Hanna Polaska
district manager, IT assistant
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Samodzielny Referent
administracja budynku, nadzór nad wykonawcami firm zewnętrznych, koordynacja eventów,
p.o. Kierownik Oddziału
Zarządzanie personelem, zarządzanie nieruchomościami, nadzór nad eventami, koordynacja prac na terenie obiektów.
District Manager
The Pet Market - New York City
Nadzór nad personelem oraz sprzedażą. Rekrutacja. Promocja firmy. Skomputeryzowanie systemu baz danych zamówień, dostawców, klientów. Wprowadznie ogólnego jednolitego systemu księgowo/fiskalnego dla wszystkich jednostek oraz wyszkolenie pracowników. Negocjacje cenowe z dostawcami. Wyjazdy na targi w celu nawiązania współpracy z nowymi dostawcami. Zaangażowanie firmy w pomoc poszkodowanym i bezdomnym zwierzętom. Organizacja dni adopcji zwierząt.
Manager
City Dog Lounge - New York City
Zarządzanie personelem. Nadzór nad zaopatrzeniem. Obsługa klientów. Zarządzanie stroną inetrnetową firmy. Negocjacje cenowe z dostawcami. Wyszukiwanie nowych wysokiej jakości produktów. Ugruntowanie dobrej opinii firmy. Drobna księgowość. Organizacja spotkań dla lokalnych posiadaczy zwierząt. Organizacja dni adopcji zwierząt.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie budynkami i innymi obiektami budowlanymi - wg aktualnych w 2017r. - zmienionych przepisów Prawa budowlanego
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż
Inne