Ireneusz Adamczyk

Właściciel Marek: ECO Envoy, eZERKI, współwłaściciel PROSTO Group
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

Sprzedaż Obsługa klienta Zarządzanie zasobami ludzkimi Zarządzanie zespołem sprzedaży logistyka magazynowa Budowa sieci sprzedaży Budowa Marki i wizerunku Wprowadzanie na rynek nowego produktu Budowa zespołu sprzedaży Organizacja struktury firmy Budowanie strategii rozwoju marki, produktu, firmy

Języki

rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy
EURO CODE Sp. z o.o.
www.gorczańskakrynica.pl
www.zakopiańska.pl
www.wody-lecznicze.pl
min.
1) rekrutacja personelu handlowego Spółki z uwzględnieniem wymaganych na dane stanowiska kwalifikacji i uprawnień
2) tworzenie polityki handlowej i strategii rozwoju firmy oraz ich konsultowanie ze Pracodawcą,
3) opracowywanie planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją,
4) rozwijanie dotychczasowych oraz tworzenie nowych struktur sprzedaży i kanałów dystrybucyjnych poprzez działanie na nowych obszarach,
5) projektowanie i wdrażanie działań podnoszących efektywność sprzedaży,
6) podejmowanie inicjatywy w zakresie kreowania i wprowadzania do produkcji i sprzedaży nowych wyrobów zgodnie z aktualnymi trendami na rynku,
7) aktywne pozyskiwanie odbiorców dla wyrobów Spółki oraz towarów przez nią dystrybuowanych,
8) prowadzenie negocjacji handlowych,
9) przygotowywanie kontraktów handlowych i nadzór nad ich realizacją,
10) sporządzanie raportów sprzedaży według wzoru opracowanego przez Spółkę, co najmniej raz na tydzień
11) prowadzenie kompleksowej polityki cenowej na towary oferowane przez Spółkę (ustalanie w porozumieniu ze Zleceniodawcą cenników, upustów, rabatów, terminów płatności i limitów kredytu kupieckiego,)
12) organizowanie, nadzorowanie oraz rozliczanie akcji reklamowych i promocyjnych,
13) nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień od kontrahentów, wraz z terminową oraz kompletną dostawą towarów na uzgodnione miejsce,
14) monitoring płatności i pomoc w windykacji wymagalnych lub zagrożonych przeterminowaniem wierzytelności,
15) przyjmowanie i rozpoznawanie reklamacji od odbiorców w tym także merytoryczna pomoc w sprawach odszkodowawczych prowadzonych przeciwko Spółce z tego tytułu,
16) sporządzanie generalnego raportu z funkcjonowania firmy raz na miesiąc
17) zarządzanie pracą podległego personelu
Jula Poland Sp. z o.o
Team Lider / Zastępca Kierownika Oddziału
1. Realizacja budżetu sklepu ze szczególnym uwzględnieniem obrotu i kosztów.
2. Aktywne działanie na rzecz wzrostu sprzedaży i poprawy zyskowności sklepu
3. Stała analiza sprzedaży grup asortymentowych
4. Odpowiedzialność za bieżące funkcjonowanie sklepu
5. Zarządzanie poziomem zapasu i zarządzanienim oraz zatwierdzanie dostaw
6. Wdrażanie centralnych koncepcji i akcji marketingowych
7. Zapewnienie właściwej ekspozycji produktów na przestrzeni handlowej oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kas
8. Organizacja pracy na sklepie pozwalająca zapewnić najwyższy poziom obsługi Klienta
9. Rozpatrywanie reklamacji, zwrotów, nieporozumień i roszczeń Klientów
10. Nadzór nad realizacją zadań, koncepcji i strategii mających na celu obsługę Klienta na najwyższym poziomie
11. Odpowiedzialnośc za prawidłowośc przebiegu procesów finansowych sklepu - raporty kasowe, rozliczenia kas, deponowanie utargów itp)
12. Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
13. Zarządzanie pracownikami podległymi i ich rozwój zawodowy. Zarządzanie czasem pracy, rozliczanie czasu pracy. Spotkania pracownicze oraz zapewnnianie sprawnego i żetelnego przepływu informacji.
14. Odpowiedzialność w zakresie przestrzegania Prawa Pracy, Przepisów BHP i p.poż.
15. Rozwijanie oferty asortymentowej Sieci Jula
Jula Poland Sp. z o.o
Team Lider / Kierownik Zespołu
1. Realizacja budżetu Sklepu ze szczególnym uwzględnieniem obrotu i kosztów.
2. Aktywne działanie na rzecz wzrostu sprzedaży i poprawy zyskowności
3. Stała analiza sprzedaży grup asortymentowych
4. Zarządzanie poziomem zapasu i zarządzanie i zatwierdzanie dostaw
5. Zapewnienie właściwej ekspozycji produktów na przestrzeni handlowej
8. Organizacja pracy na sklepie pozwalająca zapewnić najwyższy poziom obsługi Klienta
10. Nadzór nad realizacją zadań, koncepcji i strategii mających na celu obsługę Klienta na najwyższym poziomie
12. Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
13. Zarządzanie pracownikami podległymi i ich rozwój zawodowy. Zarządzanie czasem pracy, rozliczanie czasu pracy. Spotkania pracownicze oraz zapewnnianie sprawnego i żetelnego przepływu informacji.
Logo
Manager projektu
TORO Group Sp. z o.o.
Umowa świadczenia usług przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów na rzezc podmiotów trzecich zapewniająć najwyższe standardy pracy i zasad etyki.
1. Rekrutacja Sales Managerów i Przedstawicieli Handlowych
2. Szkolenia sprzedażowe i produktowe zrekrutowanych SM i PH
3. Koordynacja działań SM i PH oraz raportowanie do podmiotów trzecich
4. Rozliczanie SM i PH z wykonywanych zadań
5. Organizowanie i zarządzanie siecią sprzedaży na terenie kraju
6. Budowanie i utrzymywanie korzystnych relacji z pozyskanymi Klientami
7. Realizacja i nadzór nad realizacją planów sprzedaży
8. Ciągła, stała analiza rynku hurtowego, sieciowego i detalicznego
9. Zarządzanie i motywowanie podległego zespołu sprzedażowego
10. Negocjacje handlowe i reprezentacja firm trzecich przed Klientami na terenie kraju
Envoy Ireneusz Adamczyk
Własna działalność - właściciel firmy
Właściciel Firmy i właściciel Marki ECO Envoy - certyfikowane ekologiczne BIO Paluszki ECO ENVOY. Certyfikat Naturalis.sk oraz Bicert Małopolska. Budowa Dystrybucji krajowej. www.biopaluszki.pl
Właściciel Marki eZERKI - przekąski bez dodatków soli i cukru spełniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. Budowa Dystrybucji krajowej z naciskiem na Dusytrybucję do placówek oświatowych. www.prostogroup.pl
Współwłaściciel Marki PROSTO i w drogę! PROSTO i zdrowe! PROSTO i eko! www.prostogroup.pl
Logo
Menadżer ds. Rozwoju i Promocji Marki Koordynator Sprzedaży Krajowej / Przedstawiciel Handlowy
PHU AGATKA - Dystrybucja Jaj
1. Konsolidacja Firm Omegagold Sp. z o.o. z PHU AGATKA.
2. Kontynuacja zadań z Firmy Omegagold Sp. z o.o.
Omegagold Sp. z o.o.
Menadżer ds. Rozwoju i Promocji Marki, Koordynator Sprzedaży Krajowej
Marketing, Rozwój, Reklama, Zarządzanie, Kreacja Wizerunku, Budowa Marki, Rozwój Sprzedaży
1. Koordynacja rozwoju Marki i Sprzedaży na terenie całego kraju.
2. Rozbudowa Sieci Sprzedaży - rynek tradycyjny i nowoczesny.
3. Koordynacja rozwoju Sieci Dystrybucji.
4. Reorganizacja Firmy wraz ze zmianą wizerunku produktów.
5. Wprowadzanie do oferty nowych produktów i rozwój sieci sprzedaży.
6. Zarządzanie pracami magazynu, logistyki.
7. Zmiana wizerunku opakowań produktów, Wprowadzenie nowych produktów do oferty,
8. Zarządzanie grupą handlowców, kierowców, magazynierów
Grupa Polskie Składy Budowlane S.A.
Kierownik Handlowy, Przedstawicil ds. Inwestycji i Klienta Biznesowego
1. Planowanie oraz organizacja PROFI - oferta handlowa i produktowa.
2. Udział w opracowaniu wizerunku wyróżniającego PROFI na tle konkurencji.
3. Negocjacje handlowe i wybór partnerów handlowych.
4. Założenia jakościowe i ilościowe. Współtworzenie i realizacja budżetu oraz budżetu marketingowego.
5. Przygotowanie otwarcia Pierwszego w Polsce Marketu PSB Profi.
6. Zatowarowanie, budowa ekspozycji, zapas.
7. Analiza rynku, grup docelowych klientów.
8. Realizacja polityki handlowej. Realizacja założeń jakościowych i ilościowych.
9. Zarządzanie grupą podległych Doradców Techniczno - Handlowych. Pozyskiwanie Klientów strategicznych.
10. Prowadzenie programu „Karta stałego Klienta”. Prowadzenie programu szkoleń certyfikowanych dla Firm wykonawczych.
11. Oferty dla Inwestycji
Logo
Menadzer ds. Rozwoju Firmy
BETTINA Sp z o.o. Czechowice Dziedzice
1. Rozwój sieci sprzedaży.
2. Rozwój dystrybucji i hurtu.
3. Współpraca z producentami, dystrybutorami oraz dostawcami.
4. Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych.
5. Budowanie świadomości marki.
6. Opracowywanie strategii marketingowej Firmy.
7. Nadzorowanie i opracowywanie planów sprzedaży.
8. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu.
9. Monitorowanie i analizowanie potrzeb konsumentów i dostosowanie oferty do tych potrzeb.
10. Badanie działań konkurencji.
11. Badanie, analiza wyników produktu własnego oraz usług dodatkowych.
12. Budowanie relacji typu B2B.
13. Organizacja strategii zarządzania relacjami z klientem.
14. Aktywne zarządzanie działami Firmy.
15. Zarządzanie projektami handlowymi.
16. Motywowanie zespołu współpracowników.
17. Pozyskiwanie nowych odbiorców.
18. Poszukiwanie i otwarcia nowych placówek/salonów sprzedaży.
19. Opieka nad kluczowymi Klientami.
Leroy Merlin  Polska
Kierownik Handlowy - Działy: Płytki ceramiczne, Sanitarny, Hydrauliczny
Przewidziany dla stanowiska - zgodnie z opisem poniżej na stanowisku Kierownika Handlowego Strefy. Zarządzanie grupą 36 doradców Handlowych oraz dwóch Koordynatorów Handlowych
Leroy Merlin  Polska
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Kierownik Handlowy - Dział Elektryczny
Wszystkie jak powyżej dla funkcji Kierownika Działu Obsługi Klienta
W funkcji Kierownika Działu Elektrycznego:
1. Realizacja polityki handlowej Firmy.
2. Realizacja celów strategicznych w zakresie wyników finansowych.
3. Realizacja i współudział w realizacji strategicznych celów w stosunku do Klientów.
4. Kreowanie wizerunku Firmy i dbałość o jej pozycję lidera na rynku w branży pod względem handlowym. Dbałość o realizację polityki wizerunku Firmy w oczach Klienta.
5. Zarządzanie pracą i czasem pracy podległych Doradców Handlowych.
6. Realizacja zadań logistycznych: inwentaryzacje, magazyny, akcje handlowe, audyty.
7. Planowanie oraz realizacja celów finansowych pod względem akcji handlowych
Leroy Merlin  Polska
Kierownik Działu Logistyki, Kierownik Działu Obsługi Klienta
Przewidziane dla stanowiska Kirownika Logistyki
Dla stanowiska Kierownika Działu Obsługi Klienta:
1. Budowa Punktu Obsługi Klienta w hali Bielsko - Biała plus wdrażanie systemu w całej organizacji
2. Nadzór nad punktami reklamacji, sekretariatu
3. Organizacja systemu realizacji zamówień, transportu na poziomie sklepu i całej Sieci
4. Udział w grupach otwarciowych nowych hal sprzedaży
Leroy Merlin  Polska
Kierownik Działu Logistyki
1. Organizacja czasu pracy podległych praconików oraz biura przyjęcia towaru
2. Organizacja dostaw, planowanie, tworzenie harmonogramów i realizacja planów dostaw
3. Zarządzanie przepływem masy towarowej przez magazyny
4. Nadzór nad płynnością pracy na placach manewrowych
5. Zarządzanie i nadzór nad dokumentacją dostaw
6. Zapewnienie prawidłowości wprowadzania dostaw
7. Organizacja renamentów fiskalnych
8. Koordynacja stoków, braków, zamówień z Kierownikami Handlowymi
9. Gwarancja poprawności waloryzacji - ścisła współpraca z księgowością
10. Dokumentacja dostaw z magazynów centralnych - Francja,
11. Kontakt z firmami kurierskimi - organizowanie wysyłem
12. Budowa systemu zażądzania magazynem w całej Sieci,
Leroy Merlin  Polska
Asystent Kierownika Działu Logistyki / Przyjęcia Towaru - Administracja
1. Organizacja czasu pracy podległych praconików oraz biura przyjęcia towaru
2. Organizacja dostaw, planowanie, tworzenie harmonogramów i realizacja planów dostaw
3. Zarządzanie przepływem masy towarowej przez magazyny
4. Nadzór nad płynnością pracy na placach manewrowych
5. Zarządzanie i nadzór nad dokumentacją dostaw
6. Zapewnienie prawidłowości wprowadzania dostaw
7. Organizacja renamentów fiskalnych
Leroy Merlin  Polska
Sprzedawca - Dział Sanitarny
1. Profesjonalna obsługa Klienta,
2. Eksponowanie oferty,
3. Stałe zwiększanie i optymalizacja sprzedaży,
4. Stała dbałość o właściwy stan miejsca pracy,
5. Aktywny udział w inwentaryzacjach w zakresie swoich obowiązków,
6. Reklamacje Klientów, Inplantacja nowości,
7. Optymalizacja zapasu na podległym rejonie
Logo
Sprzedawca / Doradca Klienta
Firma PPHU „Popularna” Warszawa Hurtownia AGD
Sprzedawca sprzętu AGD

Projekty

eZERKI - przekąski dla dzieci bez dodatku soli i cukru
Budowa, tworzenie i rozwój Marki dla dzieci - przekąsek spełniających Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
Zakres obowiązków
Budowa od początku do końca
PROSTO i w drogę, PROSTO i zdrowe, PROSTO i eko
Nowa Marka na naszym rynku krajowym dedykowana dla stacji paliw, horeca itp
Zakres obowiązków
Tworzenie od początku do końca
ECO Envoy - certyfikowane, ekologiczne przekąski
Tworzemnie, budowa i rozwój dalszy w dystrybucji Marki Bio Paluszków Eco Envoy
Zakres obowiązków
Budowa i rozwój od początku do końca
Jajo Podbeskidzkie
Budowa regionalnego produktu - Jajo Podbeskidzkie. Wprowadzenie do rynku nowych rodzajów jaj.
Zakres obowiązków
Opakowania, Marka, Rozwój od początku do końca
PSB PROFI / PIONEX
Przygotowanie otwarcia pierwszego w Polsce Składu PSB Profi dedykowanego dla profesjonalistów, wykonawców, firm.
Zakres obowiązków
Budowa centrum i podstaw pod nowe otwarcia

Szkolenia i kursy

Kurs Księgowości komputerowej – Szkoła Biznesu i języków obcych w Warszawie
Komunikacja i budowanie relacji w zespole – Instytut Nieinwazyjnej Analizy Osobowości
Skuteczne Zebrania – Szkoła Zarządzania PRO MOTIO w Krakowie
Jak sprawnie motywować podwładnych – Schenk Institute Polish-American Consulting and Training Company
Systemy i użytkowanie systemów regałowych Mago – MAGO S.A. w Nadarzynie
Komunikacja w Zarządzaniu – Grupa Adeo, szkolenie certyfikowane
Kurs Agenta Celnego – Customs Agency S.C. Lublin
Kurs wózków podnośnikowych akumulatorowych i spalinowych – Ośrodek Szkolenia Kierowców Warszawa
Być Sprzedawcą w Leroy Merlin – Grupa Adeo
ABC Sprzedaży – Grupa Adeo
Sytuacje Trudne w Procesie Sprzedaży – Grupa Adeo
Kurs Ratownictwa Medycznego - PCK
Inne certyfikaty i szkolenia Produktowe

Edukacja

Logo
Ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Nisku

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Historia Polski - okres piastów
Światowa Gospodarka zasobami naturalnymi
Socjologia i Psychologia tłumu
Religie Świata
Zakony Chrześcijańskie
Biografie przywódców świeckich i religijnych

Organizacje

http://www.teatr.teatrgrodzki.pl/ - aktywne wsparcie budowy (także finansowe) Teatru Integracyjnego w Bielsku Białej dla osób niepwłnosprawnych intelektualnie i fizycznie, pokrzywdzonych przez los.
http://www.viva.org.pl/ - wsparcie organizacji broniącej praw zwierząt - Bio Paluszki posiadają znak tej Fundacji
http://www.pize.info.pl/ - polska izba żywności ekologicznej - członek izby
http://www.salwatorianie.pl/ - administrator i redaktor strony internetowej salwatoriańskiej Parafi pw. NMP Królowej Polski w Bielsku-Białej

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BEZ TABU
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
BIO Produkty
BIO Produkty
Zapraszam do wymiany informacji na temat Rynku Produktów BIO w Polsce.
CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
EKO
EKO
Ty też bądź EKO!
Forum dla Podbeskidzia
Forum dla Podbeskidzia
Zapraszam wszystkich z B-B i olkolic do dyskusji o naszym Regionie, jego Gospodarce, Rozwoju, Ludziach, Szansach, Porażkach.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Internetowa Platforma Obywatelska
Internetowa Platforma Obywatelska
Grupa zrzeszajaca członków i sympatyków Platformy Obywatelskiej
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
Szaleństwo jest wtedy, gdy chcemy osiągnąć coś nowego, robiąc wszystko po staremu... Szkoła Skutecznych Trenerów Biznesu SSTB uczy (się również) jak robić po nowemu... AMBICJA, MULTIDYSCYPLINAR
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Tylko sprzedaż
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.