Dorota Zdrojewska

Dorota Zdrojewska specjalista ds.
public relations,
Academy of Service
Exce...

Temat: Jak wpłynąć na lojalność klienta?

Niedawno zapytaliśmy osoby odwiedzające naszą stronę internetową czy planują wdrożenie CEM w swoich firmach. Ponad połowa odpowiedziała, że tak.

Wynika z tego, że wiele osób już teraz zauważa płynące korzyści z zarządzania doświadczeniem Klienta. Wie, że wpływanie na doświadczenia, czyli doznania Klientów wpływa na postrzeganie marki firmy oraz lojalność jej Klientów…

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy według Was wywoływanie pozytywnych doświadczeń wpływa na lojalność Klientów? W jaki sposób budujecie relacje ze swoimi Klientami i w efekcie "zatrzymujecie ich przy sobie"?Dorota Zdrojewska edytował(a) ten post dnia 23.03.09 o godzinie 16:44