Agata Czarnecka

Agata Czarnecka pedagog wspomagający

Temat: Rozwiązanie umowy z Pure

Witam,
Chciałabym się dowiedzieć, jak wygląda rozwiązanie umowy z pure od strony typowo praktycznej. Czy trudno jest to zrobić? Mam na myśli rozwiązanie umowy z winy klubu. Zapoznałam się oczywiście z regulaminem i stosując się do niego, mam aktualnie podstawy do domagania się rozwiązania umowy. Chciałam się jednak najpierw dowiedzieć, czy ktoś już tego próbował i udało mu się? Jeśli tak, to proszę o odpowiedź i podzielenie się swoim doświadczeniem. Pozdrawiam :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.07.14 o godzinie 14:37
Adrian B.

Adrian B. Specjalista ds.
produktów (tworzywa
techniczne , stal ,
t...

Temat: Rozwiązanie umowy z Pure

Warto było by zdefiniować co to znaczy : "wina klubu".
Agata Czarnecka

Agata Czarnecka pedagog wspomagający

Temat: Rozwiązanie umowy z Pure

Przy podpisywaniu umowy zostałam poinformowana, że zamrożenie konta jest bezpłatne. Przy zamrażaniu napotkały mnie trudności, ale udało się zamrozić bezpłatnie. Podpisywałam "formularz aktualizacji danych" gdzie było to wpisane, ale pieniądze z konta i tak pobrali. Kontaktowałam się w tej sprawie telefonicznie - bez skutku. Wystosowałam też pismo, jednak pozostało bez odzewu. W tym przypadku (według mnie) naruszyli warunki umowy. Jutro jadę do klubu załatwić to osobiście.
Adrian B.

Adrian B. Specjalista ds.
produktów (tworzywa
techniczne , stal ,
t...

Temat: Rozwiązanie umowy z Pure

Agata C.:
trudności, ale udało się zamrozić bezpłatnie. Podpisywałam "formularz aktualizacji danych" gdzie było to wpisane, ale pieniądze z konta i tak pobrali. Kontaktowałam się w tej

Jeżeli pobrali ,a nie powinni to wyłudzili lub ukradli. Tak nazywamy ludzi ,którzy zabierają czyjeś pieniądze
bezprawnie. Jeżeli ma Pani potwierdzenie ,że zamrozili konto bezpłatnie są podstawy do zerwania umowy.
Niestety pure nie jest partnerem ,któremu powierzyłbym dostęp do konta.

Ja płace zawsze w kasie składkę członkowską i tą metodę polecałbym każdemu.
Nie ma absolutnie żadnych podstaw by podpisywać zgody obciążenia bezpośrednio z konta tym bardziej formie ,której pomyłki mniej lub bardziej celowe zdarzają się dość często.

Ja w takim przypadku zrezygnowałbym z współpracy bez zachowania terminu wypowiedzenia.
A z uwagi na obciążenie konta bez podstaw oddalił wszelkie roszczenia.
W przypadku problemów Rzecznik Praw Konsumenta.

Trzeba zarządzających Pure uczyć odpowiedzialności za błędy.

Ps. Jeżeli w ciągu 14 dni od przesłania reklamacji firma Pani nie odpowiedziała. Zgodnie z prawem Pani reklamacja
zostaje uznana automatycznie.

ustawa z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.),

ustawa z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

Dodam tylko od siebie ,że zgoda na obciążenie konta jest zawsze niezwykle ryzykowna , usługodawcy nie mają w zwyczaju maksymalizować zaufania konsumenta ,a jedynie maksymalizację zysku. Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.07.14 o godzinie 22:06
Agata Czarnecka

Agata Czarnecka pedagog wspomagający

Temat: Rozwiązanie umowy z Pure

Niestety, jak to mówią: mądry Polak po szkodzie :) na szczęście dość szybko się zorientowałam i zablokowałam dostęp do konta, więc straty nie są duże. Jutro spróbuję to załatwić i mam nadzieję, że nie będą robić dużych problemów tym bardziej, że parę złamanych przez nich przepisów się znajdzie.

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do