Małgorzata K.

Małgorzata K. współpraca
administracji z ngo

Temat: kampania migaj z nami

http://www.youtube.com/watch?v=ZaPmCrmrWcs

Co o tym sądzicie? Ja nie patrzę obiektywnie, a ciekawa jestem jak ludzie to odbiorą.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: kampania migaj z nami

A jaki jest cel tej kampanii?

Temat: kampania migaj z nami

rozumiem pomysł, ale tak jak napisał Pan Jarosław, o ile ktoś nie wie, co oznacza "migać", to przekaz ciut niejasny.
Plus za wykonanie :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: kampania migaj z nami

Nie chodzi mi o niezrozumienie "migania". Ja rozumiem, ale nie wiem, jakiej reakcji oczekuje się ode mnie po tej kampanii. Mam biec, żeby uczyć się języka migowego? Mam zmienić poglądy na temat niesłyszących? Na jakie? Mam im jakoś pomóc? Coś wspierać? Mam reagować, jak się na dyskotekach ktoś z nich śmieje? A może gdzieś przesłać pieniądze albo maila?

Po prostu nie wiem...
Małgorzata K.

Małgorzata K. współpraca
administracji z ngo

Temat: kampania migaj z nami

Zgadzam się, że nie wiadomo co Kowalski oglądający spot ma po jego obejrzeniu zrobić - wystarczyłaby strona internetowa a na niej więcej informacji o problemie i jasne wskazówki dla Kowalskiego.

Wiele osob niesłyszących oglądających ten spot mowiło, że jest to tak naprawdę reklama "You can dance", tańca i samych tancerzy. Czy też to widzicie w ten sposób?
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: kampania migaj z nami

Reklamowe miganie kojarzy mi się z media markt. "smigiem migiem pędź..."
Katarzyna Moskal

Katarzyna Moskal Psycholog, Trener
Treningu
Interpersonalnego,
Senior Acco...

Temat: kampania migaj z nami

Małgorzata K.:
Zgadzam się, że nie wiadomo co Kowalski oglądający spot ma po jego obejrzeniu zrobić - wystarczyłaby strona internetowa a na niej więcej informacji o problemie i jasne wskazówki dla Kowalskiego.

Wiele osob niesłyszących oglądających ten spot mowiło, że jest to tak naprawdę reklama "You can dance", tańca i samych tancerzy. Czy też to widzicie w ten sposób?

Gosiu, zgadzam się z Tobą. Rozumiem intencje twórców, którzy chcieli najprawdopodobniej skorzystać z popularności programu "You can dance" i podłączyć pod nią ważny społecznie przekaz. Jednak spot, choć atrakcyjny wizualnie, moim zdaniem nie oddaje istoty problemu i realiów świata osób niesłyszących oraz tego, co - jak wspomniałaś - statystyczny Kowalski może zrobić.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: kampania migaj z nami

Tak źle nie jest. W wersji minimum - wystarczyłoby krótkie zdanie komentarza na końcu, co można dograć w studiu dźwiękowym minimalnym kosztem.

Następna dyskusja:

Najlepsza kampania spoleczn...




Wyślij zaproszenie do