Izabela Kubicz

Izabela Kubicz

Dyrektor ds.operacyjnych i marketingu/ Doradca Zarządu, GK Redan S.A. Adesso Sp. z o.o. S.K.A.

Bielsko-Biała, śląskie

Podsumowanie

    • Wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej: opracowywaniu i skutecznym wdrażaniu strategii handlowych, operacyjnych i marketingowych.

    • Wiedza i doświadczenie z zakresu: budżetowania, kontroli realizacji planów, sporządzania raportów, kontroli kosztów.

    • Wysoko rozwinięte umiejętności: analitycznego, koncepcyjnego myślenia, planowania oraz komunikacji i zarządzania dużymi zespołami ludzi.

    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, przywódcze, trenerskie i coachingowe.

    • Ambitna, odpowiedzialna, skoncentrowana na osiągnięciu wyznaczonego celu.
    Dyrektor Operacyjny

    Aranżacja realizacja światła

    od stycznia 2012 (od 2 lat i 4 miesięcy)
    - zarządzanie sprzedażą produktów firmy
    - zarządzenie pracą działu handlowego oraz pracowników terenowych
    - tworzenie nowych oddziałów na terenie kraju
    - realizacja planów sprzedaży
    - analiza konkurencji, trendów na rynku
    - wdrażanie strategii handlowej i marketingowej
    Dyrektor ds.operacyjnych i marketingu

    GK Redan S.A. Adesso Sp. z o.o. S.K.A.

    czerwiec 2009 - styczeń 2012 (przez 2 lata i 8 miesięcy)
    -zarządzanie sklepami z terenu PL (210) z zespołem: kierowników projektu, kierowników regionalnych( zespół 900 osób)
    -zarządzanie działami: operacyjny, marketingowy, analiz, nowych inwestycji
    -koordynowanie i rozliczanie bieżących działań pracowników terenowych
    -planowanie i realizacja budżetów sprzedaży i kosztowych
    -kontrola rentowności sieci
    -optymalizacja zatrudnienia
    -przygotowanie i wdrożenie procedur : operacyjnych, marketingowych, VM
    -optymalizacja procesów operacyjnych
    -opiniowanie nowo pozyskiwanych lokalizacji
    -nadzór i koordynacja działań związanych z otwarciami nowych sklepów -analiza potencjału sprzedażowego poszczególnych lokalizacji
    -wdrażanie planów naprawczych dla poszczególnych jednostek
    -analiza działań konkurencji, w tym poziomu cenowego, akcji marketingowych
    -planowanie akcji handlowych na dany sezon, wspólnie z działem marketingu
    -kontrola zapasu
    -nadzór nad inwentaryzacjami
    -udział w rekrutacjach, szkoleniu pracowników
    Regionalny Dyrektor Sprzedaży - Polska Południowa

    Sephora Polska sp. z o.o.

    sierpień 2007 - maj 2008 (przez 10 miesięcy)
    - zarządzanie operacyjne sklepami w regionie południowej polski,
    - zapewnienie jak najlepszej pozycji rynkowej sklepów w regionie,
    - opracowywanie oraz realizacja budżetów sprzedaży, kosztowych,
    - inicjowanie i wdrażanie pro – sprzedażowych projektów,
    - analiza ekonomiczna wyników handlowych regionu / jednostki,
    - rekrutacja ,szkolenie i motywowanie podległego zespołu,
    - tworzenie i kontrola realizacji procedur operacyjnych, marketingowych, finansowych,
    -podnoszenie jakości obsługi Klienta,
    - wdrażanie nowych projektów promocyjnych , marketingowych,
    - analiza rynku, monitoring konkurencji,
    -nadzór nad otwarciami nowych perfumerii,
    Dyrektor Galerii / Pełnomocnik Zarządu ds.handlu detalicznego

    Galeria Centrum sp z o.o.

    październik 2002 - sierpień 2007 (przez 4 lata i 11 miesięcy)
    -zarządzanie potencjałem pracowniczym,
    -opracowanie i nadzór nad realizacją budżetu sprzedaży.
    - przygotowanie i nadzór nad inwentaryzacjami cząstkowymi i pełnymi towarów,
    -opracowywanie i doradztwo w realizacji planów sprzedaży,
    -kontrola obrotu towaru i gotówką,
    -kontrola wartości zapasu,
    - kontrola przepływu dokumentów księgowo – finansowych do Centrali,
    -doradztwo kadrze kierowniczej w zakresie kierowania zespołami pracowniczymi
    w tym; przeprowadzanie systematycznych szkoleń podległych pracowników celem szybszego osiągnięcia wyższego poziomu sprzedaży,
    -opracowywanie i nadzór nad realizacją procedur operacyjnych,
    -doradztwo w zakresie przeprowadzania lokalnych akcji promocyjnych i marketingowych

    Edukacja

    MBA, studia podyplomowe

    Politechnika Krakowska, Institute of Business Studies

    wrzesień 2012 - czerwiec 2013 (przez 10 miesięcy)
    Reklama, magisterskie

    Uniwersytet Śląski w Katowicach

    październik 1996 - lipiec 2001 (przez 4 lata i 10 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    Efektywne wykorzystanie technik perswazyjnych i negocjacyjnych w kontaktach handlowych
    Organizator:
    Binsztok&partnerzy

    Analiza SWOT - praktyczne wykorzystania w projekcie
    Organizator:
    Delikat trainings

    Przywództwo
    Organizator:
    FPL

    Techniki sprzedaży
    Organizator:
    PDC consensus

    Rozmowa Ewaluacyjna
    Organizator:
    PDC consensus

    Hobby

    moda, malarstwo,sztuka, fotografia, podróże.

    Grupy

    Zobacz szczegóły »