Temat: Najnowsze pole paintballowe nad Zalewem Zegrzyńskim
Inwazja w Ryni â „Operacja Neptune” 28/29 kwietnia 2012 scenariusz
Jedną z najważniejszych decyzji było ustalenie miejsca rozpoczęcia inwazji. Musiało być słabo ufortyfikowane przez Niemców, a zarazem znajdować się na tyle blisko, aby samoloty z baz w południowej Anglii mogły zapewnić skuteczną ochronę z powietrza. Dowództwo sił alianckich rozpatrywało dwa możliwe miejsca desantu. Były to Dębe oraz Rynia. W przypadku wyboru Dębe droga, którą miałyby przebyć wojska, była znacznie krótsza. Niemcy od dłuższego czasu spodziewali się ataku Aliantów na tym odcinku, dlatego też przygotowali odpowiednie umocnienia i skupili tam znacznie większe siły niż w Ryni. Ostatecznie wybór padł więc na osiemdziesięciokilometrowy pas wybrzeża Ryni na wschód od cieśniny w Dębe. Zadecydowało nie tylko, to że obszar ten był słabiej ufortyfikowany, ale także to, że w pobliżu znajdował się port w Nieporęcie, a wybrzeże pozbawione było licznych i trudnych do pokonania klifów.
Założenia gry
- 3 scenariusze po 1 godzinie każdy
- Strony:
Alianci
Wojska Niemieckie
- W każdym scenariuszu uczestnicy leczą się „bez limitu” w szpitalu i punktach medycznych. Po trafieniu zawodnik zobowiązany jest do zejścia do punktu medycznego ( zdobytego) lub szpitala.
Scenariusz 1 - Przyczółek
Czas gry: 1 godzina
Cel gry: Zdobycie 3 celów strategicznych o różnej wadze punktowej
Plaża 100 pkt.
Centrum łączności 50 pkt.
Magazyn paliwa i sprzętu 70 pkt.
Co 15 minut drużyna kontrolująca dany punkt podpisuje się na specjalnej tabelce.
Warunki zwycięstwa dla obu stron: Zwycięża ta drużyna, która na koniec gry zdobyła więcej punktów za zdobycie celów strategicznych.
Scenariusz 2 â Bitwa o zasoby
Czas gry: 1 godzina
Cel gry: Przewiezienie amunicji za pomocą pojazdów do swojej kwatery
Zajęcie parku maszyn
Zajęcie magazynów z amunicją
Warunki zwycięstwa dla obu stron: Zwycięża ta drużyna, która za pomocą pojazdów przewiozła 75 % skrzyń z amunicją które znajdują się w magazynie.
Scenariusz 3 â Droga na Radzymin
Czas gry: 1 godzina
Cel gry: opanowanie drogi na Radzymin
Most
Skrzyżowanie
Wzgórze 324
Warunki zwycięstwa dla obu stron: Zwycięża drużyna która opanuje 3 punkty (wyżej wymienione) na drodze prowadzącej do Radzymina.
Leczenie
W każdym scenariuszu uczestnicy leczą się „bez limitu” w szpitalu i punktach medycznych. Po trafieniu zawodnik obowiązkowo musi wejść do szpitala lub punktu medycznego który znajduje się w posiadaniu jego drużyny.
Co 15 minut medycy w szpitalu wypuszczają do gry wszystkich graczy którzy się w nich znajdują.
Gracz który został trafiony i idzie w kierunku szpitala lub punktu medycznego musi mieć założony barel bag (zatyczkę na lufę), osoby które nie będą stosowały się do tego wymogu będą traktowane jako oszuści i usuwane z terenu gry do końca scenariusza.
Szpitale
Każda ze stron będzie dysponowała jednym szpitalem zlokalizowanym poza terenem gry.
Szpitale będą posiadały strefy buforowe tak aby gracze opuszczający szpital nie byli atakowani.
Atakowanie szpitali jest zabronione !!!
Punkty medyczne
Na terenie gry będą rozmieszczone 2 punkty medyczno â aprowizacyjne
Przed rozpoczęciem każdego scenariusza każdy punkt jest neutralny.
Zdobycie punktu odbywa się poprzez wciągnięcie flagi w odpowiednim kolorze na maszt.
Od tego momentu gracze którzy zdobyli punkt mogą wykorzystywać go do leczenia i nabijania HP
Punkty medyczne mogą w trakcie gry być odbijane.
Co 10 minut medycy w szpitalu wypuszczają do gry wszystkich graczy którzy się w nich znajdują.
Jeżeli punkt medyczny zostanie zdobyty wraz z graczami którzy czekają na ponowne dołączenie się do gry to wszystkie osoby znajdujące się w środku muszą udać się do szpitala i tam zaczekać na możliwość powrotu do gry.