Norbert Breitkreuz

Norbert Breitkreuz Manager, Deutsche
Bank PBC S.A

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Witam, chcialbym podzielic sie przykrymi doswiadczeniami z klubem pure. Moje czlonkowstwo rozpoczalem 1 sierpnia 2008 roku. Kilka miesiecy, kiedy rozpoczely sie zapisy do klubu w Zlotych Tarasach z uwagi na dla mnie lepsza lokalizacje postanowilem sie tam zapisac. Oczywiscie pobrano ode mnie oplate nazwana administracyjna, natomiast akurat w tamten dzien (coz za zenujace sa te rzekomo jednodniowe promocje) nie musialem wniesc oplaty wpisowej. W polowie czerwca udalem sie do klubu w blue city, gdzie chcialem zlozyc swoje wymowienie. Pani kierowiczka, ktora widac bylo nie jest zbyt biegla w tym co robi, poinformowala mnie, ze nie miala jeszcze takiego przypadku, poszla sie skonsultowac. Po chwili oznajmila, ze data rozwiazania umowy bedzie 30 wrzesnia. Wynika to mianowicie z faktu, ze wymowienie mozna zlozyc dopiero po wygasnieciu 12 miesiecy umowy i zaklada sie, ze okres wypowiedzenia wynosi miesiac liczac od kolejnego miesiaca kalendarzowego. Oznacza to nie mniej, jak to, ze kazdy, kto podpisal umowe 1 danego miesiaca, podpisal ja na 14 miesiecy. Poniewaz wyjezdzam w sierpniu, a moje czlonkowsko w Zlotych tarasach ma rozpoczac sie od 1 wrzesnia, poprosilem o rozwiazanie umowy z dniem 1 sierpnia, zachowujac miesieczny okres wypowiedzenia, gdyz zglosilem sie jeszcze w czerwcu oraz 12 miesieczny okres trwania umowy. Niestety nie ma takiej mozliwosci uslyszalem i zostalem poinformowany o fakcie, ze za miesiac wrzesien zostane podwojnie obciazony. (oplata miesieczna za Blue city i zlote tarasy).Informuje Pania kierowniczke, ze do zapisania sie do klubu w czasie czlonkowstwa udalo mi sie zachecic kilka osob, ponadto pozostaje jakby nie bylo czlonkiem klubu dalej, niestety Pani szla w zaparte. Poinformowalem wiec kierowniczke, ze ja zaplace za miesiac sierpien i wrzesien, z pure w tarasach zrezygnuje. Zabiore tez z klubu moich znajomych, ktorzy zaczynaja powoli zauwazac, ze jest coraz gorzej. 5 moich znajomych i ja, to lacznie 1800PLN za osobowe, rocznie x 6 daje 10800 PLN. Ja place za dwa miesiace 300 PLN. Bilans 10500 PLN straty dla pure. Kiepski interes zrobila tym razem Pani kierowniczka. Pure nie dziala w rynkowej prozni. W Warszawie sa tez inne kluby. Chcialbym wszystkim ostrzec przed obiecywaniem gruszek na wierzbie przy podpisywaniu umowy, badziewnym prezentach z Chin na powitanie. Zastanowcie sie dwa razy, zanim podpiszecie umowe. Sprzet nie jest w ogole konserwowany. Odpadaja panele przy ekranach, jest brudno, szczegolnie na gornej sali. Dwoch instruktorow na caly klub, grzyb pod prysznicami. Dosyc tego. Jakie sa Wasze spostrzezenia odnosnie rezygnacji?
Karolina Maciejewska

Karolina Maciejewska nauczyciel języka
niemieckiego,
Technikum nr 4

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Witam serdecznie,

moje doświadczenia z Pure są niestety bardzo bliźniacze. Nie mieszkam na co dzień w Warszawie, ale bardzo często tam bywam, niejednokrotnie spędzałam w Pure swój wolny czas z przyjaciółmi i to, co teraz się tam dzieje, przekracza już znacznie granice dobrego smaku. Wraz z trzema moimi przyjaciółmi mamy zamiar zrezygnować jak najszybciej z z członkostwa. Kierownictwo jest niestety nastawione tylko i wyłącznie na nowego klienta, a gdy go już zdobędą, nie są już nim dłużej zainteresowani. Raz zgubiła się mojemu znajomemu karta i nie było w ogóle mowy o bezpłatnej wymianie. Natomiast cały proces rezygnacji jest procesem tak zawiłym i skomplikowanym, że zmusza wręcz klienta do pozostania w klubie, żeby nie ponieść większych kosztów. Nie wspominam już o tym, iż rozsądną reakcją na rezygnację i jakiekolwiek skargi ze strony klienta powinno być przestawienie mu lepszej, bardziej korzystnej dla niego oferty niż utrudnianie mu zrealizowania swojego celu. Jestem ostatnio bardzo niezadowolona z członkostwa i zrobię wszystko, aby jak najszybciej uwolnić się od tego koszmaru.
Anna  Lankau-Pogorzels ka

Anna
Lankau-Pogorzels
ka
Market Business
Developer

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Norbert Breitkreuz:
Sprzet nie jest w ogole konserwowany. Odpadaja panele przy ekranach, jest brudno, szczegolnie na gornej sali. Dwoch instruktorow na caly klub, grzyb pod prysznicami. Dosyc tego. Jakie sa Wasze spostrzezenia odnosnie


ze sprzetem sie zgodze. dziś rano prawie sie przykleiłam do bieżni, coraz częsciej też są problemy z odbiorem jakiej kolwiek TV bo ekrany LCD nie działają. zamierzam zwrócić uwagę obsłudze, bo chociaz bardzo lubie Pure w Blue City, to ta sympatia nie jest taka strasznie ślepa.

Co do rozwiazania umowy - ja akurat zostaje w BC bo lokalizacja odpowiada mi bardziej. Z drugiej strony kupujemy produkt jakim jest mozliwosc korzystania z siłowni i jesli jestesmy niezadowoleni to mamy prawo zrezygnować.

Jesli sprzedawca (każdy, nie tylko Pure)uniemozliwia rozwiazanie umowy, mimo, ze ta umowa mu to gwarantuje.. ja mam zawsze jedna odpowiedz: rzecznik praw konsumenta. Zawsze dziala :PAnna Lankau-Pogorzelska edytował(a) ten post dnia 01.07.09 o godzinie 16:13

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Z czysto ludzkiego punktu widzenia będąc na twoim miejscu moja reakcja byłaby pewnie taka sama bo termin w jakim chciałeś rozwiązać umowę wydawał się jak najbardziej logiczny.

Jest tu niestety jedno ALE, mianowicie - to w umowie z ZT możesz miesiąc przed końcem umowy ją wypowiedzieć (punkt 3.1) ALE umowa w BC była inaczej skontruowana i niestety babka która cię obsługiwała miała według mnie rację (chyba że opłacałeś składkę z góry to wtedy obowiązuje inny punkt). Tak stanowią niestety warunki członkostwa (punkt 3.7) które podpisałeś mniej lub bardziej świadomie.

Wiem, że to trochę nie fer i z personalnego punktu widzenia cię rozumiem, ale patrząc na to z punktu zawodowego to jeśli warunki umowy nie odpowiadają którejś ze stron to albo się je negocjuje albo nie podpisuje umowy.Aneta S. edytował(a) ten post dnia 01.07.09 o godzinie 22:07
Norbert Breitkreuz

Norbert Breitkreuz Manager, Deutsche
Bank PBC S.A

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Aneto, masz calkowita racje. Rzeczywiscie obowiazkiem osoby podpisujacej jest zapoznanie sie z regulaminem. Opisujac moja sytuacje jednak chcialbym ostrzec przed nieuczciwa praktyka pozyskiwania klienta. Panie konsultanki nie wspominaja o niekorzystnym zapisie. Malo tego, mnie zostalo powiedziane, ze umowe rozwiazac moge w kazdej chwili, kiedy przestane byc zadowolony z uslug klubu. W odroznieniu od umowy przykladowo z operatorem komorkowym, gdzie dostaje substydiowany telefon, pure nie ponosi straty zwiazanej z moja rezygnacja. Pure najwyrazniej wykorzystuje fakt, ze wiekszosc ludzi nie czyta tego, co podpisuje. Sa jakies zasady etyczne i jesli regulamin jest niekorzystny swiadczy to zle o firmie. Teoretycznie moznaby bylo zamiescic w regulaminie wpis, ze jesli nie rozwiaze umowy ostatniego dnia jej trwania, to zostaje ona automatycznie przedluzona na kolejne 5 lat. To chyba nie oto tu chodzi, zeby uprzykszac czlowiekowi zycie. Jest jeszcze jedna wazna rzecz, jestem przekonany, ze odstapienie w przypadkach wyjatkowych od regulaminu jest tylko i wylacznie dobra wola kierownictwa, ktore jak widac kurczowo trzyma sie zasady carpe diem i niewazne co bedzie pozniej. Poruszana kwestia wydania duplikatu zgubionej karty rowniez mnie dotknela i mimo iz wedlug wczesniejszych informacji jest to bezplatne, musialem za ten kawalek plastiku ponownie zaplacic. Mam nadzieje Aneto, ze rozumiesz moje oburzenie.
Xena Sopel

Xena Sopel robię co chcę

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Witajcie.
Napiszę bo wiem, z dobrego źródła (od pracownika sprzedaży Pure), że właściciele są nastawieni tylko na pozyskiwanie nowych klubowiczów a nie na dbanie o starych. Ludzie, liczy się sprzedaż, a pracownicy są szkoleni jak ją zrobić bez względu na wszystko. Myślicie że dlaczego zatrudniane są takie ładne dziewczyny, i dlaczego im noszą krótszą spódniczkę, tym są lepszymi pracownikami?! Wiedzą jak podpisać umowę i nie mówić o wszystkim a tylko wyglądać... Wypowiedzenie to nie ich problem. Tylko kilka osób w Pure dba o to, by ten klub wyglądał na "fajny", ciekawe jak długo będą mieli jeszcze na to siłę...Zachęcam, by omijać ten klub szerokim łukiem:))))Wyjdzie Wam to na zdrowie:))

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Przykro mi się czyta Wasze słowa, bo jestem pracownikiem Pure i zależy mi na tym, aby nasi klienci byli zadowoleni. Uważam, że tak samo starają się o to inni nasi pracownicy. To nieprawda, że zależy nam tylko na pozyskiwaniu nowych osób - przecież jest oczywistym, że każdy klubowicz jest dla nas ważny, a każda rezygnacja nas martwi, szczególnie jeśli podpisywana jest przez niezadowolonego klienta. Oczywiście zdarzają się sytuacje, kiedy ktoś popełni błąd, (wspomniana kierowniczka jest z nami od niedawna),kiedy ktoś coś przeoczy, ale wszędzie gdzie jest sporo ludzi dochodzi do nieporozumień, spięć.
Jeśli macie jakieś uwagi dotyczące sprzętu, czystości - proszę o informacje na maila - postaram się jak najszybciej zareagować.
halina.mrozek(małpa)purepoland.com

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

ciekawy wątek. ja na razie wypisywać się nie chcę, ale skoro robimy tu "książkę skarg i zażaleń" to chciałbym zadać pytanie otwarte:

- Czy też uważacie, że klimatyzacja w Pure w Blue City nie działa tak jak powinna?

Odnoszę wrażenie, że gdy na dworze jest 25-30 stopni, to nie ma co iść ćwiczyć, bo się można udusić (nie mówię o salach, ale o strefie "otwartej").Michał Pacuda edytował(a) ten post dnia 07.07.09 o godzinie 10:39
Maciej Hajkiewicz

Maciej Hajkiewicz Dealer, Fortis Bank
Polska S.A.

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

dla mnie ktos jest albo naiwny albo ktos mega glupi skoro podpisuje umowe na rok i mysli ze w kazdej chwili moze sie wypisac. jesli tak by bylo, to po co warianty: na miesiac, na 3 miesicace, na rok i na 2 lata i rożne ceny? po porstu by byla jedna cena i tyle. nikt by sobie nie zaracal glowy.
wiec niech mi nikt teraz nie mowi, ze nie wiedzial, co podpisuje tym bardziej, ze podobno chodza tam osoby, ktore w miare radza sobie w zyciu maja w miare dobra prace (co swiadczy choc o odrobinie inteligencji) i stac ich na to wiec wydaje mi sie, ze mysla. No chyba, ze sa tam same dzieci bogatych rodzicow ale nie sadze. Wiec smieszne sa gatki ze nie widzialem, co podpisuje.

Odnosnie klimy to fakt jest czasami goraco.

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

hm, jeśli chodzi o salę górną zgodzę się nie zawsze jest tam czysto, ale coż nie wymagajmy aby sprzątali po każdych zajęciach, nie da się, nie wiem jak jest rano. W szatniach, łazienkach, w dolnej części raczej jest OK, i widać Panią, która sprząta i stara się aby było czysto.
My też możemy coś z tym zrobić tzn. myjmy po sobie sprzęt jak schodzimy z bieżni:)

Co do klimatyzacji niestety muszę się poskarżyć, jest strasznie. Do szatni wchodzi się jak do sauny.
Moja propozycja jest taka może wstawić rezerwowo po kilka dużych wiatraków i jak klima nie działa, to niech chociaż to cudo miesza powietrze:)

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Normalna sprawa jest, ze jesli ktos podpisal umowe przykladowo na 12 m-cy
to nie moze jej rozwiazac przed uplywem tego terminu - chyba ze udokumentuje powod.
W warunkach umowy wyraznie jest opisane jakie to sa przyczyny. Ewentualnie zawsze jest
mozliwosc negocjacji warunkow, wypisaniu aneksow itp. Lecz jest to mozliwe dopiero po UPRZEDNIM PRZECZYTANIU WARUNKOW przez osobe zainteresowana.
Inna kwestia jest, ze czlonkostwo mozna scedowac na druga osobe bez podpisywania rezygnacji.

Problemem w tej calej dyskusji jest to, ze warunki negocjuje sie przed zlozeniem podpisow na formularzu, a nie w momencie rezygnacji.

Pozdrawiam
Norbert Breitkreuz

Norbert Breitkreuz Manager, Deutsche
Bank PBC S.A

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Magdalena Woldańska:
Normalna sprawa jest, ze jesli ktos podpisal umowe przykladowo na 12 m-cy
to nie moze jej rozwiazac przed uplywem tego terminu

Nie, to nie jest normalne. Podpisujac umowe na czas okreslony z operatorem komorkowym, z telewizja kablowa, dostawca internetu, telewizja cyfrowa itd. umowa opiewa na okreslony czas, w ktorym to sklada sie wypowiedzenie w zaleznosci od regulaminu najwczesniej trzy miesiece przed jej zakonczeniem. Czas ten uznawany jest wtedy za okres wypowiedzenia. Nigdzie nie ma tak, ze okres wypowiedzenia nastepuje po zakonczeniu umowy. Podobna sytuacja wystepuje w umowach o prace na czas okreslony. Umowa na 12 miesiecy, trwa rok i jesli ktoras ze stron chce ja wypowiedziec, robi to jeszcze w trakcie jej trwania.
Maciej Hajkiewicz

Maciej Hajkiewicz Dealer, Fortis Bank
Polska S.A.

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

no no to idz do operatora komorkowego ktory dal Ci telefon (tu daj Ci lepsza cene) i powiedz po 3 miesiacach ze nie chcesz juz korzystac z ich usług i ze wypowiadasz umowe bez kosztow:)
Norbert Breitkreuz

Norbert Breitkreuz Manager, Deutsche
Bank PBC S.A

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Maciej Hajkiewicz:
no no to idz do operatora komorkowego ktory dal Ci telefon (tu daj Ci lepsza cene) i powiedz po 3 miesiacach ze nie chcesz juz korzystac z ich usług i ze wypowiadasz umowe bez kosztow:)

Przeczytaj ze zrozumieniem, co napisalem... (trzy miesiace przed zakonczeniem umowy, a nie po jej rozpoczeciu.....)

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

sklada sie wypowiedzenie w zaleznosci od regulaminu

i ta kwestia nie jest sporna.

Okres wypowiedzenia to indywidualna sprawa każdej firmy; ujęte
jest to w warunkach umowy którą się ŚWIADOMIE podpisuje.
Jeśli chodzi o usługi typu: operator komórkowy, telewizja kablowa,
internet itp. to śmię wątpić,że jeśli w momencie rezygnacji okazuje się, że zainteresowany nie był świadomy kiedy może zrezygnować a WYDAWAŁO mu się ze może wcześniej niż przewiduje regulamin ,to usługodawca raczej nie przeprasza, ze nie wyrecytował całej strony regulaminu i na pewno nie przyjmuje rezygnacji - z kontraktów tego typu trzeba wywiązywać się do końca (WSZĘDZIE...nie tylko w Pure).

Chyba, że tak jak w przypadku Pure ma się jakieś powody lub aneks do warunków, o który wcale nie jest tak trudno - wystarczy poprosić.
I to są właśnie te zasady etyczne - wszystko jest kwestią negocjacji...ale - powtarzam - nie w momencie gdy się komuś odwidziało i chce postępować wbrew regulaminowi.
Maciej Hajkiewicz

Maciej Hajkiewicz Dealer, Fortis Bank
Polska S.A.

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

mister tu nie chodzi kiedy czy zaraz na poczatku czy w srodku czy pod koniec tylko o sam fakt ze dajac Ci lepsza cene (lub telefon operator) liczy ze wywiazesz sie z umowy a jesli nie to wyrownasz mu strate... to chyba logiczen... i teraz juz dosadnie czy naprawde liczyles, ze podpisujac umowe na rok gdzie dostajesz lepsza cene mozesz bez kosztow w kazdej chwili sie wypisac... gratuluje naiwnosci i zycze szczecie w doroslej nibylandii Piotrusiu Panie:)Maciej Hajkiewicz edytował(a) ten post dnia 10.07.09 o godzinie 11:15
Norbert Breitkreuz

Norbert Breitkreuz Manager, Deutsche
Bank PBC S.A

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Magdalena Woldańska:

Okres wypowiedzenia to indywidualna sprawa każdej firmy

Zgadza sie i w kazdej innej firmie okres wypowiedzenia zawarty jest w okresie trwania umowy, w pure nie, co jest nieuczciwe. Jako pracownik pure prosze zapoznaj sie z pierwszym postem, czego problem dotyczy, bo Twoje wypowiedzi nie sa na temat. Nikt nie neguje 12 miesiecy trwania umowy, tylko to, co sie dzieje pozniej. Prosze tez nie wprowadzac przyszlych klubowiczow w blad i jasno przedstawiac warunki.
Norbert Breitkreuz

Norbert Breitkreuz Manager, Deutsche
Bank PBC S.A

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Maciej Hajkiewicz:
tu nie chodzi kiedy czy zaraz na poczatku czy w srodku czy pod koniec tylko o sam fakt

Tu wlasnie o to chodzi. Proponuje rowniez zapoznac sie z tematem w pierwszym poscie. Musze stwierdzic rowniez , ze Twoje komentarze o Nibylandii sa nie na miejscu. Myslalem, ze jestes powaznym czlowiekiem, ale sie chyba pomylilem.
Maciej Hajkiewicz

Maciej Hajkiewicz Dealer, Fortis Bank
Polska S.A.

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

no jestes w bledzie nie jestem pracownikiem pure ale przeciez to trudno sprawdzic, bo przeciez Ty wszystko podpisujesz w ciemno, tak samo trudno sprawdzic w profilu czym sie zajmuje, latwiej od razu snuc swoje domysly:)
Norbert Breitkreuz

Norbert Breitkreuz Manager, Deutsche
Bank PBC S.A

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Maciej Hajkiewicz:
no jestes w bledzie nie jestem pracownikiem pure ale przeciez to trudno sprawdzic, bo przeciez Ty wszystko podpisujesz w ciemno, tak samo trudno sprawdzic w profilu czym sie zajmuje, latwiej od razu snuc swoje domysly:)

poraz kolejny udowadniasz, ze nie rozumiesz tekstu pisanego. Prosze najpierw przeczytaj do kogo wypowiedz sie odnosila, a potem komentuj.



Wyślij zaproszenie do