konto usunięte

Temat: Czy możliwe jest zdobycie przewagi rynkowej przez...

Czy możliwe jest zdobycie przewagi rynkowej przez intensyfikację
usług Informatycznych - Outsourcing?


Celem takiego projektu powinno by zwiększenie efektywności działania, poprzez zastosowanie kompleksowego zaplecza informatycznego biznesu.
Czyli intensyfikacja działań poprzez zleceniem firmom zewnętrznym oferującym :

• Doradztwo IT, sprzedaż, serwis IT, wsparcie techniczne w zakresie sieci komputerowych oraz usług informatycznych dla klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw.
• Zajmowanie się tworzeniem funkcjonalnych aplikacji, projektów bardziej i mniej złożonych z nastawieniem na ich profesjonalne wykonanie. Dostarczanie usług klientom na całym świecie wykonując szereg prac zdalnie.
• Aplikacje projektowanych pod klienta, przez przeszkolony zespół.
• Po wdrożeniu oprogramowania zapewnienie odpowiedniego i profesjonalnego szkolenia
i wsparcia technicznego.

Kapitał informacyjny oznacza zarządzanie wspólną wiedzą i doświadczeniem pracowników.
Jak jednak wykorzystać wiedzę pracowników i ich pomysły?

Rozwój ekonomiczny napędzany jest dzięki kapitałowi informacyjnemu i dlatego staje się on najważniejszym punktem w działalności firm chcących utrzymać swoją przewagę konkurencyjną w przyszłości.

Badania rynkowe przedstawiają alarmujące koszty związane z zaniechaniem tych działań:
• 7,4 godziny tygodniowo stracone na „wyszukiwaniu i nieodnalezieniu informacji" oraz
na „zmianie formatu danych pobranych z różnych źródeł".
• 12 000 dolarów rocznie na pracownika w oparciu o średnią wypłatę.
• Przewiduje się, że do 2020 r. ilość informacji cyfrowych zwiększy się 30 razy, a jednak liczba specjalistów IT na świecie, którzy mają nimi zarządzać, wzrośnie jedynie 1,4 razy

Niezależne ogólnoeuropejskie badania dowodzą, że dyrektorzy ds. IT odczuwają potrzebę wydajniejszego zarządzania informacjami i dokumentami we wszystkich działach przedsiębiorstwa. Nie wiedzą jednak, w jaki sposób ją zaspokoić.
Do roku 2020 ilość informacji cyfrowych wzrośnie trzydziestokrotnie, jednak informatyków odpowiedzialnych za zarządzanie nimi będzie na całym świecie jedynie 1,4 razy więcej.

CO daje zatem Outsourcing ?
1. Zwiększenie efektywności współpracy centrali i partnerów firmy oraz ich klientów, poprzez wdrożenie nowoczesnych technologii teleinformatycznych automatyzujących wymianę informacji jak i kontrolujących procesy sprzedaży. W ramach projektu planowane jest wdrożenie systemu informatycznego enova, wspomagającego obszar działania w płaszczyźnie B2B oraz B2C.

2. Wprowadzenie zintegrowanego, nowoczesnego systemu informatycznego klasy ERP, którego zadaniem jest wsparcie zarządzania firmą wielooddziałową.
Zautomatyzowanie informacji dotyczących rozliczeń i zapasów magazynowych między dystrybutorami i centralą oraz pomiędzy dystrybutorami.

3. Powiązanie zarządzającego systemu informatycznego posiadającego między innymi moduły księgowo- rachunkowe, kadr i płacy, CRM z internetowymi platformami sprzedażowymi, np. sklepy internetowe, serwisy aukcyjne typu Allegro.

4. Internetowy katalog wyrobów. Zostanie on udostępniony kontrahentom za pośrednictwem sieci, co umożliwi pełną automatyzację procesu zamawiania części oraz weryfikowania posiadanych stanów magazynowych.

Niezbędne jest :
• Usprawnienie procesów logistycznych.
• Kontrola procesów sprzedażowych (handlowych) na każdym poziomie.
• Ułatwienie identyfikacji towarów w magazynie i zarządzania stanami magazynowymi.
• Zwiększenie szybkości wprowadzania dostaw dzięki automatycznej rejestracji towarów.
• Zdalny dostęp dla kontrahentów do katalogu części zamiennych.
• Możliwość wglądu w stany magazynowe.
• Składanie i realizacja zamówień drogą elektroniczną.
• Kontrola oraz informacja o przebiegi dostawy kurierskiej.
• Prowadzenie i weryfikacja pełnej dokumentacji (faktury).

http://c4it.com.pl
piotr.grebowiec@c4it.com.pl

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.06.13 o godzinie 11:15