Doświadczenie zawodowe

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
dydaktyka
- nauczanie obsługi pakietu statystycznego IBM SPSS Statistics (kurs podstawowy oraz zaawansowany)
- prowadzenie zajęć z Metodologii badań i statystyki, podstaw psychometrii oraz standardowych technik diagnostycznych i konstruowania narzędzi
- prowadzenie konsultacji dla studentów
INNE
Konsultant ds. statystyki i rozwiązań analityczych
inne
Praca na zlecenia – konsultant metodologiczno - statystyczny
a) koordynacja projektów wykonywanych dla Klientów
- kontakt z Klientem
- wykonywanie i interpretacja uzyskanych wyników
- analizy prowadzone dla firm: Health Data Management (od listopad 2010), Medical Tribune (czerwiec 2011) oraz uczelni wyższych: UW, UKSW, SGH, SWPS
b) prowadzenie konsultacji metodologiczno – statystycznych
c) prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi pakietu statystycznego SPSS oraz metodologii badań
d) wykonywanie obliczeń statystycznych oraz pomoc w interpretacji wyników oraz sposobie ich przedstawienia w ramach projektów unijnych
e) prowadzenie szkoleń w ramach Letnich i Zimowych Warsztatów Analitycznych dla pracowników naukowych organizowanych przez Predictive Solutions (dawniej SPSS Polska)

Edukacja

Logo
ISD, doktoranckie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Psychologia ekonomiczna, psychologia rynku, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

"Osiem powodów, dla których warto być statystykiem:

- Nasze odchylenie jest postrzegane jako coś normalnego.
- Statystycy kochają przeciętność.
- Statystycy robią to dyskretnie i ciągle.
- Każdy statystyk ma rację w 95% przypadków.
- Możemy nie być normalni, ale można nas przekształcić.
- Nigdy nie mówimy, że jesteśmy czegoś pewni.
- Naprawdę jesteśmy istotnie różni.
- Nikt nie chce wykonywać naszej pracy."

Inne

-> specjalności:
* psychologia ekonomiczna
* psychologia rynku

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Coaching psychologiczny. Coaching psychology
Coaching psychologiczny. Coaching psychology
Jak poznać własne mocne strony oraz doskonalić swoje kompetencje interpersonalne?
Data Mining w biznesie
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
Events i Hospitality Networking Group
Events i Hospitality Networking Group
Networking Group - Wszyscy w jednym miejscu Specjalisci,profesjonalisci,Wlasciciele,Managerowie,Exsperci,Dostawcy uslug eventowych oraz dla biznesu Hospitality
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Jabłuszko
Jabłuszko
Grupa ludzi pracujących na komputerach Apple.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych