Hubert

Hubert L. Life Science
Communications

Temat: SZKOLENIA

W tym temacie proszę o umieszczanie informacji nt. szkoleń i seminariów (płatnych i bezpłatnych) dotyczących WYŁĄCZNIE tematyki life science (biologia, biotechnologia, biomedycyna, biofarmacja) i to najlepiej powiązanych z biokarierą.
Wszelkie "nietematyczne" posty będą usuwane!
Hubert L. edytował(a) ten post dnia 14.12.09 o godzinie 11:29
14.12.2009, 11:24
Łukasz

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: SZKOLENIA

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą Akademia Product Managera.

Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Obrazek


Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Jesteśmy przekonani, że absolwenci Akademii będą postrzegani jako atrakcyjni pracownicy dla kadry zarządzającej sektora farmaceutycznego i dlatego Akademia Product Managera to dla Państwa świetna inwestycja w siebie i własną karierę zawodową.

Serdecznie zapraszam do udziału.

Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl

Ośrodek Informacji Naukowej
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
fax (22) 632 25 82
email: lukasz .szymanczyk@oinpharma.pl
biuro@oinpharma.pl
strona: http://oinpharma.pl

NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN
14.12.2009, 12:20
Hubert

Hubert L. Life Science
Communications

Temat: SZKOLENIA

Wyższa Szkoła Biznesu-National-Louis University serdecznie zaprasza na bezpłatne Studia Podyplomowe "Innowacyjne zarządzanie badaniami naukowymi".

Celem uruchamianych studiów jest podniesienie umiejętności zarządzania badaniami naukowymi wśród pracowników naukowych oraz doprowadzenie do współpracy środowisk naukowego i biznesowego, w szczególności podniesienie kwalifikacji kadr akademickich w zakresie przedsiębiorczości, zarządzania własnością intelektualną oraz komercjalizacji wyników prac badawczych.

Więcej: pi.gov.pl
17.12.2009, 23:16
Mirosław

Mirosław Bachorz specjalista ds.
ochrony środowiska

Temat: SZKOLENIA

Witam,

może zainteresuje Was następujące wydarzenie:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-doskonala...

Pozdrawiam
Mirosław Bachorz

******************************************************

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Specjalistów Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w warsztatach doskonalących dla specjalistów ds. ochrony środowiska pt. "NARZĘDZIOWNIA 2010"

"Narzędziownia 2010" to jedyne w swoim rodzaju spotkanie specjalistów ds. ochrony środowiska. Polega ono na wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami oraz nawiązywaniu nowych kontaktów zawodowych. W trakcie spotkania w 2010 r. będziemy wspólnie rozmawiali o prawnych, technicznych oraz organizacyjnych zagadnieniach związanych z ochroną środowiska.

Uczestnicząc w "Narzędziowni 2010":

- nawiążesz wiele przydatnych kontaktów,

- nauczysz się znacznie więcej niż na komercyjnych szkoleniach,

- upewnisz się, w którym miejscy rozwoju zawodowego się znajdujesz,

- poznasz rozwiązania swoich zawodowych problemów,

- znajdziesz inspiracje do nowych działań.

Więcej informacji o "Narzędziowni 2010" i warunkach uczestnictwa znajdziesz na stronie internetowej Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Specjalistów Ochrony Środowiska pod adresem: http://ochronasrodowiska.info.pl/narzedziownia.html

Serdecznie zapraszam do udziału

Mirosław Bachorz
Koordynator projektu "Narzędziownia 2010"
17.01.2010, 12:54
Katarzyna

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium realizowanym przez Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.


Obrazek


Temat seminarium:
PRODUKCJA I WALIDACJA MAŚCI I KREMÓW


Dla kogo:
Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Termin seminarium:
11 – 12 lutego 2010r. (dwa dni)

Początek zajęć w dniu 11.02.2010r. o godz. 11:00
Zakończenie zajęć w dniu 12.02.2010r. około godz.14:00

Program seminarium:
1. Zapewnienie jakości przy wytwarzaniu płynnych form leków, kremów i maści 2. Przygotowanie substancji wyjściowych
3. Przygotowanie płynnych form leków
4. Napełnianie płynnych form leków.
5. Systemy pomocnicze przy produkcji leków
6. Systemy CIP/SIP
7. Walidacja procesu wytwarzania maści
8. Walidacja systemów wody
9. Walidacja czyszczenia po produkcji maści

Wykładowcy:
GMProject: Zdenĕk Pavelek, Karel Beneš, Tomảš Schenk

Koszt:
2 700,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe

Uwagi:
1. Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 5.02.2010r.

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


Anulowanie uczestnictwa:
- tylko w formie pisemnej
- do 7 dni roboczych przed szkoleniem bez opłat
- poniżej 7 dni roboczych przed szkoleniem 50 % opłaty
W przypadku rezygnacji 2 dni przed szkoleniem lub nieobecności 100% opłaty.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: 578 00 03, 578 00 05
tel. kom.: 0605 834 865, 0605 641 252
fax: (022) 632 25 82
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl
18.01.2010, 15:21
Katarzyna

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium realizowanym w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


Temat seminarium;
DOKUMENTACJA TECHNOLOGICZNA, PRODUKCYJNA, WALIDACYJNA


Dla kogo:
Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Działów Produkcji
- Działów Walidacyjnych
- Kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla

Termin:
25 – 26 lutego 2010 r. (2 dni)

- Początek zajęć w dniu 25.02.2010r. o godz. 11:00
- Zakończenie zajęć w dniu 26.02.2010r. ok. godz. 14:00

Program seminarium:
1) AKTY PRAWNE – wymagania dokumentacji procesów produkcyjnych
2) System Zapewnienia Jakości
3) Dokumentacja niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania i kontrolowania pomieszczeń i urządzeń produkcyjnych, magazynowych itp.
4) System dokumentacji GMP
5) Specyfikacje
6) Proces wytwarzania
7) Dokumentacja dla materiałów produkcyjnych
8) Dokumentacja Walidacyjna
9) Kontrola zmian - dokumentacja
10) Systemy skomputeryzowane a dokumentacja papierowa – zalety i wady


Zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleniową, która znajduje się na naszej stronie internetowej
http//:http://oinpharma.pl

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: (22) 578 00 03, 578 00 05; fax: (022) 632 25 82
tel. kom.: 0605 641 252
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl, http://oinpharma.pl

Obrazek


UWAGI:
Zgłoszenia prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 12.02.2010 r.
2.02.2010, 12:24
Katarzyna

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium organizowanym przez Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


Temat seminarium:
GMP W PRODUKCJI SUBSTANCJI I WALIDACJA PRODUKCJI SUBSTANCJI

Dla kogo:

Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Termin seminarium:
3 – 5 marca 2010r. (trzy dni)


Początek zajęć w dniu 3.03.2010r. o godz. 11:00
Zakończenie zajęć w dniu 5.03.2010r. około godz.14:00

Program seminarium:

1. Zasady GMP dotyczące produkcji API
2. Urządzenia procesowe / systemy do wytwarzania substancji
3. Systemy pomocnicze przy produkcji substancji
4. Przestrzenie do wytwarzania substancji
5. Projekt pilotażowej produkcji API – studium przypadków
6. Główny plan walidacji - wytwarzanie API
7. Analiza ryzyka i PV wytwarzania substancji
8. Walidacja retrospektywna produkcji API
9. PAT przy produkcji API (przykłady)
10. Prospektywna walidacja procesu - wytwarzanie API
11. Równoległa walidacja wytwarzania API
12. Kontrola zmian - API

Wykładowcy:
GMProject: Zdenĕk Pavelek, Karel Beneš, Tomảš Schenk


Miejsce seminarium:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


Koszt
3 500,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych (zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym za dodatkową opłatą 100,- PLN za nocleg), lunch, przerwy kawowe, kolacja.

UWAGI:
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 23.02.2010r.

Anulowanie uczestnictwa:
- tylko w formie pisemnej
- do 7 dni roboczych przed szkoleniem bez opłat
- poniżej 7 dni roboczych przed szkoleniem 50 % opłaty
W przypadku rezygnacji 2 dni przed szkoleniem lub nieobecności 100% opłaty.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: 578 00 03, 578 00 05
tel. kom.: 0605 834 865, 0605 641 252
fax: (022) 632 25 82
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl
9.02.2010, 12:50
Katarzyna

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA

Pragnę poinformować, że mamy jeszcze wolne miejsca na seminarium.


Obrazek


Temat seminarium:
POMIARY WALIDACYJNE/METROLOGIA

Dla kogo:

- Osób nadzorujących aparaturę kontrolno-pomiarową
- Laboratoriów Metrologicznych
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Produkcji
- Działów Walidacyjnych

Termin seminarium:
25 – 26 marca 2010r.


Program seminarium:

1. Kwalifikacja i Walidacja, jako narzędzia do oceny jakości urządzeń i systemów w środowisku GMP
2. Testy i pomiary walidacyjne
 Planowanie
 Przygotowanie sprzętowe i dokumentacyjne
 Scenariusze testów
 Realizacja badań i pomiarów
 Dane surowe – dlaczego są tak ważne, zasady gromadzenia i dokumentowania
 Podsumowanie - Raport
3. Analiza badań i pomiarów podczas kwalifikacji systemu klimatyzacji, na podstawie ISO 14644,1-4
4. Analiza badań i pomiarów podczas kwalifikacji systemów wodnych
5. Mapowanie rozkładu temperatury – kluczowe badania podczas kwalifikacji
 autoklawów
 tuneli sterylizacyjnych
 magazynów wyrobu gotowego
 hurtowni
 chłodni
6. Analiza pomiarów i badań walidacyjnych w standardowych urządzeniach produkcyjnych:
 tabletkarki
 susznie fluidalne
 linie pakujące
 linie nalewające
 systemy zautomatyzowane w urządzeniach
 systemy skomputeryzowane – BMS, RMS
 myjnie
 inne
7. Prosta statystyczna analiza danych – podstawa do wyciągania wniosków z procesów walidacji, podstawowe pojęcia:
 statystyki opisowe
 korelacja
 analiza standardowości procesu, wskaźniki kwalifikacji procesu (K,CP,CPK)
 histogramy
 karty kontrolne

Koszt
2 000,- PLN

Miejsce seminarium:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: 578 00 03, 578 00 05
tel. kom.: 0605 834 865, 0605 641 252
fax: (022) 632 25 82
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl
16.03.2010, 09:59
Michał

Michał Kucharczyk Specjalista ds.
szkoleń oraz
projektów UE, PHIN
Consulting

Temat: SZKOLENIA

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Łodzi,
ośrodek Enterprise Europe Network zaprasza na seminarium:

"Nauka dla Biznesu - TEAM znaczy zespół"
20 kwietnia 2010r., Łódź

Zespół badawczy Katedry Biofizyki Ogólnej Uniwersytetu Łódzkiego przedstawi biologiczne właściwości i biomedyczne zastosowania dendrymerów podczas seminarium "Nauka dla Biznesu - TEAM znaczy zespół", które odbędzie się w dniu 20 kwietnia 2010r. w godzinach 13:30 - 15:30 w siedzibie Fundacji w Łodzi, ul. Piotrkowska 86.

Program seminarium:

Kawa powitalna

1. Prezentacja projektów badawczych Katedry Biofizyki Ogólnej i możliwości wykorzystania ich wyników w gospodarce,
• prof. dr hab. Maria Bryszewska, Kierownik Katedry.

2. Program TEAM Fundacji na rzecz Nauki Polskiej krótkie wprowadzenie,
• dr hab. Barbara Klajnert, prof. nadzw. UŁ.

3. „Naukowcy dla przedsiębiorców - przedsiębiorcy dla naukowców” - oferta badań, pomiarów i analiz na specjalistycznej aparaturze,
• dr Łukasz Hajdo.

4. „Bon na innowacje” - środki na współpracę małych i średnich firm z nauką,
• Przedstawiciel PARP.

5. Dyskusja i rozmowy indywidualne.

Po prezentacjach zapraszamy na koktajl.

Karta zgłoszenia dostępna na stronie: http://frp.lodz.pl

Więcej informacji:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź
tel. (042) 630 36 67, faks (042) 632 90 89
e-mail: fundacja@frp.lodz.pl,
http://frp.lodz.pl

Obrazek
1.04.2010, 14:22
Hubert

Hubert L. Life Science
Communications

Temat: SZKOLENIA

VIII Poznańska Letnia Szkoła Bioinformatyki

Szkoła odbędzie sie w dniach 5 - 10 lipca 2010 roku w Poznaniu.

Poznan Summer School of Bioinformatics is a comprehensive course of bioinformatics. The course is best prepared for those who have little knowledge in bioinformatics and find it necessary/interesting to learn more in this field. It is therefore aimed to give the opportunity to find out how to use some basic bioinformatic tools and how to perform bioinformatic analyses in your research.

The course consists of lectures (by scientists from Poland and abroad) and excercises - this combination should fit best your needs as you have a chance to try the methods out yourself.

Application deadline: 30th June 2010

http://lemur.amu.edu.pl/share/bioinfo/
2.05.2010, 00:29
Agnieszka

Agnieszka D. Koordynator Projektu

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam do udziału w bezpłatnych szkoleniach!!!

Jeśli marzy Wam się działalność naukowa i jednocześnie rola biznesmena/bizneswoman i chcecie się dowiedzieć jak tego dokonać – serdecznie zapraszam!

Ogłoszenie kieruję do studentów, absolwentów, pracowników naukowych i dydaktyczno naukowych wyższych uczelni z woj. łódzkiego, którzy są zameldowani w tym województwie i jednocześnie są zainteresowani założeniem własnej działalności gospodarczej.
Wolnych miejsc 130.
Szkolenia odbywają się w Łodzi.

Start: lipiec 2010 – zgłoszenia przyjmujemy do 14 czerwca!
Łącznie zaplanowaliśmy 10 grup szkoleniowych. Pierwsze 3 ruszają w lipcu 2010, kolejne rozpoczną zajęcia
w październiku 2010 i w lutym 2011r. Zajęcia dla poszczególnych grup odbywać się będę w weekendy lub w dni powszednie w godzinach popołudniowych. Jednak jeśli będziecie mieć inne sugestie – jesteśmy otwarci na Wasze propozycje.

Tematy poszczególnych modułów szkolenia:
*Prawno – finansowe aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej - 16h,
*Zarządzanie małą firmą (kształtowanie umiejętności kierowniczych, firma w globalnej gospodarce, strategia rozwojowa firmy i budowa jej konkurencyjności - 16h,
*Źródła finansowania działalności w tym zewnętrzne finansowanie projektów innowacyjnych i badawczych, fundusze strukturalne - 16h,
*Tworzenie biznes planu (warsztaty) - 24h,
*Komercjalizacja innowacyjnych pomysłów (wynalazków i innowacyjnych technologii, udzielanie licencji, patentowanie, sprzedaż wynalazku) 24h,
*Promocja firmy za pośrednictwem Internetu - możliwości (strona www, mass-mailing, reklama
w Internecie) 16h.

Ale to nie wszystko: każdy uczestnik będzie miał możliwość odbyć 16 godzin indywidualnych konsultacji z doradcą biznesowym i marketingowym, a także otrzyma dostęp do szkoleń elektronicznych zamieszczonych na stronie http://www.otawagroup.pl/naukowiec/.
Na tej stronie znajdziecie więcej informacji o szkoleniu i warunkach rekrutacji.
Zapewniamy: profesjonalnych trenerów, materiały szkoleniowe, wyżywienie.

W razie pytań zachęcam do kontaktu: agnieszka.derdzikowska@otawagroup.pl

Szkolenia realizowane są przez firmę Otawa Group, w ramach projektu PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC/PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoAgnieszka D. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 19:01
19.05.2010, 10:36
Michał

Michał Gaca GSWO, Oddział
Regionalny PZU/PZU
Życie SA w Warszawie

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


MM Conferences zaprasza Państwa do udziału w dwudniowych warsztatach „Działania niepożądane i bezpieczeństwo leków”, które odbędą się w dniach 7-8 września 2010 r. w Businessman Institute w Warszawie.

Warsztaty zostały przygotowane we współpracy z przedstawicielami Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz prawnikami, zajmującymi się na co dzień rynkiem farmaceutycznym.
Dwudniowe warsztaty dostarczą Państwu rzetelnej wiedzy, która pozwoli zminimalizować ryzyko związane z wykonywaniem obowiązków i podejmowaniem decyzji w ramach sprawowanych funkcji.
Zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach, które będą doskonałą okazją do dyskusji oraz wymiany doświadczeń pomiędzy osobami pełniącymi podobne funkcje w przedsiębiorstwach farmaceutycznych.

Wśród kluczowych zagadnień znalazły się:
Prawidłowa procedura zgłaszania działania niepożądanego w firmie
System zbierania danych o działaniach niepożądanych
Postępowanie firmy farmaceutycznej w przypadku reklamacji produktu leczniczego
Elektroniczne zgłaszanie działań niepożądanych
Zgłaszanie zdarzeń niepożądanych w badaniach klinicznych
Odpowiedzialność prawna za monitorowanie działań niepożądanych

Wśród prelegentów znaleźli się:
Monika Jarocka-Wierzba; Główny Inspektorat Farmaceutyczny
Tomasz Jaworski; Kancelaria Salans
Agata Maciejczyk; Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Justyna Hall; Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Agnieszka Deeg; Kancelaria Prawna CMS Cameron McKenna

Więcej informacji:
Aneta Piekarz
22 379 29 18
a.piekarz@mmcpolska.plMichał Gaca edytował(a) ten post dnia 07.07.10 o godzinie 10:43
7.07.2010, 10:43
Alicja

Alicja S. Biotechnolog

Temat: SZKOLENIA

Witam serdecznie,
Zapraszam na warsztaty


Obrazek


Więcej informacji na stronie:
http://www.oinpharma.pl

Organizator:
Ośrodek Informacji Naukowej OINpharma Sp. z o.o.

Obrazek

ul.Prosta 69
00-838 Warszawa
alicja.szczygiel@oinpharma.pl
szkolenia@oinpharma.pl
2.09.2010, 12:44

Temat: SZKOLENIA

Witam,
Licze sie ztym ze zostane upomniania:" Przejrzyj treści wczesniej",ale ze wzgledu na prężnie rozijajaca sie działanośc dydaktyczna mam MIMO SWOICH OBAW ZAPYTANIA;):

Gdzie sie pouczyc (podyplomowka preferowana)w kierunku auditoringu wewnetrznego co by:
a) popraktykowac
b)nabyc wiedzy interdyscyplinarnej(pracuje w laboratorium medycznym a nie w ksiegowosci)
c)ROZSZERZYC HORYZONTY MOZLIWOSCI :)
Czy doswiadczeni koledzy (nie pisze starzy;)) mog polecic mi uczelnie/szkołę/kursy(zaznaczam nie chodzi mi o kursy "na norme" a bardziej przekrojowe wskazoki dla mlodego (...) Zobacz więcej
22.09.2010, 08:45
Mariusz

Mariusz Olejniczak Prezes, Assign
Clinical Research
Poland Sp z. o.o.

Temat: SZKOLENIA

Polfarmed (http://polfarmed.pl) prowadzi cykl szkoleń dla audytorów wewnętrznych w GMP farmaceutycznym.

My korzystamy z ich innych szkoleń i jesteśmy zadowoleni.

Pozdrawiam

mariusz
27.09.2010, 13:55
Inez

Inez P. Prezes Zarządu,
Centrum Edukacji
Medycznej CEMED Sp.
z o.o

Temat: SZKOLENIA

IV edycja warsztatów

Real-time PCR w badaniach hodowli komórkowych

4 listopad 2010/Warszawa/ul. Pory 78/Cemed



Zapraszamy: biologów molekularnych, biotechnologów i diagnostów laboratoryjnych (z zakresu mikrobiologii, genetyki medycznej i poradnictwa genetycznego)



Reakcja łańcuchowa polimerazy DNA z analizą ilości produktu w czasie rzeczywistym (ang. real-time PCR) to jedna z najnowocześniejszych metod analitycznych mających zastosowanie w genetyce, biologii molekularnej, mikrobiologii, wirusologii, onkologii, diagnostyce medycznej i innych pokrewnych dziedzinach. Wykorzystanie sond fluorescencyjnych pozwala nie tylko na monitorowanie przyrostu ilości produktu amplifikacji w każdym cyklu prowadzonej reakcji PCR, a także jego ocenę jakościową. Real-time PCR umożliwia oznaczanie ilości kwasów nukleinowych w materiale badanym oraz wykrywania nawet niewielkich zmian w obrębie amplifikowanych sekwencji, dzięki czemu technika ta jest niezwykle cennym narzędziem znajdującym zastosowanie zarówno w badaniach naukowych jak i w diagnostyce molekularnej.

Prowadzenie hodowli komórkowych in vitro wciąż pozostaje standardem w wirusologii i toksykologii. Technika ta umożliwia precyzyjną kontrolę środowiska oraz ułatwia utrzymanie jednorodności badanych próbek. Jednocześnie problemem jest ocena efektu cytopatycznego oraz potencjalnej kontaminacji hodowli. Rozwiązanie tych zagadnień stanowi system xCELLigence (Roche), umożliwiający pełne monitorowanie w czasie rzeczywistym proliferacji i wzrostu komórek bez konieczności stosowania znaczników takich jak MTT, XTT czy WST-1.

Prowadzący:

dr Izabela Sitkiewicz, Narodowy Instytut Leków
dr Marcin Hołysz, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
dr Tomasz Dzieciątkowski, Warszawski Uniwersytet Medyczny



więcej informacji i możliwość zgłoszenia http://www.cemed.pl/spotkania/2010/rt_pcr4/index.phpInez P. edytował(a) ten post dnia 28.09.10 o godzinie 18:28
28.09.2010, 18:25
Inez

Inez P. Prezes Zarządu,
Centrum Edukacji
Medycznej CEMED Sp.
z o.o

Temat: SZKOLENIA

seminarium i warsztaty

MIKROMACIERZE EKSPRESYJNE – projektowanie eksperymentów i analiza danych

18-19 listopada 2010 | Warszawa


Szanowni Państwo,
z radością organizujemy kolejne seminarium i warsztaty dla osób zainteresowanych zastosowaniem najnowszych technik biologii molekularnej w nauce, badaniach klinicznych i przemyśle. Tym razem wraz z gronem doświadczonych specjalistów prześledzimy krok po kroku proces projektowania, organizacji, prowadzenia i analizy danych eksperymentów z zastosowaniem mikromacierzy ekspresyjnych.
Na spotkanie zapraszamy osoby, które planują zakup sprzętu, odczynników i oprogramowania oraz te, które pragną skutecznie i starannie przeprowadzić eksperymenty zlecając część prac innym laboratoriom (ang. core facilities), dbając o jakość i wartość merytoryczną niezbędną w realizacji własnych celów naukowych, badawczych czy komercyjnych.
Jeśli zgadzają się Państwo z opinią, że przez najbliższe lata będzie to nadal niezwykle skuteczna i niedroga, podstawowa technika "postgenomiczna" dająca bardzo dobry i przekrojowy obraz transkryptomu, zapraszamy do udziału. Kolejny krok w badaniach ery gnomicznej to chyba tylko Next Generation Sequencing. Praktyczne spotkanie z tej tematyki wkrótce również znajdzie się w programie naszych spotkań edukacyjnych.

Zapraszamy serdecznie



Główne założenia programowe:
Planując zajęcia wyszliśmy z założenia, że nie każdy uczestnik pragnie samodzielnie od początku do końca wykonać manualnie eksperyment, który w gruncie rzeczy polega na starannym zastosowaniu średnio skomplikowanych protokołów laboratoryjnych. Jednokrotne wykonanie takiej procedury nie zmieni Państwa w ekspertów. Doskonale wiedzą Państwo, że dopiero kilkukrotne samodzielne wykonanie procedury może dać odpowiednią wprawę, pozwoli uniknąć prostych błędów i kosztownych wpadek. Zachęcamy do tego osoby planujące zakup sprzętu – potencjalnych klientów firm oferujących rozwiązania z dziedziny mikromacierzy. Uczestnikami naszego spotkani mogą być nie tylko osoby planujące zakup sprzętu lub odczynników, ale również potencjalni klienci laboratoriów, które wykonują usługi na zlecenia (ang. core facilities). Nasze seminarium dedykowane jest osobom, które pragną zrozumieć, w jaki sposób można wykorzystać technologię mikromacierzy we własnej pracy naukowej, badawczo-rozwojowej, edukacyjnej, klinicznej czy diagnostycznej. Pomożemy uczestnikom zaplanować hipotetyczny lub własny eksperyment. Dokładnie pokażemy jak wyglądają prace laboratoryjne. Opowiemy szczegółowo jak uniknąć błędów i jak działa sprzęt. Przedstawimy metody statystycznej analizy wyników, które znajdują zastosowanie w konkretnych typach eksperymentów. Podczas dwudniowego spotkania umożliwimy Państwu kontakt i wymianę myśli z osobami które od lat skutecznie prowadzą eksperymenty z wykorzystaniem mikromacierzy i publikują swoje wyniki w recenzowanych pismach międzynarodowych.



Umiejętności, które powinien posiadać uczestnik, aby mógł w pełni skorzystać ze spotkania:

rozumienie zasad pracy stosowanych w laboratorium biologii molekularnej oraz działania podstawowych urządzeń takich jak: termocyklery, wortexy, łaźnie, wytrząsarki, inkubatory)
rozumienie podstawowych protokołów stosowanych w laboratorium biologii molekularnej (izolacja kwasów nukleinowych, przechowywanie próbek, inkubacja etc.)
z warsztatów skorzystają osoby, które nie zetknęły się dotąd z technologią mikromacierzy
rozumienie podstaw statystyki (w tym zasad testowania hipotez)



Umiejętności, jakich nabędą uczestnicy w trakcie spotkania:

projektowanie eksperymentu z wykorzystaniem mikromacierzy (dobór materiału, ilości powtórzeń, metody izolacji RNA, planowanie kolejnych kroków laboratoryjnych),
dobór sprzętu i porady dotyczące zakupu urządzeń
skuteczne rozwiązywanie problemów z przebiegiem prac laboratoryjnych (troubleshooting)
skanowanie macierzy i ocena jakości wyników
prawidłowe przenoszenie danych, import i eksport z wykorzystaniem bezpłatnych i komercyjnych typów oprogramowania
analiza statystyczna otrzymanych wyników
analiza danych pod kątem: wykrywania genów o najbardziej zróżnicowanej ekspresji pomiędzy porównywanymi grupami dla różnych układów eksperymentalnych, analiza szlaków enzymatycznych i procesów biologicznych i wiele innych
wartością będzie też poznanie funkcjonalności wybranych ogólnodostępnych narzędzi analizy danych o ekspresji
wartością będzie możliwość konsultacji trudniejszych przypadków z doświadczonymi użytkownikami różnych platform sprzętowych i typów oprogramowania


więcej informacji wraz z formularzem zgłoszeniowym
http://www.cemed.pl/spotkania/2010/me1/index.php
29.09.2010, 09:47
Hubert

Hubert L. Life Science
Communications

Temat: SZKOLENIA

PTE - szkolenia "Przedsiębiorczość akademicka - skuteczny transfer wiedzy II"

Celem projektu "Przedsiębiorczość akademicka - skuteczny transfer wiedzy II" realizowanego przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne jest promocja przedsiębiorczości akademickiej typu SPIN OFF/SPIN OUT wśród przedsiębiorstw oraz uczelni wyższych regionu. Oferta szkoleniowa oraz doradztwo specjalistyczne skierowana jest do pracowników naukowych oraz studentów i doktorantów.

II edycja

Zapisy otwarte są do 10 października 2010 r.

Jak sie zapisać?

http://ue.pte.pl/PL/9/Jak_sie_zapisac/


Obrazek
5.10.2010, 21:52

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Firma APTEKA PARTNERSKA serdecznie zaprasza na szkolenia dla przedstawicieli medycznych oraz farmaceutycznych.

Proponowane bloki tematyczne:
Profesjonalny przedstawiciel farmaceutyczny,
Profesjonalny przedstawiciel medczyny,
Obsługa pacjenta,
Techniki sprzedaży,
Marketing w farmacji,
Trade marketing w farmacji,
Dystrybucja w farmacji,
Marketing i finanse w aptece,
Zależności podmiotów w branży farmaceutycznej,
Ścieżka cenowa, marże, odpłatności, polityka cenowa (szkolenie dla przedstawicieli firm farmaceutycznych),
Zarządzanie ceną i produktem w branży farmaceutycznej, rabaty, premie, faktury usługowe,
Przedstawiciel farmaceutyczny - profesjonalny sprzedawca,
Komunikacja interpersonalna, skuteczna komunikacja i zachowania interpersonalne,
Techniki sprzedaży, asertywność,
Zarządzanie marką i komunikacja marketingowa

Możliwy jest także outsourcing
dla firm farmaceutycznych i promowanie ich produktów za pośrednictwem naszych przedstawicieli.

Współpraca w zakresie outsourcingu farmaceutycznego ma na celu rozwinięcie lub wsparcie systemu sprzedażowego w trzech kategoriach:

1. Przedstawiciel farmaceutyczny - sprzedażowy, odpowiedzialny za zapewnienie dostępności produktowej i koordynację w rejonie działania akcji sprzedażowej.
2. Przedstawiciel medyczny - odpowiedzialny za przekazywanie informacji medycznej i naukowej zgodnej z polityką firmy do ustalonej grupy docelowej.
3. Zespoły ds. ustalania polityki trade marketingowej, analizy rynku i strategii biznesowej - odpowiedzialne za całokształt działań w zakresie polityki produktowej.

Zapraszamy do kontaktu: biuro@aptekapartnerska.pl
25.10.2010, 14:15
Marta

Marta Suska-Jach psycholog, socjolog

Temat: SZKOLENIA

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w branżowych programach szkoleniowych, skierowanych do pracowników sektora farmaceutycznego i medycznego.

PROMOCJA:
* "Być albo nie być...", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego - 31.01.2011 r.
* Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem - 7.02.2011 r.
Udział w jednym szkoleniu: 1390 zł netto/osoba
Udział w dwóch szkoleniach: 2000 zł netto/osoba
Przy większej ilości chętnych osób cenę ustalamy indywidualnie.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty. Mam nadzieję, że tematy okażą się dla Państwa interesujące.

Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.

"Być albo nie być…", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Reputacja przedsiębiorstwa to wartość, której ochrona wymaga starannego zaplanowania działań i ich realizowania. Wystąpienie czynników, które mogłyby zaszkodzić wiarygodności firmy, instytucji to jedno z najpoważniejszych zagrożeń oraz stabilności tych podmiotów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
* przewidywać sytuacje kryzysowe w swoim przedsiębiorstwie,
* umiejętnie "zarządzać kryzysem",
* skutecznie zapobiegać kryzysom w firmach z sektora, który reprezentują.

Zakres tematyczny:
1. Kryzys można przewidzieć?
• Audyt kryzysowy, w tym analiza rynku informacji, konkurencji, poszukiwanie ewentualnych grup wsparcia etc.
• Rola komunikacji wewnętrznej.
• "Pakiet" antykryzysowy.
2. Sytuacja kryzysowa… i co dalej?
• Organizacja sztabu kryzysowego.
• Zasady budowy koalicji z otoczeniem.
• Polityka informacyjna (komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna):
- zasady budowania komunikatów,
- zasady komunikowania problemu.
• Wystąpienia publiczne:
- rola autoprezentacji,
- przygotowanie merytoryczne,
- techniki retoryczne zalecane podczas wystąpień publicznych (zasada metafory, TAK-NIE, przeformułowanie zastrzeżeń, technika pomostu, etc.)
• Dziennikarz - wróg czy przyjaciel?
- zasady współpracy z dziennikarzami,
- zachowania: nagranie przed kamerą, wywiad telewizyjny, radiowy, nagranie przez telefon etc.
3. Zapobieganie kolejnym kryzysom.

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin najbliższego szkolenia:
31 stycznia 2011 - Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
7 lutego 2011 – Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Koordynator Projektu:
Marta Suska-Jach
tel. 509 870 939
email: m.jach@ckl.pl

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek


Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek


Obrazek
18.01.2011, 13:50



Przeglądaj dyskusje w tej grupie

Setki wypowiedzi

Zobacz o czym się teraz dyskutuje

Pytania i odpowiedzi

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Wyślij zaproszenie do