Grzegorz Skorupski

Marketing, PR, Dziennikarstwo, komunikacja
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Instytut Adama Mickiewicza
Marketing i komunikacja projektu I, CULTURE Orchestra
Logo
Menadżer ds. Promocji, marketingu i PR - Menadżer filmu „Świteź” w reżyserii Kamila Polaka – kandyda
Studio animacji Human Ark
• Planowanie i koordynacja promocji Oscarowej filmu „Świteź”
• Planowanie i koordynowanie kampanii Oscarowej w Los Angeles
• Współpraca z agencją PR oraz Konsulatem polskim w L.A. w czasie kampanii Oscarowej.
• Koordynacja komunikacji pomiędzy koproducentami polskimi i zagraniacznymi
• Stała wspłpraca z państwowymi instytucja promującymi kulturę
• Stała wspólpraca z mediami, przygotowywanie informacji prasowych
• Udzielanie wywiadów (TV, Radio, prasa) mających na celu promocję filmu i studia
• Planowanie i realizacja imprez promujących film i działalność studia
• Zarządzanie i administracja stron internetowych studia i filmu
• Koordynacja komunikacji o działalności studia w mediach elektronicznych (Facebook, Youtube, Blog etc.)
• Produkcja czołówki animowanej festiwalu filmów animowanych w Nowym Yorku
Logo
Head of marketing
Instytut Kultury Polskiej w Londynie
• Planowanie i realizacja strategii marketingowych IKP
• Tworzenie materiałów marketingowych i informacyjnych mających na celu propagowanie działalności IKP
• Poszukiwanie nowych możliwości promowania kultury polskiej wśród brytyjskiej publiczności.
• Dostosowywanie stylu i języka komunikacji IKP do potrzeb zróżnicowanego odbiorcy
• Zarządzanie i administracja stronami internetowymi IKP tak aby spełniały one wytyczone strategie komunikacyjne
• Aktualizacja i obsługa stron internetowych za pomocą systemu CMS
• Tworzenie i wysyłanie newslettera IKP
• Administrowanie i uaktualnianie elektronicznej bazy danych
• Administrowanie i obsługa systemy RSS na stronach IKP
• Planowanie rocznego budżetu marketingowego IKP
• Planowanie i realizacja kampanii marketingowych i reklamowych dla poszczególnych wydarzeń IKP
• Negocjowanie i zakup przestrzeni reklamowych w mediach drukowanych audiowizualnych oraz elektronicznych
• Tworzenie i prowadzenie prezentacji multimedialnych mających na celu przedstawienie działalności IKP
Logo
Dziennikarz - prezenter (nienormowany czas pracy)
TVPL24-Polish TV channel
• merytoryczne przygotowanie programów informacyjnych i reportaży
• prowadzenie programów informacyjnych oraz reportaży
• przeprowadzanie wywiadów
Logo
Sales Executive
Warrs Harley Davidson
• obsługa klientów oraz konsultacje
• zarządzanie logistyczne wewnętrzną
• zarządzanie zamówieniami działu części i akcesoria
• kontakt z klientami biznesowymi
• obsługa systemu komputerowego koordynującego zamówienia i logistykę magazynową
Logo
Menadżer ds. Sprzedaży i Marketingu
StudioNM
• obsługa klientów indywidualnych i biznesowych
• kontakt z dostawcami w kraju i za granicą
• zarządzanie studiami fotograficznymi
• współpraca i negocjacje z agencjami reklamowymi
• przygotowywanie kampanii promocyjnych i informacyjnych
• administrowanie stron internetowych firmy (wersja polska i angielska)
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Liberator Harley-Davidson
• sprzedaż motocykli Harley- Davidson oraz Buell
• sprzedaż części, akcesoriów oraz odzieży firmowej
• prowadzenie indywidualnych konsultacji technicznych w przypadku niestandardowych projektów konstrukcyjnych
• organizacja wydarzeń promocyjnych (dni otwarte etc.)
• obsługa kredytów, leasingów oraz ubezpieczeń

Szkolenia i kursy

wrzesień 2006 – styczeń 2007 – The Hampstead Garden Suburb Institute w Londynie – Projektowanie stron Internetowych

• Obsługa oprogramowania do tworzenia stron www
• Zarządzanie stronami internetowymi i ich administracja
• Zasady efektywnej komunikacji internetowej

listopad 2007 – Harley Davidson University w Oksfordzie – Profesjonalna obsługa klienta

• Zagadnienia psychologii sprzedaży
• Elementy komunikacji niewerbalnej
• Zasady działania w sytuacjach kryzysowych

Edukacja

Logo
studia drugiego stopnia kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Media i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Wyższa Warszawska Szkoła Humanistyczna im. B.Prusa
Logo
Zootechnika, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

• Antyki – inwestowanie i renowacja
• Najnowsze technologie
• Filozofia i religioznawstwo
• Zabytkowe motocykle

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.