Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
współpracownik - freelancer
współpraca - realizacja kampanii promocyjnej dla PWN (www.student.pwn.pl)
Menedżer produktu i wsparcia sprzedaży
* koordynowanie działań PR wewnętrznych i zewnętrznych (we współpracy z działem PR Grupy TVN) w komunikacji z rynkiem i wewnątrz Grupy TVN
* ustalanie budżetu marketingowego
* kontrola wykonania budżetu marketingowego
* koordynowanie działań marketingowych agencji
* dbanie o spójny wizerunek i identyfikację
* planowanie działań promocyjnych dla klientów
*uzgadnianie kampanii reklamowych w mediach branżowych
* autopormocja Agencji w mediach Grupy TVN
* prezentowanie trendów rynkowych, research agencyjny
* koordynowanie przygotowania ofert i produktów (oferty standardowe i oferty niestandardowe)
* promowanie produktów (wysyłka newsletterów z bazy agencyjnej)- nadzór nad redakcją ofert i newsletterów
* zarządzanie bazą ofert marketingowych i ich aktualizacja na wspólnym dysku
* nadzór nad projektami (współpraca z grafikami i wydawcami)
* współpraca z poszczególnymi zespołami działu sprzedaży (dział krajowy i międzynarodowy)
* przygotowywanie materiałów niezbędnych do wsparcia sprzedaży
* nadzór nad wizerunkiem Agencji TVN
* koordynowanie prac nad wystawianiem ofert, opisem produktów i aktualizacją serwisu
* współpraca z producentem dostarczającym materiały promocyjne „making of” z realizacji projektów produkcyjnych i innych eventów
* promocja w mediach społecznościowych
* organizacja eventów i akcji specjalnych
* ustalanie budżetu marketingowego
* kontrola wykonania budżetu marketingowego
* koordynowanie działań marketingowych agencji
* dbanie o spójny wizerunek i identyfikację
* planowanie działań promocyjnych dla klientów
*uzgadnianie kampanii reklamowych w mediach branżowych
* autopormocja Agencji w mediach Grupy TVN
* prezentowanie trendów rynkowych, research agencyjny
* koordynowanie przygotowania ofert i produktów (oferty standardowe i oferty niestandardowe)
* promowanie produktów (wysyłka newsletterów z bazy agencyjnej)- nadzór nad redakcją ofert i newsletterów
* zarządzanie bazą ofert marketingowych i ich aktualizacja na wspólnym dysku
* nadzór nad projektami (współpraca z grafikami i wydawcami)
* współpraca z poszczególnymi zespołami działu sprzedaży (dział krajowy i międzynarodowy)
* przygotowywanie materiałów niezbędnych do wsparcia sprzedaży
* nadzór nad wizerunkiem Agencji TVN
* koordynowanie prac nad wystawianiem ofert, opisem produktów i aktualizacją serwisu
* współpraca z producentem dostarczającym materiały promocyjne „making of” z realizacji projektów produkcyjnych i innych eventów
* promocja w mediach społecznościowych
* organizacja eventów i akcji specjalnych
Dyrektor ds. Promocji
*odpowiedzialność za wizerunek serwisu (w tym działania promocyjno - PR),
*zarządzanie personelem,
*planowanie, nadzorowanie, analiza strategii PR oraz działań marketingowo-promocyjnych dla serwisu,
*odpowiedzialność za ATL i BTL (mi.in. kontakty ze studiami graficznymi oraz drukarzami),
*odpowiedzialność za PR wewnętrzny i zewnętrzny (m.in. przygotowywanie Biuletynu informacyjnego, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, reagowanie na sytuacje kryzysowe, monitorowanie rynku edukacyjnego),
*opracowanie strategii dot. obecności w mediach społecznościowych (przed etapem realizacji)
*organizowanie konferencji, paneli dyskusyjnych i innych oficjalnych imprez (np. konferencji: „Problematyka plagiatowania w polskim szkolnictwie wyższym”,„Plagiatowanie chorobą cywilizacji XXI wieku?. Jakość kształcenia oraz problem kradzieży dóbr intelektualnych w nauce, kulturze, biznesie i polityce”, seminarium „Internet a ochorna własności intelektualnej. Czy należy zmienić prawo?”, trzech edycji gali wręczenia certyfikatów „Uczelnia walcząca z plagiatami / Wydział walczący z plagiatami”,
*przygotowywanie prezentacji,
*reprezentowanie serwisu.
*zarządzanie personelem,
*planowanie, nadzorowanie, analiza strategii PR oraz działań marketingowo-promocyjnych dla serwisu,
*odpowiedzialność za ATL i BTL (mi.in. kontakty ze studiami graficznymi oraz drukarzami),
*odpowiedzialność za PR wewnętrzny i zewnętrzny (m.in. przygotowywanie Biuletynu informacyjnego, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, reagowanie na sytuacje kryzysowe, monitorowanie rynku edukacyjnego),
*opracowanie strategii dot. obecności w mediach społecznościowych (przed etapem realizacji)
*organizowanie konferencji, paneli dyskusyjnych i innych oficjalnych imprez (np. konferencji: „Problematyka plagiatowania w polskim szkolnictwie wyższym”,„Plagiatowanie chorobą cywilizacji XXI wieku?. Jakość kształcenia oraz problem kradzieży dóbr intelektualnych w nauce, kulturze, biznesie i polityce”, seminarium „Internet a ochorna własności intelektualnej. Czy należy zmienić prawo?”, trzech edycji gali wręczenia certyfikatów „Uczelnia walcząca z plagiatami / Wydział walczący z plagiatami”,
*przygotowywanie prezentacji,
*reprezentowanie serwisu.
Kierownik promocji i PR
Collegium Civitas
*planowanie i realizacja budżetu marketingowego,
*odpowiedzialność za PR wewnętrzny i zewnętrzny,
*wyszukiwanie i wdrażanie nowych form reklamy,
*monitorowanie rynku uczelni wyższych,
*odpowiedzialność za ATL i BTL,
*współpraca z agencjami graficznymi obsługującymi uczelnię,
*przygotowywanie prezentacji
*przygotowywanie i podpisywanie umów, nadzór nad obiegiem faktur
*reprezentowanie uczelni.
*odpowiedzialność za PR wewnętrzny i zewnętrzny,
*wyszukiwanie i wdrażanie nowych form reklamy,
*monitorowanie rynku uczelni wyższych,
*odpowiedzialność za ATL i BTL,
*współpraca z agencjami graficznymi obsługującymi uczelnię,
*przygotowywanie prezentacji
*przygotowywanie i podpisywanie umów, nadzór nad obiegiem faktur
*reprezentowanie uczelni.
Kierownik Promocji Czasopism Młodzieżowych
*planowanie, nadzorowanie, analiza działań i strategii marketingowo - promocyjnych dla magazynów Bravo, Bravo Sport, Bravo Girl, Twist, Filipinka,
*odpowiedzialność za reklamy telewizyjne, prasowe, radiowe, poszukiwanie nowych reklamodawców
*planowanie i realizacja projektów promocyjnych (m.in. gadżety dołączane do czasopism), wakacyjnych akcji promocyjnych, akcji promocyjnych w szkołach,
*wyszukiwanie i wdrażanie nowych środków przekazu w reklamie, monitorowanie rynku mediowego
*współpraca z działem reklamy w celu zwiększenia sprzedaży
*pozycjonowanie, wprowadzenie strategii produktowych
*odpowiedzialność za BTL
*współpraca z działem nowych mediów (Internet, technologie gsm) i pozyskiwanie partnerów w tej branży,
*współpraca z działem marketingu, działem PR, studiem graficznym, w celu określenia i realizacji strategii produktowych.
*przygotowywanie prezentacji,
*przygotowywanie i podpisywanie umów, nadzór nad obiegiem faktur.
*odpowiedzialność za reklamy telewizyjne, prasowe, radiowe, poszukiwanie nowych reklamodawców
*planowanie i realizacja projektów promocyjnych (m.in. gadżety dołączane do czasopism), wakacyjnych akcji promocyjnych, akcji promocyjnych w szkołach,
*wyszukiwanie i wdrażanie nowych środków przekazu w reklamie, monitorowanie rynku mediowego
*współpraca z działem reklamy w celu zwiększenia sprzedaży
*pozycjonowanie, wprowadzenie strategii produktowych
*odpowiedzialność za BTL
*współpraca z działem nowych mediów (Internet, technologie gsm) i pozyskiwanie partnerów w tej branży,
*współpraca z działem marketingu, działem PR, studiem graficznym, w celu określenia i realizacji strategii produktowych.
*przygotowywanie prezentacji,
*przygotowywanie i podpisywanie umów, nadzór nad obiegiem faktur.
Product Manager
Tenbit – Grupa ITI
*kreowanie nowego wizerunku produktu - wortalu internetowego oraz dostępnych w nim usług sms-owych (odpowiedzialność za reklamy w TV, czasopismach, radio, kinach, inserty w czasopismach oraz poszukiwanie nowych reklamodawców ) w celu zwiększenia sprzedaży
*odpowiedzialność za strategie produktowe włączając w to m.in.: rozpoznanie potrzeb użytkowników, określenie wizji produktu, kanałów jego dystrybucji, itp.
*współpraca z działem marketingu i sprzedaży oraz działem graficznym w celu urzeczywistnienia pomysłów.
*wprowadzenie strategii produktowych, pozycjonowanie, określanie kosztorysów działań promocyjnych i ich kontrolowanie.
*odpowiedzialność za działania ATL (m.in. bartery mediowe) oraz BTL, koordynowanie akcji „Szkolna Jazda z Tenbitem”, „Lato z Tenbitem”, festiwal filmowy „Tenbit Filmforum”
*promowanie programów telewizyjnych „Tenbit.pl” nadawanego w TVN oraz „Klub Przygód” nadawanego w TVN 7
*monitorowanie trendów rynkowych
*przygotowywanie prezentacji, umów, nadzór nad obiegiem faktur
*odpowiedzialność za strategie produktowe włączając w to m.in.: rozpoznanie potrzeb użytkowników, określenie wizji produktu, kanałów jego dystrybucji, itp.
*współpraca z działem marketingu i sprzedaży oraz działem graficznym w celu urzeczywistnienia pomysłów.
*wprowadzenie strategii produktowych, pozycjonowanie, określanie kosztorysów działań promocyjnych i ich kontrolowanie.
*odpowiedzialność za działania ATL (m.in. bartery mediowe) oraz BTL, koordynowanie akcji „Szkolna Jazda z Tenbitem”, „Lato z Tenbitem”, festiwal filmowy „Tenbit Filmforum”
*promowanie programów telewizyjnych „Tenbit.pl” nadawanego w TVN oraz „Klub Przygód” nadawanego w TVN 7
*monitorowanie trendów rynkowych
*przygotowywanie prezentacji, umów, nadzór nad obiegiem faktur
Szkolenia i kursy
*"Poszukiwani Sąsiedzi Najwyższej Jakości" - prowadzenie jednego z warsztatów podaczas seminarium - 18.02.2015 r. - Stowarzyszenie Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej
*"Akademia Inicjatyw Sąsiedzkich" - cykl szkoleniowy w 2013 r. - Stowarzyszenie Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej
*"Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta" - OPTIVO, 24.07.2013
*Kreatywny Żoliborz - Prezentacje Żoliborskie" - współrealizacja projektu w ramach "Otwieramy Żoliborz", 26.05.20913
*Wykreuj swój biznes – Creative Poland, 31.01.2013
*II Forum e-Biznesu „Ekspansja zagraniczna” - PARP, 27.11. 2012
* E-commerce w praktyce - Akademia Empathy, 20.09.2012
*Rzeczpospolita Lokalna 2020. Sejm społeczników, bojowników i ekspertów - Krajowy Ośrodek EFS, Centrum Aktywności Lokalnej, 19-20.09.2012
*Żoliborz na styku - realizacja projektu w ramach II Urodzin Placu Wilsona, 15.09.2012
* Płatne treści w internecie – Business Mentoring z Grzegorzem Bundą - Laboratorium Kreatywne, AIP Business Link Warszawa, 04.06.2012
*Sprzedawaj więcej i częściej! - multikanałowość sprzedaży - seminarium, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, 29.03.2012
*Zakładamy Spółdzielnię! – warsztaty - Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, 09-23.10.2011 r.
*IV edycja konferencji E-commerce MoneyCon - handel w internecie, SW Konferencje, 30.08.2011
*Zaloguj się do sukcesu - skuteczna promocja w mediach społecznościowych, Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej "Moderator" oraz AIP, 19.03.2011
*Branding, czyli jak profesjonalnie kreować wizerunek marki - KDK, 03-04.11.2010
*Skuteczna promocja w internecie. Co trendy a co passe? - KDK, 05-06.07.2010
*Social media na usługach firm - UP TO DATE, 29.04.2010
*HR, marketing, sprzedaż - wspólne działania, wspólny sukces - KDK, 27-28.04.2010
*FacebookerPANEL - Facebooker.pl, 09.03.2010
*Internet PR - jak zbudować wizerunek firmy w Internecie - KDK, 09.03.2010
*Konferencja "She's interactive" - marketing on-line, Logicsearch, 15.10.2009
*Niekonwencjonalna komunikacja jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego - Polski Drukarz Sp. z o.o. - wydawca magazynu "Prokreacja", 14.10.2009
*Szkolenia z reklamy w Google - D.I.R. Przemysław Modrzewski, 28.05.2009
*"Akademia Inicjatyw Sąsiedzkich" - cykl szkoleniowy w 2013 r. - Stowarzyszenie Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej
*"Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta" - OPTIVO, 24.07.2013
*Kreatywny Żoliborz - Prezentacje Żoliborskie" - współrealizacja projektu w ramach "Otwieramy Żoliborz", 26.05.20913
*Wykreuj swój biznes – Creative Poland, 31.01.2013
*II Forum e-Biznesu „Ekspansja zagraniczna” - PARP, 27.11. 2012
* E-commerce w praktyce - Akademia Empathy, 20.09.2012
*Rzeczpospolita Lokalna 2020. Sejm społeczników, bojowników i ekspertów - Krajowy Ośrodek EFS, Centrum Aktywności Lokalnej, 19-20.09.2012
*Żoliborz na styku - realizacja projektu w ramach II Urodzin Placu Wilsona, 15.09.2012
* Płatne treści w internecie – Business Mentoring z Grzegorzem Bundą - Laboratorium Kreatywne, AIP Business Link Warszawa, 04.06.2012
*Sprzedawaj więcej i częściej! - multikanałowość sprzedaży - seminarium, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, 29.03.2012
*Zakładamy Spółdzielnię! – warsztaty - Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, 09-23.10.2011 r.
*IV edycja konferencji E-commerce MoneyCon - handel w internecie, SW Konferencje, 30.08.2011
*Zaloguj się do sukcesu - skuteczna promocja w mediach społecznościowych, Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej "Moderator" oraz AIP, 19.03.2011
*Branding, czyli jak profesjonalnie kreować wizerunek marki - KDK, 03-04.11.2010
*Skuteczna promocja w internecie. Co trendy a co passe? - KDK, 05-06.07.2010
*Social media na usługach firm - UP TO DATE, 29.04.2010
*HR, marketing, sprzedaż - wspólne działania, wspólny sukces - KDK, 27-28.04.2010
*FacebookerPANEL - Facebooker.pl, 09.03.2010
*Internet PR - jak zbudować wizerunek firmy w Internecie - KDK, 09.03.2010
*Konferencja "She's interactive" - marketing on-line, Logicsearch, 15.10.2009
*Niekonwencjonalna komunikacja jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego - Polski Drukarz Sp. z o.o. - wydawca magazynu "Prokreacja", 14.10.2009
*Szkolenia z reklamy w Google - D.I.R. Przemysław Modrzewski, 28.05.2009
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Społeczności realne i wirtualno-realne, internet, kino, filozofia, adaptacja mebli, podróżowanie (szczególnie Indie), skutery – mods, Legia Warszawa.
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
Agencja Interaktywna Vertes
Vertes Design to nowoczesna agencja interaktywna specjalizująca się w skutecznych rozwiązaniach internetowych i marketingowych.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Grupa dla osób, które są studentami AE Wrocław/ Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu bądź nimi były oraz dla sympatyków AE Wrocław i także tych, którzy dopiero planują studiować na ww. uczelni, zap
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
ALIENACJA RODZICIELSKA
Przemoc emocjonalna wobec dziecka prowadząca do powstania jego zaburzeń w relacji co najmniej jednym z jego prawidłowo postępujących rodziców.