konto usunięte
Temat: Neo24.pl
Właściwie miałem dać sobie spokój, ale przekonano mnie, że przemilczenie takich praktyk szkodzi.- Historia (długie) -
Zamówiłem zmywarkę.
Na stronie Neo24.pl - było i jest napisane: Wysyłka w ciągu 24h. Od razu dokonałem wpłaty - nast. dnia przyszło potwierdzenie, że została zaksięgowana.
Zadzwoniłem na nr infolinii podany na stronie, żeby sie odwiedzieć co i jak. Nikt nie odbiera. Próbowałem kilka razy o różnych porach dnia - nic.
Napisałem do nich e-mail na adresy ze strony z pytaniem co z moim zamówieniem.
Przyszła odpowiedź (e-mail), że zamówienie jest w trakcie realizacji (miała być u mnie next day), podany był tel stacjonarny. Zadzwoniłem na ten nr - do tzw. opiekuna mojego zamówienia - sygnał jakby linia była nieaktywna. Dzwoniłem na te numery z różnych tel stacjonarnych i komórek - nic.
Pojechałem do p-tu odbioru we Wrocławiu - powiedziano mi, że zmywarka będzie za ponad tydzień. Czekam ten tydzień - nic, czekam jeszcze dwa dni - nic.
Pojechałem raz jeszcze do tego p-tu odbioru po odbiór pieniędzy - miałem już dość.
Panowie w p-cie nie mogli mi oczywiście pieniędzy oddać i zapewnili, że nast. dnia zadzwoni pan opiekun. Pan opiekun zadzwonił - poinformowałem, że chcę zwrot pieniędzy. Zwrócono.
Napisali e-mail, z którego wynika, że to dostawca nawalił!
Podsumowując:
- Brak możliwości kontaktu
- nie działające linie tel (albo miałem wyyyjątkowego pecha)
- Podawanie nieprawdziwych informacji na stronie (tydzień to nie 24h)
- Brak informacji o aktualnym faktycznym statusie zamówienia
- Niedotrzymanie terminu (nawet tego niezgodnego ze stroną) i znowu brak informacji o tym
Zresztą widzę (teraz), że to z nimi nagminny problem:
http://www.opineo.pl/ocen/neo24-pl?ref=28
- Wniosek -
Szczerze nie polecam!!!Artur S. edytował(a) ten post dnia 02.09.09 o godzinie 08:43