Janusz Gorol

Janusz Gorol HR Manager, HR
Business Partner,
trener, doradca

Temat: Pure Katowice, dlaczego odradzam wszystkim

Jeszcze nigdy w zadnej firmie nie traktowano mnie tak jak w tym klubie.
Najpierw zapisalem sie zachecony cena i mozliwosciami w grudniu. Juz po miesiacu okazalo sie ze otwarcie przesuwa sie w czasie o czytm poinformowano mnie w dniu otwarcia.
Szatnie nie naleza do najczystszych, ale tu niestety tez zasluga klijentow.
Obsluga zalezy na kogo trafisz, ale czasem stalem 15 min. czekajac az ktos laskawie odbije mi karte, frustrujace to dosyc. ilosc ludzi dosc duza, a czesc szafek w meskiej szatni nie dziala... dodatkowo wykupilem karnet z mozliwoscia chodzenia na zajecia, niestety wsystkie sensowne zajecia sa w porach kiedy normalny czlowiek jest w pracy. joga na ktora chccialem zwlaszcza chodzic jest tylko 2 razy w tygodniu (pn, sb w sobote o 12) nie da sie normalnie trenowac.
Ale szczytem bylo podejscie do klijenta od 3 miesiecy staramy sie uregulowac system platnosci, gdzie jedynym komentarzem pura jest "czeba doplacic 10 zl"
Klijenta sie tak nie traktuje z buta, nie traktuje sie go tez jak idiote, a niestety korzystajac z tego miejsca ma sie takie wrazenie. W razie czego moge zainteresowanym przytoczyc jeszcze kilka innych frustrujacych sytuacji.

Ogolnie strasznie frustrujacce i nie godne polecenia miejse, zwlaszcza ze fitnessclub powinien byc miejscem relaksu.
Magdalena K.

Magdalena K. Doradca Klienta
Kluczowego, UPC
Polska

Temat: Pure Katowice, dlaczego odradzam wszystkim

A ja odradzam ze względu na moją sytuację.

11.01.12 zapisałam się do klubu przez internet i dokonałam płatności.
Postanowiałam jednak zrezygnować i 19.01.2012 złozyłam w klubie w Silesi pismo o odstapieniu od umowy. Pani manager poinformowała mnie, że nie ma problemu, dokonałyśmy wszelkich formalności. Zapytałam kiedy zostana zwrócone mi pieniadze. Pani Paulina poinformowała mnie, że mają na to 30 dni. Skonsultowałam to z Rzecznikiem Praw Konsumenta- stwierdził,że mają 14 dni. Poinformowałam o tym panią manager. Po 14 dniach napisałam maila z zapytaniem kiedy dostane pieniądze. Dostałam odpowiedź, że zwrot poszedł do Warszawy i w ciągu kilku dni pieniądze powinnam mieć na koncie. Kilka dni później taką sama odp usłyszałam przez telefon. Po kolejnych dnia zadzwoniłam ponownie, bo kasy dalej nie miałam. Pani manager powiedziała, że ona swoja pracę wykonała i nic nie może zrobić. Poprosiłam więc o numer do osoby, która może mi odpowiedzieć na pytanie kiedy zostana mi zwrócone pieniądze. Dowiedziałam się, że mogęzadzwonić na infolinię. Zadzwoniłam- Pani powiedziała, że dowie się co i jak i oddzwoni. Oddzwoniła i ponformowała, że jedyne co może to poinformować mnie jak przelew wyjdzie i że ona nie ma wpływu na to kiedy księgowośc zrobi przelew.
Minęło 46 dni a ja dalej nie odzyskałam pieniędzy!!! Niby niedużo, bo 75 zł ale denerwuje mnie takie robienie ludzi w balona. Jak się zapisywałam każdy był miły, miał czas. Teraz każdy ma mnie w d...e!!!
Dodam, że wyslałam wezwanie do zapłaty ale dalej nic!!!!Nigdy więcej nie wrócę do tego klubu!!!!
Karolina Kamińska - Lipińska

Karolina Kamińska -
Lipińska
Pure JATOMI Fitness,
Marketing &
Communications
Executive

Temat: Pure Katowice, dlaczego odradzam wszystkim

Witam serdecznie Pani Magdaleno,

Otrzymałam informację, że zwrot został już zrealizowany. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt do mnie przez wiadomość na Goldenline.pl lub przez adres e - mail: k.kaminska@purepoland.com.

Pozdrawiam,

Karolina Kamińska - Lipińska

konto usunięte

Temat: Pure Katowice, dlaczego odradzam wszystkim

Witajcie, zostałam oszukana przez Pure. Nie mogę się od nich wypisać mimo, że mam zaświadczenie od lekarza każą mi zapłacić karę za zerwanie umowy..przy jej podpisywaniu oczywiście byłam poinformowana, że mogę zrezygnować w trzech sytuacjach bez ponoszenia kosztów tj. kiedy zmienię miejsce zameldowania tam gdzie nie ma klubu pure, gdy przyniosę zaświadczenie, że jestem bezrobotna lub zaświadczenie od lekarza, że nie mogę ćwiczyć. Teraz Pani manager mówi mi, że to już nie obowiązuje bo było nadużywane a ja podpisałam Platinum na 24 miesiące i muszę zapłacić karę 2000zł żeby zerwać umowę, nie stać mnie na to i co miesiąc rosną mi koszty po 200 zł.. co robić? Czy mam podać ich do sądu czy uda mi się coś zrobić z tymi oszustami!? Proszę pomóżcie! Czy mogę liczyć na wasze głosy gdy skieruję sprawę do sądu? Jak mam to zrobić:(? piszcie proszę na maila agata442m@wp.pl. Dzięki pozdrawiam
Adrian B.

Adrian B. Specjalista ds.
produktów (tworzywa
techniczne , stal ,
t...

Temat: Pure Katowice, dlaczego odradzam wszystkim

Wszystko widać jak na dłoni .
Czy inne kluby tego typu mają na forach tylu niezadowolonych ?
Wystarczy zapytać o zadowolenie klubowiczów spora ich część
w pure zastanawia się nad innymi konkurencyjnymi klubami.



Wyślij zaproszenie do