Temat: Jak wypromować szkołę językową?
Sory jeśli moja opinia będzie dla Ciebie banałem, ale...
Jak dla mnie wydawanie pieniędzy na reklamę jest sensowne dopiero wtedy, gdy jesteś pewien, że zrobiłeś wszystko co mogłeś, żeby swój biznes dopieścić od wewnątrz. Chodzi o to, że jeśli już wydasz X pieniędzy na klienta, to on powinien być 1-zadowolony, 2-chcieć kontynuować naukę 3-być chętnym do rekomendacji. W tym idealnym modelu masz stałego klienta (albo i więcej). Akurat w językach trochę siedziałem i warto moim zdaniem namawiać kadrę, aby "cisnęła" umiarkowanie-mocno z materiałem, dużo zadawała, egzekwowała, trzymała miłą, ale ambitną atmosferę.
Jeśli ktoś zapłacił, a robi mało na zajęciach - stwierdzi, że pieniądze wyrzucił w błoto, jeśli będzie robił dużo - zmotywuje się, bo będzie mu szkoda zainwestowanych pieniędzy na tak dobry kurs nauki (taka moja teoria i obserwacja).
A tak już stricte odnośnie pytania, bo trochę jestem w temacie szkół językowych:
1- ulotki z tego co wiem zdają egzamin - warto natomiast zwrócić uwagę na firmę kolportażową, żeby ulotki nie lądowały w śmietniku.
2- reklama AdWords targetowana na konkretne miasto/rejon z ofertą konkretnej szkoły językowej.
3- sprawdzenie strony pod kątem SEO i wprowadzenie zmian (ten punkt możesz zrobić bez punktu 4 - stosunkowo mało kosztowny projekt)
4- pozycjonowanie (ten punkt zawiera punkt 3)
Adam Jankowiak edytował(a) ten post dnia 19.08.11 o godzinie 17:58