Temat: Aplikacja do tworzenia i zarządzania konkursami

Cześć, wszystkim - jeżeli chcielibyście zwiększać zaangażowanie swoich fanów czy klientów, to jak pewnie doskonale wiecie, najlepiej organizować konkursy. Konsumenci o wiele bardziej angażują się w życie marki, niekiedy wytwarza się emocjonalna więź (weźcie pod uwagę markę Heineken w towarzystwie emocji sportowych). Konkursy są dobrym wstępem do tego by lepiej poznać grupę odbioru, ale również ważne są z tego względu, że można klientom dać coś extra. Cały problem w tym, że konkursami trzeba w jakiś sposób zarządzać, bo w organizacji są bardzo czasochłonne i generują dodatkowe koszty. Sam miałem z tym mały problem, ale rozwiązanie okazało się proste - aplikacja do zarządzania konkursami. Serwis http://winfactory.pl służy do tworzenia i zarządzania konkursami, można na bieżąco kontrolować efektywność, sprawdzać jakość kampanii konkursowej. Czekam na Wasze opinie, może macie jakieś inne narzędzia w zanadrzu?