Grzegorz Zboralski

Grzegorz Zboralski

Doradca Techniczno-Handlowy, Zymetric Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Podsumowanie

    Doradca Techniczno-Handlowy

    Zymetric Sp. z o.o. Generalny Przedstawiciel Mitsubishi Electric - Air Conditioning

    październik 2011 - luty 2014 (przez 2 lata i 5 miesięcy)
    - Realizowanie polityki handlowej firmy poprzez zarządzanie sprzedażą w podległym terenie,
    - Współpraca z projektantami z zakresie doboru urządzeń oraz projektowania instalacji klimatyzacyjnych,
    - Współpraca handlowa z firmami instalacyjnymi,
    - Obsługa inwestycji,
    - Negocjacje warunków zakupowych z Inwestorami (Generalnymi Wykonawcami, Podwykonawcami
    inwestycji),
    - Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń produktowych,
    Specjalista ds. Techniczno-Handlowych

    Danfoss Sp. z o.o .

    listopad 2010 - marzec 2011 (przez 5 miesięcy)
    - Realizowanie polityki handlowej firmy poprzez zarządzanie sprzedażą w podległym terenie,
    - Współpraca z projektantami z zakresie doboru urządzeń dla instalacji sanitarnych (HVAC)
    - Współpraca handlowa z hurtowniami instalacyjnymi oraz firmami instalacyjnymi, Spółdzielniami Mieszkaniowymi,
    - Obsługa inwestycji,
    - Negocjacje warunków zakupowych z Inwestorami (Generalnymi Wykonawcami, Podwykonawcami
    inwestycji),
    - Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń produktowych,
    Właściciel

    4Profit Grzegorz Zboralski

    kwiecień 2010 - kwiecień 2012 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
    - Asystent Kierownika Zespołu: Niezależny przedstawiciel firmy AKTIO Business & Invest Group Sp. z o.o. (Inwestycje kapitałowe powiązane z ochroną prawno-podatkową kapitału),

    - Dobór, montaż i konfiguracja bezprzewodowych systemów inteligentnego sterowania budynkami francuskiej firmy DELTA DORE
    Koordynator ds. Inwestycji

    Saint Gobain Dystrybucja Budowlana - Ekorad

    luty 2010 - listopad 2010 (przez 10 miesięcy)
    - Realizowanie polityki handlowej firmy poprzez zarządzanie sprzedażą w podległym terenie,
    - Współpraca handlowa z firmami instalacyjnymi,
    - Obsługa inwestycji,
    - Negocjacje warunków zakupowych z Inwestorami (Generalnymi Wykonawcami, Podwykonawcami
    inwestycji),
    - Współdziałanie z przedstawicielami producentów w zakresie inwestycji, a także szkoleń dla firm wykonawczych.
    Przedstawiciel Handlowy

    De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o.

    luty 2007 - grudzień 2009 (przez 2 lata i 11 miesięcy)
    Reprezentowanie firmy oraz realizowanie celów handlowych poprzez zarządzanie sprzedażą w podległych województwach,
    - Koordynowanie sprzedaży w podległych oddziałach firm partnerskich,
    - Pomoc przy doborze i projektowaniu urządzeń grzewczych (rozliczanie prowizji projektanckich),
    - Negocjacje z Inwestorami, Generalnymi Wykonawcami oraz firmami wykonawczymi rozwiązań technicznych oraz warunków handlowych,
    - Przeprowadzanie szkoleń dla projektantów i instalatorów.
    - Prowadzenie prezentacji dot. Produktów firmy oraz szkolenia handlowców podległych placówek.

    W roku 2009 wypracowałem wzrost sprzedaży +20% w porównaniu do roku 2008. W okresie od 05.02.br do końca roku 2007 wypracowałem wzrost sprzedaży na poziomie +90% w stosunku do obrotu w roku 2006 (odbudowa rynku).
    Dyrektor Oddziału

    Buderus Technika Grzewcza Sp . z o.o.

    czerwiec 2006 - styczeń 2007 (przez 8 miesięcy)
    - Reprezentowanie firmy Buderus przed Partnerami Handlowymi województwa kujawsko – pomorskiego.
    - Podpisywanie umów handlowych z nowymi firmami partnerskimi
    - Osiąganie założonych przez zarząd firmy celów poprzez zarządzanie sprzedażą w podległym województwie,
    - Organizowanie spotkań zarządu z Dealerami oraz szkoleń technicznych,
    - Koordynowanie pracy Działu Handlowego oraz Magazynu,
    - Wdrażanie, kontrolowanie i motywowanie nowych pracowników w podległych jednostkach,
    - Koordynowanie Inwentur oraz kompensat do inwentur w Oddziale Bydgoszcz

    W okresie od 01.06.2006 do 31.12.2006 Obrót Oddziału wzrósł o ponad +2,5% do analogicznego okresu roku 2005 przy obrocie netto 4 mln 700 tys. zł
    Pracownik Działu Handlowego

    Buderus Technika Grzewcza Sp. z o.o.

    marzec 2001 - czerwiec 2006 (przez 5 lat i 4 miesiące)
    Obsługa klienta (realizacja zamówień, fakturowanie, przygotowywanie ofert, udzielanie pomocy w doborze urządzeń grzewczych),
    - Obsługa oddziałów firmy w zakresie zatowarowania (przesunięcia międzyoddziałowe MM- i MM+)
    - Przeglądanie stanów magazynowych i utrzymywanie ich na optymalnym poziomie umożliwiającym zachowanie ciągłości sprzedaży
    - Wdrażanie nowych pracowników do pracy w systemie FERRODO
    - Przeprowadzanie Inwentur oraz kompensat do inwentur w Oddziale Poznań
    - Obsługa Klientów w zakresie wysyłek części gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej dla Działu Serwisu.
    Specjalista ds. logistyki

    TADMAR S.A.

    wrzesień 1999 - luty 2001 (przez 1 rok i 6 miesięcy)
    Okresowe przeglądanie stanów asortymentowych Magazynu Centralnego firmy oraz zamawianie towarów u dostawców krajowych i zagranicznych.
    - Przyjmowanie towaru na stan magazynu w systemie komputerowym
    - Przyjmowanie i realizacja zamówień oddziałowych
    - Od 15.01.2001 pełniłem obowiązki Kierownika Magazynu Centralnego firmy. Do moich obowiązków należało zarządzanie pracą stanu osobowego Magazynu Centralnego firmy. Kontrolowanie stanu technicznego oraz przeglądów podległych urządzeń technicznych.
    Mechanik Maszyn Budowlanych

    Mechanika Maszyn Hydraulicznych Kazimierz Sargalski

    czerwiec 1998 - sierpień 1999 (przez 1 rok i 3 miesiące)
    Do moich obowiązków należała naprawa i regeneracja: Kolumn kierowniczych pojazdów ciężarowych ze wspomaganiem, tłoczkowych pomp i silników hydraulicznych; rozdzielaczy hydraulicznych; zamków i zaworów zwrotnych.

    Edukacja

    Zarządzanie; Specjalność: Logistyka, magisterskie

    Wyższa Szkoła Logistyki

    październik 2005 - maj 2007 (przez 1 rok i 8 miesięcy)
    Zarządzanie i marketing; Specjalność: Logistyka handlu i dystrybucji, licencjackie

    Wyższa Szkoła Logistyki

    październik 2001 - czerwiec 2005 (przez 3 lata i 9 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    - "Profesjonalne Techniki Sprzedaży" organizowane przez „Centrum Efektywności” – dr Mariusz Głowacki - Czerwiec 2013

    - 08-25.08.2011 Ukończone szkolenie AXA Polska S.A. (48 godz.) dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych, przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 7 lipca 2005. (Dz.U. Nr 125, poz. 1053 z 2005r.) Zakończone pozytywnie egzaminem w dniu 26.08.2011

    - 02-29.07.2010 Ukończone szkolenie Generali Życie T.U. S.A. (152 godz.) dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych, przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 7 lipca 2005. Zakończone pozytywnie egzaminem w dniu 02.08.2010 (Licencja KNF nr 11341508/P)

    - „Mistrz Sprzedaży” organizowane przez TOP TRAINING POWER SEMINARS – Listopad 2010

    - "Droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej" prowadzone przez „Binsztok i Partnerzy” – dr Aleksander Binsztok - Wrzesień 2009

    - Kurs oficerski w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu (2008r.) - Podporucznik rezerwy.

    - Prawo jazdy kat. B (1993r.)

    Hobby

    Finanse osobiste, fundusze inwestycyjne, strategie inwestycyjne, czynny wypoczynek, kino.

    Grupy

    Zobacz szczegóły »