Aneta

Aneta S. Kontroler finansowy

Temat: e-kwiaty.pl

Po ponad 10 dniowym oczekiwaniu na jakąkolwiek reakcję na moją reklamację dotyczącą usług firmy Power Investment M.Krzymowski Spółka Jawna, właściciela serwisu e-kwiaty.pl, stwierdziłam, że chyba warto ostrzec innych przed korzystaniem z tego serwisu. Nie mogłam dotrzeć na urodziny babci i zamówiłam u nich kwiaty, żeby babcia raz kiedyś poczuła się wyjątkowo :) Kwiaty przez posłańca, to jednak trochę inny prezent niż podany przez rodzinę... Niestety "inny", w tym przypadku znaczy dużo gorszy.
Zamówiłam bukiet o nazwie "Miodowe Szaleństwo": http://www.e-kwiaty.pl/kwiaty/61-kwiaty-miodowe-szalen...
To co moja babcia dostała, to: http://picasaweb.google.pl/yasminoff/Wiazanka?authkey=... (przy okazji zdjęcie zrobione dzień po doręczeniu kwiatów, a już opadały)
Ponieważ uwielbiam czytać regulaminy przed dokonaniem zakupu, zapoznałam się również z ich "Polityką zastępowania produktu", ale nie miałam pojęcia, że w bukiecie o nazwie "Miodowe Szaleństwo" można zastąpić również kolor kwiatów ;) Generalnie, porównując otrzymany bukiet do bukietu z ich oferty, zgadza się chyba tylko kolor przybrania, bo skład również całkiem inny... Zawsze staram się oceniać firmy po sposobie rozstrzygania reklamacji - wpadka każdemu się może zdarzyć, ważne jak z niej wybrnie. Ta firma ma u mnie dłuuugaaaaaaśny minus za olewanie klienta.Aneta S. edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 14:11
25.03.2009, 14:06
Darling

Darling A. Trener, Koordynator
szkoleń, CapGemini
Polska

Temat: e-kwiaty.pl

O rany - współczuję. Straszny bukiet. Nic sie nie zgadza z zamówieniem. Na pewno nie skorzystam z usług tej firmy.
Bukiet ktory Pani dostała można kupic zapewne (...) Zobacz więcej
29.03.2009, 12:59
Aneta

Aneta S. Kontroler finansowy

Temat: e-kwiaty.pl

Nie o cenę chodzi, ale o efekt... a ten był marny. Ceny bukietów z poczty kwiatowej są zawsze duużo zawyżone. Płaci się za usługę głównie.
Ale uwaga uwaga! Po 3 upomnieniu się o rozpatrzenie reklamacji, dostałam dziś odpowiedź - propozycję zwrotu 50 zł (zapłaciłam 109) i 10% rabatu na kolejne zamówienie.
Uważam, że otrzymany "towar" całkiem nie zgadzał się z zamówieniem i powinnam dostać zwrot całości lub ponownie wysłany bukiet w 100% zgodny z zamówieniem - taka była moja propozycja dla tej firmy. Ale jak to się mówi: "lepszy rydz niż nic", a takie doświadczenia uczą. Następnym razem załatwię wszystko osobiście. Napiszę jeszcze posta, czy dostałam faktycznie ten zwrot i uważam sprawę za zamkniętą.
A swoją drogą - czy 10 dni na zwrot towaru zamówionego poza siedzibą przedsiębiorcy dotyczy również kwiatów? ;) Może powinnam im była odesłać (...) Zobacz więcej
31.03.2009, 10:03
Aneta

Aneta S. Kontroler finansowy

Temat: e-kwiaty.pl

Tym razem byli słowni. 50 zł wpłynęło na moje konto. Jednak nie powiem, żebym chciała korzystać z ich usług (...) Zobacz więcej
3.04.2009, 09:53
Tomasz

Tomasz Ziółkowski Akademia Marki,
założyciel,
szkoleniowiec i
konsultant

Temat: e-kwiaty.pl

ja również, chcę się przyłączyć do wyrażenia negatywnej opinii o e-kwiaty, zamówienie złożyłem 24 maja i zapłaciłem kwotę 119 zł za dostawę na 26 maja, na szczęście podałem swój zamiast mamy telefon, w dniu 27 maja otrzymałem telefon z kwiaciarni, która chciała zapytać, czy mogą dostarczyć kwiaty, nie ukrywam byłem mocno zaskoczony, próby dodzwonienia się do firmy e-kwiaty z reklamacją spełzły na niczym, czeka się 10 min gdy automat mówi, który jestem w kolejce, po odczekaniu której się rozłącza, (...) Zobacz więcej
27.05.2011, 10:43

Temat: e-kwiaty.pl

Ja również nie polecam. Składałm dwa zamówienia, jedno i drugie było wykonane źle.
Pomylone godziny dostawy:
pierwsze zamówienie miało być dostarczone pomiędzy 15-20 a dostarczyli o 10:30
drugie zamówienie dostawa między 9-15 dostarczone 17:00.
Pierwsze zamówienie w bileciku wpisano inne imię zamiasta Marta wpisano Marin, tak się składa że jest to imię mojego brata.
W drugim zamówieniu brakowało kwiatów w bukiecie.
reklamacja ciągle czekam na zajęcie się sprawą. Firma fatalna nie polecam i ostrzegam przed korzystaniem z (...) Zobacz więcej
27.05.2011, 12:00
Agata

Agata Dorożuk PR Project Manager,
Ciszewski MSL
Financial
Communications

Temat: e-kwiaty.pl

Ha. I ja zamówiłam kwiaty na dzień matki. Za 139 zł. Za tę cenę dojechałabym pociągiem z Wawy do Lublina i wręczyła mamie kwiaty osobiście. W dzień matki o 14.00 zapewniano mnie, że wszystko jest ok, a kwiaty dotrą. Otóż nie dotarły. Przez dwa dni próbowałam się dodzwonić na infolinię, po 10 minutach oczekiwania zrzucano mnie. Dziś się udało, pani Konsultantka stwierdziła, że zamówienie otrzymali, ale fax się zaciął i zamówienie nie wysłało się do kwiaciarni. Zaproponowała dostarczenie kwiatów w terminie późniejszym.
Że też sama na to nie wpadłam... po co dawać mamie kwiaty 26 maja, jak można w (...) Zobacz więcej
27.05.2011, 18:45

konto usunięte

Temat: e-kwiaty.pl

Chyba się (...) Zobacz więcej
27.05.2011, 18:56
Bartosz

Bartosz Roman Projekt związany z
tematyką prawną.

Temat: e-kwiaty.pl

zawsze jest (...) Zobacz więcej
27.05.2011, 18:59
Remigiusz

Remigiusz C. zakupy, najchetniej
miedzynarodowe ...

Temat: e-kwiaty.pl

to ja jestem zaskoczony Waszymi "przebojami" bo na przestrzeni ostatnich 5 lat kilkanascie razy korzystalem z ich uslug (w tym ostatni raz jakies 10 dni temu) .... i nigdy zadnych problemow nie (...) Zobacz więcej
30.05.2011, 10:54

konto usunięte

Temat: e-kwiaty.pl


Obrazek


Przyłączę się, spodobała mi się kompozycja bukietu na ich stronie. Niestety, dostarczono bukiet "pusty" choć firma nie uznaje reklamacji bo twierdzi, że bukiet jest praktycznie identyczny
Też uważacie, że różnica jest subtelna?
22.10.2012, 14:18
Karolina

Karolina Ł. Office manager -
szukam
pracy/Warszawa

Temat: e-kwiaty.pl

Michał D.:
Przyłączę się, spodobała mi się kompozycja bukietu na ich stronie. Niestety, dostarczono bukiet "pusty" choć firma nie uznaje reklamacji bo twierdzi, że bukiet jest praktycznie identyczny
Też uważacie, że różnica jest subtelna?
Nie, nie uważam. Brak jest jest dodatków- żółtego drobnego kwiecia i czerwono- różowych koralików (nie znam się na roślinach, więc nie wiem, jak się nazywają). One dają wypełnienie, przez co bukiet staje się bogaty.
22.10.2012, 14:20

konto usunięte

Temat: e-kwiaty.pl

dokładnie, dziękuje za opinie. Nie wiem jak można tak oszukiwać klientów. Przecież to bukiet, wysyłany na jakąś okazję solenizantowi - poświęcam czas na znalezienie ładnego, który wiem, że spodoba się solenizantowi, a wysyłają same kwiaty związane czerwoną wstążką - brak słów po prostu. Całe szczęście zapłaciłem kartą kredytową więc mam opcję zwrotu. Odeśle im kwotę pomniejszą o (...) Zobacz więcej
22.10.2012, 14:30
Karolina

Karolina Ł. Office manager -
szukam
pracy/Warszawa

Temat: e-kwiaty.pl

Michał D.:
dokładnie, dziękuje za opinie. Nie wiem jak można tak oszukiwać klientów. Przecież to bukiet, wysyłany na jakąś okazję solenizantowi - poświęcam czas na znalezienie ładnego, który wiem, że spodoba się solenizantowi, a wysyłają same kwiaty związane czerwoną wstążką - brak słów po prostu. Całe szczęście zapłaciłem kartą kredytową więc mam opcję zwrotu. Odeśle im kwotę pomniejszą o brak przybrania
oczywiście, że to oszustwo.
przecież przy bukietach często dodatki stanowią o urodzie= często nawet można dać mniej kwiatów, a wypełnić bukiet dodatkami.
22.10.2012, 14:36
Roman

Roman Kasprzewski Hardware Engineer -
DOMIQ Sp.z o.o.

Temat: e-kwiaty.pl

Karolina Ł.:
Brak jest jest dodatków- żółtego drobnego kwiecia i czerwono- różowych koralików ...

Póki nie napisałaś, to ja różnicy nie widziałem. Jednak męski mózg inaczej pracuje :) Może to jakiś facet komponował.
22.10.2012, 15:40
Karolina

Karolina Ł. Office manager -
szukam
pracy/Warszawa

Temat: e-kwiaty.pl

Roman Kasprzewski:
Karolina Ł.:
Brak jest jest dodatków- żółtego drobnego kwiecia i czerwono- różowych koralików ...

Póki nie napisałaś, to ja różnicy nie widziałem. Jednak męski mózg inaczej pracuje :) Może to jakiś facet komponował.
słodkie :))

naprawdę nie widziałeś różnicy? :)) jakie to fajne :))
22.10.2012, 15:47
Roman

Roman Kasprzewski Hardware Engineer -
DOMIQ Sp.z o.o.

Temat: e-kwiaty.pl

Karolina Ł.:
naprawdę nie widziałeś różnicy? :)) jakie to fajne :))

Poważnie. Pacze i pacze i myślę, że to kwestia zdjęcia, a facet się czepia. Dopiero Twoja wypowiedź mi oczy otworzyła :)
22.10.2012, 15:56
Izabela

Izabela Broda specjalista

Temat: e-kwiaty.pl

Serwis e-kwiaty nadal nabija w butelkę swoich klientów.Zamówiłam bukiet 11 róż http://www.e-kwiaty.pl/kwiaty/358-bukiet-11-roz.html bukiet prosty bez dodatków.Spóźnili się z dostawą,kwiaty odebrała sąsiadka,więc nici z zaskoczenia i tego samego dnia z 11 róż tylko 4 róże nadawały się do wazonu.Kwiaty miały być na przeproszenie,niestety jeszcze bardziej obraziłam posyłając bukiet starych i suchych badyli!!!!Odradzam serwis e-kwiaty!!!!
22.04.2013, 14:33
Jarek

Jarek B. Life goes on...

Temat: e-kwiaty.pl

Tak jak mi znajomy powiedział: mamy w nosie opinię tutaj jak na Opineo.pl (...) Zobacz więcej
22.04.2013, 21:21
Jolanta

Jolanta I. wysokiej jakości
szklanepilniki.pl -
produkty Blažek
Glass

Temat: e-kwiaty.pl

Tylko na opineo to chyba mało kto występuje z imienia i nazwiska, czy (...) Zobacz więcej
22.04.2013, 21:49

Następna dyskusja:

Kwiaty : bukiety, dekoracje...




Zobacz dyskusje w grupie Nie polecam !

Aktualne tematy

Zobacz o czym się teraz dyskutuje

Problemy i porady

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania

Wyślij zaproszenie do