Temat: Rozwiązanie umowy z Pure
Agata C.:
trudności, ale udało się zamrozić bezpłatnie. Podpisywałam "formularz aktualizacji danych" gdzie było to wpisane, ale pieniądze z konta i tak pobrali. Kontaktowałam się w tej
Jeżeli pobrali ,a nie powinni to wyłudzili lub ukradli. Tak nazywamy ludzi ,którzy zabierają czyjeś pieniądze
bezprawnie. Jeżeli ma Pani potwierdzenie ,że zamrozili konto bezpłatnie są podstawy do zerwania umowy.
Niestety pure nie jest partnerem ,któremu powierzyłbym dostęp do konta.
Ja płace zawsze w kasie składkę członkowską i tą metodę polecałbym każdemu.
Nie ma absolutnie żadnych podstaw by podpisywać zgody obciążenia bezpośrednio z konta tym bardziej formie ,której pomyłki mniej lub bardziej celowe zdarzają się dość często.
Ja w takim przypadku zrezygnowałbym z współpracy bez zachowania terminu wypowiedzenia.
A z uwagi na obciążenie konta bez podstaw oddalił wszelkie roszczenia.
W przypadku problemów Rzecznik Praw Konsumenta.
Trzeba zarządzających Pure uczyć odpowiedzialności za błędy.
Ps. Jeżeli w ciągu 14 dni od przesłania reklamacji firma Pani nie odpowiedziała. Zgodnie z prawem Pani reklamacja
zostaje uznana automatycznie.
ustawa z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.),
ustawa z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
Dodam tylko od siebie ,że zgoda na obciążenie konta jest zawsze niezwykle ryzykowna , usługodawcy nie mają w zwyczaju maksymalizować zaufania konsumenta ,a jedynie maksymalizację zysku.
Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.07.14 o godzinie 22:06