konto usunięte

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

"Szanowni Państwo!

Pozostały jeszcze wolne miejsca na udział w:

VII edycji konferencji Nowocześni z Urzędu, która obędzie się w najbliższą środę tj. 1.12.2010 r. w Warszawie

Centrum Konferencyjno-Kongresowe ul. Bobrowiecka 9, 00-728 Warszawa

Dwa bloki tematyczne: kadry i IT

UDZIAŁ BEZPŁATNY!


PROGRAM:

http://www.publiczni.pl/konferencja/program/


ZGŁOSZENIE:

http://www.publiczni.pl/konferencja/zgloszenie/

Zapraszamy i mam nadzieje, że do zobaczenia ;-)



Zespół redakcyjny publiczni.pl

Tel. 22 631 00 63

e-mail: redakcja@publiczni.pl"
29.11.2010, 12:11
Magdalena

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Witam,
Na Uczelni Łazarskiego jako pierwszej w Polsce zorganizowane zostało półroczne studium zbiorowego prawa pracy i technik negocjacyjnych. Wykładowcy z tzw. "najwyższej półki", w tym sędziowie Sądu Najwyższego, były Prezes Trybunału Konstytucyjnego, byli członkowie Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy. Ukończenie studium może pomóc w zdobyciu pracy jako doradca związków zawodowych, czy mediator. W Polsce działa kilka tysięcy związków zawodowych, z kórych większość potrzebuje prawnika "na etacie" do obsługi. Często szukają właśnie kogoś kto nie tylko orientuje się w prawie pracy, ale też zna się na technikach negocjacyjnych. Osoby, które ukończą studium (można to zrobić już w trakcie studiów) będą mogły później uzupełnić wiedzę np. o semestr studiów podyplomowych prawa pracy na Uczelni Łazarskiego i mieć w ten sposób ukończone studia podyplomowe prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...
Zapraszam i pozdrawiamMagdalena R. edytował(a) ten post dnia 08.12.10 o godzinie 17:59
8.12.2010, 17:58

konto usunięte

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

CADiTI Centrum Analizy Danych i Technologii Informacyjnych serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w specjalistycznym szkoleniu, które kładzie nacisk na interpretacje i zastosowania praktyczne, pt.:

"Dyscyplina finansów publicznych - zasady odpowiedzialności i aspekty praktyczne"

Termin : 30 - 31.03.2011r.
Miejsce: Poznań
Koszt: 670 zł/os. + 23%VAT

Zakres tematyczny szkolenia:
Część Ia:

* przedstawienie istoty konstrukcji prawnej naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
* określenie dóbr chronionych reżimem odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
* analiza historyczna (dyscyplina budżetowa a dyscyplina finansów publicznych);
* prawny charakter odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (subsydiarność, zbiegi, reguła konsumpcji, relacja do sankcji systemowych w finansach publicznych)
* pojęcie dyscypliny finansów publicznych;
* podstawowe pojęcia finansów publicznych;

Część Ib:

* zakres podmiotowy odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
* problem jednostki sektora prywatnego „otrzymującej” środki publiczne;
* pojęcie kierownika jednostki;
* kierownik jednostki a dyrektor generalny;
* modelowy wzorzec kierownika jednostki;
* odpowiedzialność subsydiarna kierownika jednostki;
* powierzenie obowiązków w zakresie gospodarki finansowej;
* odpowiedzialność głównego księgowego;

Część Ic:

* studium przypadków dotyczące zakresu podmiotowego odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
* zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (wprowadzenie);

Część IIa:

* zasada określoności czynu i niedziałania prawa wstecz;
* czas popełnienia czynu;
* zasada priorytetu ustawy nowej;
* zasada zawinienia;

Część IIb:

* umyślność i nieumyślność
* pojęcie błędu;
* niepoczytalność;
* „kwota bagatelna”;
* kontratypy ustawowe i pozaustawowe;
* formy popełniania;
* katalog kar i wymiar kary;
* przedawnienie;
* zatarcie ukarania;
* podstawowe zagadnienia proceduralne

Część IIc

* studium przypadku.

Osoba prowadząca:
Radca prawny dr Tomasz Bojkowski - doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (kierunek prawo); autor licznych publikacji z zakresu finansów publicznych, od 2006 roku współpracuje z Kancelarią Prawną Jatczak i Wspólnicy w Poznaniu; od 2008 roku adiunkt w Katedrze Finansów Publicznych UEP.

Szczegóły na : http://caditi.pl lub pod nr tel. 781 020 781
E-mail: biuro@caditi.pl
8.03.2011, 10:59

Agnieszka Ogrodnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Agnieszka Ogrodnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka

Agnieszka Różnicka specjalista ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Konferencja "Informatyzacja sądownictwa – systemy wspierające organizację wymiaru sprawiedliwości"
30 marca 2011 r.
Centrum Bankowo – Finansowe "Nowy Świat"
ul. Nowy Świat 6/12
Warszawa


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, której tematem będą możliwości nowoczesnych, bezpiecznych i niezawodnych systemów wspierających działanie placówek wymiaru sprawiedliwości.
Eksperci podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem oraz zaprezentują rozwiązania stanowiące podstawę efektywnego i sprawnego funkcjonowania sądów.

Na konferencji poruszymy m. in. takie zagadnienia jak:
- protokół elektroniczny,
- obieg dokumentów,
- systemy archiwizacji i składowania,
- bezpieczeństwo informacji, przechowywanych danych,
- systemy wspomagania organizacji rozpraw (SWOR),
- e-wokanda,
- e-sąd.

Swoje uczestnictwo w konferencji potwierdziła już firma Axence Software.

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.
Jeśli nie mogą Państwo uczestniczyć osobiście, to także zapraszamy do rejestracji. Po konferencji, osoby zarejestrowane, otrzymają dostęp do prezentacji online.

Na konferencję zapraszamy:
Przedstawicieli i pracowników placówek wymiaru sprawiedliwości, m.in.:
- naczelników wydziałów,
- kierowników działów, w tym administrację,
- kierowników działów IT,
- dyrektorów sądów,
- administratorów sieci,
- osób bezpośrednio zajmujących się zarządzaniem i rozwojem infrastruktury IT w instytucjach.

Udział w konferencji dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY.

Dokładne informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/automatyzacj...

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
email: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel: 22/ 244 06 42
fax: 22/ 244 25 37Agnieszka Różnicka edytował(a) ten post dnia 09.03.11 o godzinie 14:40
9.03.2011, 14:32

konto usunięte

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Zachęcam do udziału w dwudniowym szkoleniu LAST MINUTE (pozostało kilka wolnych miejsc) pt.:

„Dyscyplina finansów publicznych - zasady odpowiedzialności i aspekty praktyczne"

Termin : 30 - 31.03.2011r.

Miejsce: Poznań

Koszt: 670 zł/os. + 23%VAT -20% : teraz: 540 zł/os. + VAT

Zapewniamy:

doskonale opracowany program szkolenia wraz z case studies, komplet materiałów szkoleniowych, całodzienny catering, możliwość bezpłatnego parkowania, klimatyzowaną salę, zaświadczenie o ukończeniu 12 h szkolenia, system monitorowania efektów szkolenia.

Osoba prowadząca:
Radca prawny dr Tomasz Bojkowski - doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (kierunek prawo); autor licznych publikacji z zakresu finansów publicznych, od 2006 roku współpracuje z Kancelarią Prawną Jatczak i Wspólnicy w Poznaniu; od 2008 roku adiunkt w Katedrze Finansów Publicznych UEP.

Szczegóły i zgłoszenia na : http://caditi.pl

lub pod nr tel. +48 781 020 781

e-mail: biuro@caditi.pl
24.03.2011, 15:28

konto usunięte

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Może Państwa zainteresuje to ogłoszenie o konferencji...

"2011-03-25

MIEJSCE i TERMIN KONFERENCJI: 17 MAJA 2011, Oxford Tower, sala nr 2, parter, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa


Obrazek


Szanowni Państwo,

W imieniu organizatorów: firmy PBSG, Pallens oraz Audyt.Net mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w wyjątkowej konferencji poświęconej tematyce wdrażania kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem, która odbędzie się 17 maja 2011 roku w sercu Warszawy w Oxford Tower. Konferencja odbędzie się pod Honorowym Patronatem Związku Miast Polskich.

Celem konferencji jest omówienie praktycznych aspektów wdrażania kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem w jednostce publicznej w kształcie nadanym nową ustawą o finansach publicznych - zgodnie ze standardami proponowanymi przez Ministra Finansów. Zaproszeni przez nas eksperci przedstawią nie tylko podstawy prawne, ale przede wszystkim stosowane rozwiązania. Konferencja dostarczy praktycznych i przydatnych informacji zarówno kierownikowi jednostki, jak również pracownikom bezpośrednio odpowiedzialnym za wdrożenie systemu w swoich jednostkach.

Podczas konferencji organizatorzy rozlosują nagrody: licencję oprogramowania Risk Manager dla 3 urzędów, które oddelegują na konferencję swoich przedstawicieli.

ADRESATAMI KONFERENCJI SĄ:

Przedstawiciele administracji publicznej szczebla centralnego, regionalnego i lokalnego: Marszałkowie Województw, Prezydenci Miast, Burmistrzowie, Starości, Wójtowie oraz osoby, które są odpowiedzialne za zapewnienie skutecznego i efektywnego systemu kontroli zarządczej

Kierownicy i pracownicy jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych i komunalnych

Osoby na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za przeprowadzanie i wdrożenie kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem

Przedstawiciele instytucji doradczych świadczących usługi na rzecz jednostek administracji publicznej

Kierownicy Działów Nadzoru

Audytorzy i Kontrolerzy Wewnętrzni

Rewidenci w Departamentach Audytu Wewnętrznego

Główni Księgowi

MIEJSCE i TERMIN KONFERENCJI:

17.05.2011, Oxford Tower, sala nr 2, parter, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
(wieżowiec za hotelem Marriott - dogodny dojazd komunikacją miejską i PKP).

TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ:

12.05.2011r.

więcej informacji:

formularz zgłoszenia i agenda konferencji...>>

http://pallens.pl/images/PDF/program%20konferencji_for...

szczegóły w zakresie konferencji znajdują się na stornie http://pallens.pl...>>

http://www.pallens.pl/index.php?option=com_content&vie...

---

źródło:
http://www.pbsg.pl/wiadomosci/zarzadzanie/news---zapro...
27.03.2011, 15:05
Magdalena

Magdalena Przybysz Specjalista ds.
Szkoleń, B2B Sp
z.o.o

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Fundacja Rozwoju Rachunkowości zaprasza na szkolenie:

"PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W SPRAWIE NAŁOŻENIA KAR PIENIĘŻNYCH PRZEZ ORGANY WŁAŚCIWE W SPRAWACH UDZIELANIA LICENCJI NA TRANSPORT DROGOWY"

Termin Szkolenia: 12.05.11r.
Czas trwania: 6 godzin
Lokalizacja: Warszawa,
Cena:: 325,20 netto + 23% VAT

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zaprezentowanie procedur prowadzenia postępowania administracyjnego z urzędu w sprawie ukarania przedsiębiorcy karą pieniężną za nie zgłoszenie na piśmie organowi, który udzielił licencji, wszelkich zmian danych w terminie 14 dni od dnia ich powstania lub za brak zwrotu licencji, wypisów z licencji organowi, który udzielił licencji w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja o cofnięciu licencji stała się ostateczna.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Zapoznanie się z praktycznymi aspektami stosowania procedur kodeksu postępowania administracyjnego z uwzględnieniem zmian do ustawy o transporcie drogowym, które weszły w życie w dn. 01.03.2011 r. o transporcie drogowym.

Adresaci szkolenia:

Pracownicy urzędów samorządowych wydających licencje na transport drogowy.

Program:

1. Omówienie nowelizacji KPA pod kątem prowadzenia postępowań administracyjnych o nałożeniu kar pieniężnych
2. Zasady postępowania administracyjnego
3. Podmioty stosunku administracyjnoprawnego i uczestnicy postępowania administracyjnego
4. Przesłanki nałożenia kary pieniężnej na podstawie ustawy o transporcie drogowym
5. Wszczęcie postępowania administracyjnego z urzędu
6. Postępowanie dowodowe
7. Dokument urzędowy a dokument prywatny
8. Wezwania,
9. Protokoły, adnotacje
10. Terminy

Szczegóły:

http://frr.pl/szkolenie,446,prowadzenie-postepowa-admi...

Kontakt:

magdalena.przybysz@frr.plMagdalena Przybysz edytował(a) ten post dnia 06.04.11 o godzinie 15:14
6.04.2011, 15:13
Magdalena

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Witam,
W dniu 19 maja 2011 r., Wydział Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego organizuje Konferencję p.t. „Prawo wyborcze”. Władze Wydziału zapraszają wszystkich zainteresowanych do udziału w Konferencji (udział bezpłatny).
Zgłoszenia udziału prosimy przekazywać na adres: prawo.wyborcze@lazarski.edu.pl oraz pod numerem telefonu: 22 54 35 314 (imię, nazwisko, (...) Zobacz więcej
27.04.2011, 19:17
Magdalena

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

W dniu 19 maja 2011 r., Wydział Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego organizuje Konferencję p.t. „Prawo wyborcze”. Władze Wydziału zapraszają wszystkich zainteresowanych do udziału w Konferencji.
Zgłoszenia udziału prosimy przekazywać na adres: prawo.wyborcze@lazarski.edu.pl oraz pod numerem telefonu: 22 54 35 314 (imię, nazwisko, instytucja).
http://www.lazarski.pl/aktualnosci/art,301,konferencja...
17.05.2011, 12:36

konto usunięte

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji specjalistycznych szkoleń:

PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - PRAKTYCZNE UJĘCIE Z UWZGLĘDNIENIEM OSTATNICH NOWELIZACJI

Termin: 08.06.2011r.

Miejsce szkolenia: Poznań (Centrum: ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby)

Cena: 300 zł/os. + 23%VAT

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – WARSZTATY DLA ZAMAWIAJĄCYCH - SZKOLENIE NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM

Termin: 15.06.2011r.

Miejsce szkolenia: Poznań (Centrum: ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby)

Cena: 300 zł/os. + 23%VAT

GOSPODARKA FINANSOWA W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW

Termin: 28.06.2011r.

Miejsce szkolenia: Poznań (Centrum: ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby)

Cena: 300 zł/os. + 23%VAT

OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH W JEDNOSTKACH SEKTORA PUBLICZNEGO

Terminy: - 30.06.2011r.

-16.09.2011r.

Miejsce szkolenia: Poznań (Centrum: ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby)

Cena: 300 zł/os. + 23%VAT

Szczegóły naszej oferty oraz zgłoszenia znajdziecie Państwo na stronie: www.caditi.pl
26.05.2011, 11:57

Agnieszka Ogrodnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Agnieszka Ogrodnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Łukasz

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

UWAGA !!!

Od 11 lutego 2012 r. zacznie obowiązywać nowelizacja ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Zapraszamy na szkolenie:

Większa odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych – przedstawienie najnowszych zmian wchodzących w życie w 2012 r. Zasady odpowiedzialności, problemy orzecznicze i aspekty praktyczne

Prezentowane przez nas szkolenie ma na celu odpowiedzieć na pytania:

- Jakie zmiany mają wejść w życie w dniu 11 lutego 2012 roku?

- Jakie są zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych?

- Na czym polega prawny charakter odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych?

- Jak wygląda katalog czynów stanowiących naruszenie?

- Jaka jest odpowiedzialność poszczególnych pracowników?

- Jakie są skutki prawne wynikające z naruszenia dyscypliny finansów publicznych?

- W jaki sposób przebiega postępowanie w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów?

- Jakie są kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz jaki jest ich wymiar?

Cel szkolenia:
Szkolenie uwzględnia nowelizację ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 19 sierpnia 2011 roku. Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z istotą, założeniami i konsekwencjami zmian, które mają wejść w życie 11 lutego 2012 roku.

Czas i miejsce szkolenia:

19 stycznia 2012 r. Katowice,Hotel Diament ***, (ul. Dworcowa 9), w godzinach 10.00-16.00
20 styczeń 2012 r. , Wrocław, Hotel Campanile (ul. Jagiełły 7), w godzinach 10.00-16.00
3 luty 2012 r. , Warszawa, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (ul. Koszykowa 79) w godzinach 10.00-16.00

Cena udziału w szkoleniu: 490 zł netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 602,70 zł brutto*)

* ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWOLNIENIA Z PODATKU VAT!

W cenie szkolenia: Serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowy program szkolenia dostępne na życzenie.

Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: FAX: (22) 811 36 74 lub podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl

Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22) 811-12-22, 614-09-32

W celu uzyskania rabatu na dane szkolenie w wysokości 5% od całości zamówienia netto, wprowadź na karcie zgłoszenia podany poniżej czterocyfrowy kod: 3322

Potwierdzenie uczestnictwa: na 5 dni przed szkoleniem

Serdecznie Zapraszamy!
27.12.2011, 14:24
Agnieszka

Agnieszka Tylska organizator eventów

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Zapraszamy serdecznie na XVIII edycję konferencji dotyczącej elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Tym razem będziemy gościć w Krakowie!!!

EOIF GigaCon
25 stycznia 2012
Kraków
Hotel Galaxy

Zapraszamy do rejestracji na XVIII edycję konferencji EOIF GigaCon, tym razem organizujemy wydarzenie w Krakowie w Hotelu Galaxy.

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Zakres tematyczny:
– Systemy OCR/OMR
– Systemy faksowe
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy pracy grupowej
– Rozwiązania mobilne
– Zarządzanie obiegiem dokumentów
– Systemy archiwizacji danych
– Masowe wydruki
– E-faktura
– PKI – dokument elektroniczny
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Narzędzia back-office

PARTNERZY:

PROGAMTE

Firmy UCzestniczące:

BE ONE
ECM CONSULTING
OPEN TEXT

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
http://gigacon.software.lavinaplatform.com/formularz-e...
Agnieszka Tylska
tel. (22) 427 37 19 | fax (22) 244 24 59
e-mail : agnieszka.tylska@software.com.pl
4.01.2012, 10:49

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka

Agnieszka Tylska organizator eventów

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

EOIF GigaCon
20 marca 2012
Łódź Hotel Andel's

Zapraszamy do uczestnictwa w XIX edycji konferencji EOIF GigaCon, po raz kolejny spotkanie odbędzie się w Łodzi!
Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Zakres tematyczny:
– Systemy OCR/OMR
– Systemy faksowe
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy pracy grupowej
– Rozwiązania mobilne
– Zarządzanie obiegiem dokumentów
– Systemy archiwizacji danych
– Masowe wydruki
– E-faktura
– PKI – dokument elektroniczny
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Narzędzia back-office

Wykład inauguracyjny poprowadzi Pan Rafał Sowiński z Instytutu Logistyki i Magazynowania:
Przedsiębiorca w e-urzędzie - realna fikcja, czy fikcyjna rzeczywistość?

PARTNERZY:
PROGAMTE
ARCUS

Firmy Uczestniczące:
BE ONE
PrimeSoft Polska
BEZPŁATNA REJESTRACJA JUŻ AKTYWNA!!!
http://gigacon.org/fromularz_rejestracji_eoif_lodz
21.02.2012, 10:32

Agnieszka Ogrodnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek
Witam,

Serdecznie zapraszam do udziału w kursie dla pracowników sektora jednostek budżetowych pt.

RACHUNKOWOŚĆ BUDŻETOWA OD PODSTAW ZE ZMIANAMI OD 19.01.2012 r.

Termin kursu: 09-30.05.2012 r.
Czas trwania: 42 godziny
Tryb: wieczorowo, zajęcia w poniedziałki i środy w godzinach 16.30-21.00
Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Moniuszki 4/8

Więcej informacji>>
__________________

SUPER OFERTA!
Przy zgłoszeniu do 16.04.2012 r. cena promocyjna: 790,00 zł
Przy zgłoszeniu 2 osób cena promocyjna 599,00 zł

KONTAKT

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
kom. 501 380 880
tel. 32 353 09 26
27.03.2012, 15:33

Następna dyskusja:

Konferencje, szkolenia




Przeglądaj dyskusje w tej grupie

Setki wypowiedzi

Zobacz o czym się teraz dyskutuje

Pytania i odpowiedzi

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Wyślij zaproszenie do