SA Tychy, Katowice, Gliwice

    styczeń 2000 - marzec 2001 (przez 1 rok i 3 miesiące)
    1. Zarządzanie czternastoosobową grupą Przedstawicieli.
    2. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów.
    3. Rozwój sprzedaży pożyczekgotówkowych na podległym terenie.
    Likwidator szkód komunikacyjnych

    TUiR WARTA S.A. Rybnik

    grudzień 1998 - maj 1999 (przez 6 miesięcy)
    1. Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i likwidacja szkód.
    2. Przygotowywanie indywidualnych ofert sprzedazy dla klientów korporacyjnych.
    3. Negocjacje warunków sprzedaży umów ubezpieczeń z kluczowymi klientami.

    Edukacja

    Menedżer Jakości, studia podyplomowe

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

    marzec 2007 - kwiecień 2008 (przez 1 rok i 2 miesiące)
    Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie

    Politechnika Śląska w Gliwicach

    wrzesień 1999 - czerwiec 2001 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
    Zarządzanie Przedsiębiorstwem, inżynierskie

    Politechnika Śląska w Gliwicach

    wrzesień 1995 - luty 1999 (przez 3 lata i 6 miesięcy)

    Informacje dodatkowe

    Hobby

    Squash, narciarstwo, książka

    Grupy

    Zobacz szczegóły »
    • Nordea

      Nordea Bank S.A. - "Spektrum Możliwości"