Umiejętności
Agile Methodolgy
Marketing B2B
Identyfikacja i branding
Doświadczenia klienta
Digital Marketing
Marketing bezpośredni
Wdrożenia ERP
Wprowadzenie nowych produktów
Analiza rynku
Budżet Marketing
Strategia marketingowa
Zakup Mediów
Marketing internetowy
Project Management
SEO
Shopper Marketing
BTL
Marketing B2C
scrum product owner
Paid Search
RWD Webdesign
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Business Partner + Product Owner
*** Marketing Business Partner ***
Tworzenie strategii marketingowej dla 5 linii biznesowych (Ubezpieczenie Należności, Raporty Handlowe, Windykacja, Analizy Należności, Kancelaria Prawna)
Wdrożenie nowych standardów komunikacji z klientem z wykorzystaniem cross-sale (zidentyfikowanie niewykorzystanych szans oraz stworzenie narzędzia eksplorującego ten potencjał)
Koordynowanie prac związanych z eventami (opracowanie i wdrożenie nowego modelu pozyskiwania leadów)
Złoty Płatnik (stworzenie i wypromowanie nowego produktu) – kampania Direct Marketing z wykorzystaniem personalizowanych filmów (konwersja 44,5%)
Materiały marketingowe (m.in. nowe broszury dla wszystkich linii biznesowych), reklama, działania promocyjne
Rozwój nowego produktu – Biuro Informacji Gospodarczej Euler Hermes (współpraca z agencją interaktywną w zakresie budowy strony internetowej oraz przygotowanie strategii Go To Market)
*** Product Owner *** – przebudowa serwisu obsługi klienta online
Wizja strategiczna oraz wyznaczanie kierunku rozwoju (Terms of Reference, Feasibility Assessment, timeline, budżet)
Zarządzanie Zespołem Projektowym oraz aktywne prowadzenie workshopów dot. rozwoju funkcjonalności, układu strony, usability oraz look & feel
Pozyskiwanie informacji, analiza i rekomendacje (Badania fokusowe użytkowników systemu; warsztaty z Business Ambasadors oraz Advisors; Analiza konkurencji oraz benchmarks)
Tworzenie strategii marketingowej dla 5 linii biznesowych (Ubezpieczenie Należności, Raporty Handlowe, Windykacja, Analizy Należności, Kancelaria Prawna)
Wdrożenie nowych standardów komunikacji z klientem z wykorzystaniem cross-sale (zidentyfikowanie niewykorzystanych szans oraz stworzenie narzędzia eksplorującego ten potencjał)
Koordynowanie prac związanych z eventami (opracowanie i wdrożenie nowego modelu pozyskiwania leadów)
Złoty Płatnik (stworzenie i wypromowanie nowego produktu) – kampania Direct Marketing z wykorzystaniem personalizowanych filmów (konwersja 44,5%)
Materiały marketingowe (m.in. nowe broszury dla wszystkich linii biznesowych), reklama, działania promocyjne
Rozwój nowego produktu – Biuro Informacji Gospodarczej Euler Hermes (współpraca z agencją interaktywną w zakresie budowy strony internetowej oraz przygotowanie strategii Go To Market)
*** Product Owner *** – przebudowa serwisu obsługi klienta online
Wizja strategiczna oraz wyznaczanie kierunku rozwoju (Terms of Reference, Feasibility Assessment, timeline, budżet)
Zarządzanie Zespołem Projektowym oraz aktywne prowadzenie workshopów dot. rozwoju funkcjonalności, układu strony, usability oraz look & feel
Pozyskiwanie informacji, analiza i rekomendacje (Badania fokusowe użytkowników systemu; warsztaty z Business Ambasadors oraz Advisors; Analiza konkurencji oraz benchmarks)
Head of Marketing
Legallais Polska
Tworzenie strategii marketingowej, sprzedażowej oraz cenowej
Wprowadzenie nowej marki na rynek
Budowa i rozwój serwisu e-commerce (RWD) legallais.pl
Online Marketing (SEO, SEM, mobile)
Integracja strony www z systemem ERP oraz eCard
Współpraca z Development Team z Francji wg metodologii Agile SCRUM
Kooperacja z firmą wdrożeniową ASSECO
Customer Experience oraz Website Usability
Produkcja i dystrybucja katalogu
(pierwszy katalog z 6000 produktami gotowy w 3 m-ce)
Zarządzanie weryfikacją i rozwojem bazy danych
Direct Marketing
Zarządzanie treścią na stronie oraz w katalogu
ATL, BTL
Organizowanie eventów
POS Branding
Inne aktywności wspierające POS oraz Dział Handlowy
Wprowadzenie nowej marki na rynek
Budowa i rozwój serwisu e-commerce (RWD) legallais.pl
Online Marketing (SEO, SEM, mobile)
Integracja strony www z systemem ERP oraz eCard
Współpraca z Development Team z Francji wg metodologii Agile SCRUM
Kooperacja z firmą wdrożeniową ASSECO
Customer Experience oraz Website Usability
Produkcja i dystrybucja katalogu
(pierwszy katalog z 6000 produktami gotowy w 3 m-ce)
Zarządzanie weryfikacją i rozwojem bazy danych
Direct Marketing
Zarządzanie treścią na stronie oraz w katalogu
ATL, BTL
Organizowanie eventów
POS Branding
Inne aktywności wspierające POS oraz Dział Handlowy
Marketing Manager
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej
Planowanie budżetu marketingowego
Organizowanie eventów i konferecji prasowych
Tworzenie i realizacja planu komunikacyjnego przy rozwoju oferty (bilety okresowe, nowe połączenia, wprowadzenie piętrowych autokarów i cateringu)
ATL, BTL
Social media (m.in. organizowanie konkursów)
Direct marketing
Rozwój strony WWW
Public Relations
Marketingowe wsparcie punktów obsługi klienta i sprzedaży biletów
Koordynowanie pracy studia graficznego oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi
Badania rynku
Aktywna współpraca z partnerami biznesowymi
Planowanie budżetu marketingowego
Organizowanie eventów i konferecji prasowych
Tworzenie i realizacja planu komunikacyjnego przy rozwoju oferty (bilety okresowe, nowe połączenia, wprowadzenie piętrowych autokarów i cateringu)
ATL, BTL
Social media (m.in. organizowanie konkursów)
Direct marketing
Rozwój strony WWW
Public Relations
Marketingowe wsparcie punktów obsługi klienta i sprzedaży biletów
Koordynowanie pracy studia graficznego oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi
Badania rynku
Aktywna współpraca z partnerami biznesowymi
Brand Manager
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Zarządzanie produktami online oraz rich media (m.in. pkt.pl)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek (biznesfinder.pl)
Przebudowa serwisu e-commerce (alejahandlowa.pl)
Online marketing (Google Adwords, SEO, reklama, konkursy, social media, emailing itd.)
Opracowywanie marketing mix oraz strategii rozwoju dla podległych produktów
Analiza statystyk używalności serwisu online (Google Analytics, Site Catalyst, Gemius)
Przygotowywanie i egzekucja budżetów promocyjnych oraz ich bieżące kontrolowanie
Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi
Opracowywanie analiz, raportów rynkowych, tworzenie prezentacji
Prowadzenie działań mających na celu promocję produktów
Współpraca z partnerami biznesowymi
Ścisła współpraca z jednostkami wewnętrznymi Firmy (Dział Rozwoju Internetu, Marketing Performance, Dział Komunikacji, Badania Rynku)
Prowadzenie szkoleń produktowych
Proponowanie prognoz sprzedaży
Wprowadzenie nowego produktu na rynek (biznesfinder.pl)
Przebudowa serwisu e-commerce (alejahandlowa.pl)
Online marketing (Google Adwords, SEO, reklama, konkursy, social media, emailing itd.)
Opracowywanie marketing mix oraz strategii rozwoju dla podległych produktów
Analiza statystyk używalności serwisu online (Google Analytics, Site Catalyst, Gemius)
Przygotowywanie i egzekucja budżetów promocyjnych oraz ich bieżące kontrolowanie
Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi
Opracowywanie analiz, raportów rynkowych, tworzenie prezentacji
Prowadzenie działań mających na celu promocję produktów
Współpraca z partnerami biznesowymi
Ścisła współpraca z jednostkami wewnętrznymi Firmy (Dział Rozwoju Internetu, Marketing Performance, Dział Komunikacji, Badania Rynku)
Prowadzenie szkoleń produktowych
Proponowanie prognoz sprzedaży
Brand Marketing Executive
Europcar UK Group, Londyn, UK
Budowa wizerunku i świadomości marki w Wielkiej Brytanii
Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej
Wsparcie marketingowe 300 oddziałów na terenie Wielkiej Brytanii
Koordynowanie kluczowych kampanii promocyjnych
Komunikacja ATL, BTL oraz online
Współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi, PR i badawczymi
Przygotowywanie materiałów reklamowych
Planowanie, analiza oraz raportowanie na temat kluczowych projektów
Prowadzenie szkoleń dla Kierowników Oddziałów Regionalnych
Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej
Wsparcie marketingowe 300 oddziałów na terenie Wielkiej Brytanii
Koordynowanie kluczowych kampanii promocyjnych
Komunikacja ATL, BTL oraz online
Współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi, PR i badawczymi
Przygotowywanie materiałów reklamowych
Planowanie, analiza oraz raportowanie na temat kluczowych projektów
Prowadzenie szkoleń dla Kierowników Oddziałów Regionalnych
International Marketing Executive
Europcar UK Group, Londyn, UK
Zbudowanie serwisów internetowych dla regionu EMEA: inawordnational.com oraz nationaldrivesafe.com
Stworzenie platformy online dla EMEA: Marketing Toolkit
Budowa wizerunku i świadomości marki w Europie, Południowej Afryce oraz na Bliskim Wschodzie
Koordynowanie oraz zarządzanie międzynarodowymi kampaniami promocyjnymi w wyżej wymienionym regionie
Wsparcie marketingowe Partnerów Franchisingowych w ponad 50 krajach
Komunikacja ATL i BTL
Zarządzanie produkcją oraz dystrybucją materiałów marketingowych (broszury, ulotki, katalogi, DM, reklamy, materiały promocyjne, itp.)
Kompleksowe zarządzanie projektami marketingowymi
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz interaktywnymi
Planowanie, organizowanie oraz zarządzanie dużymi międzynarodowymi targami
Rozwój oraz udoskonalanie kluczowych produktów we współpracy z innymi krajami oraz departamentami wewnętrznymi
Budowanie relacji z globalnymi partnerami oraz organizowanie wspólnych kampanii (American Express, Visa, British Airways)
Prowadzenie prezentacji dla Partnerów Franchisingowych
Szkolenia dla Działu Telesales w zakresie nowych produktów i promocji
Stworzenie platformy online dla EMEA: Marketing Toolkit
Budowa wizerunku i świadomości marki w Europie, Południowej Afryce oraz na Bliskim Wschodzie
Koordynowanie oraz zarządzanie międzynarodowymi kampaniami promocyjnymi w wyżej wymienionym regionie
Wsparcie marketingowe Partnerów Franchisingowych w ponad 50 krajach
Komunikacja ATL i BTL
Zarządzanie produkcją oraz dystrybucją materiałów marketingowych (broszury, ulotki, katalogi, DM, reklamy, materiały promocyjne, itp.)
Kompleksowe zarządzanie projektami marketingowymi
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz interaktywnymi
Planowanie, organizowanie oraz zarządzanie dużymi międzynarodowymi targami
Rozwój oraz udoskonalanie kluczowych produktów we współpracy z innymi krajami oraz departamentami wewnętrznymi
Budowanie relacji z globalnymi partnerami oraz organizowanie wspólnych kampanii (American Express, Visa, British Airways)
Prowadzenie prezentacji dla Partnerów Franchisingowych
Szkolenia dla Działu Telesales w zakresie nowych produktów i promocji
Project Manager Assistant
Planowanie oraz koordynowanie ogólnopolskich kampanii promocyjnych w sieciach handlu nowoczesnego
Rynek FMCG – główny klient Unilever
Uczestniczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
Współpraca z zespołem kreatywnym
Monitorowanie i raportowanie przebiegu akcji
Prowadzenie szkoleń i prezentacji
Rynek FMCG – główny klient Unilever
Uczestniczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
Współpraca z zespołem kreatywnym
Monitorowanie i raportowanie przebiegu akcji
Prowadzenie szkoleń i prezentacji
Szkolenia i kursy
Agile (Certified Scrum Product Owner)
Adobe Site Catalyst
Google Analytics
Retoryka w Praktyce
Road to Management Course
Negocjacje
Umiejętność prezentacji
Zarządzanie czasem
Umiejętność rozwiązywania problemów
Zarządzanie stresem
Skuteczna komunikacja w korespondencji biznesowej
Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych oraz troska o klienta
Certificate in Advanced English
Certificate in Business English
QuarkXpress v6
Adobe Photoshop CS2
HTML & XHTML
Adobe Site Catalyst
Google Analytics
Retoryka w Praktyce
Road to Management Course
Negocjacje
Umiejętność prezentacji
Zarządzanie czasem
Umiejętność rozwiązywania problemów
Zarządzanie stresem
Skuteczna komunikacja w korespondencji biznesowej
Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych oraz troska o klienta
Certificate in Advanced English
Certificate in Business English
QuarkXpress v6
Adobe Photoshop CS2
HTML & XHTML
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Ekonomia
Wspinaczka wysokogórska
Czytanie książek psychologicznych
Wspinaczka wysokogórska
Czytanie książek psychologicznych
Inne
Umiejętność pracy w grupie oraz ustalania priorytetów zadań
Inicjatywa i samodzielność w działaniu
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie
Zaawansowana znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Inicjatywa i samodzielność w działaniu
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie
Zaawansowana znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Klubokawiarnia.
Klubokawiarnia to legendarny warszawski klub sympatyzujący z Trójmiastem a kojarzony z czasami PRL-u.