Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Witam,

W zeszłym roku, bodaj, na początku grudnia czas oczekiwania to ok. 5-15 sekund, dzisiaj raz zadzwoniłem - 15 minut. W dodatku połączenie zostało zerwane. Teraz próbuję drugi raz, już 10 minut i... końca nie widać. Naturalnie, za każdą próbę poł. płacę (co zostanie uwzględnione w postaci reklamacji, po zakończeniu bieżącego okresu rozrachunkowego).

Lekko sarkastycznie zapytam czy nauka dot. obsługi klienta przychodzi z innych, znacznie gorszych, sieci? Zawsze BOK Plusa miałem za usługę najwyższej jakości, stawiając za kluczowy argument dot.współpracy, (...) Zobacz więcej
12.01.2011, 20:57
Piotr

Piotr M. Rekrutera szukam!

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

hej Karol,
a z ciekawości - jaką masz komórkę? pre - paid, czy post paid?

mi np. doświadczenia się odwracają - kiedyś 3 - 4 min czekania, a teraz zawsze od ręki.
inna rzecz, że CTR'y piszemy a problem z i-plus i tak jest ;-) ale i tak plus bezkonkurencyjny (w mojej opinii) jak chodzi o jakosc obslugi.
(...) Zobacz więcej
14.01.2011, 00:46
Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Piotr M.:
Witaj Piotrze,

Post-paid/biznes.
W sumie, nigdy nie narzekałem. Jak coś, wolę dzwonić wieczorami, bo wtedy nie czekam wcale (np. wczoraj ok.22 było na tyle spokojnie że w ciągu 15 sek. się dodzwoniłem).
14.01.2011, 10:35

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

konsultanci pewnie byli w niebo wzięci :) klient, który specjalnie czeka ze swoim problemem (...) Zobacz więcej
30.01.2011, 02:54
Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Klaudia Niespodziańska:
konsultanci pewnie byli w niebo wzięci :) klient, który specjalnie czeka ze swoim problemem do 22:00 :) miodzio :)

Bo szkoda mi jest wyrwać pół godziny, z czego 25 minut czekania na połączenie i do 5 minut załatwienie sprawy. ;)
30.01.2011, 11:23

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Karol Z.:
Klaudia Niespodziańska:
konsultanci pewnie byli w niebo wzięci :) klient, który specjalnie czeka ze swoim problemem do 22:00 :) miodzio :)

Bo szkoda mi jest wyrwać pół godziny, z czego 25 minut czekania na połączenie i do 5 minut załatwienie sprawy. ;)

rozumiem, mam doświadczenie (tak się składa) po jednej i drugiej stronie słuchawki :)
30.01.2011, 12:28

konto usunięte

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

A ja o BOK w kwestii reklamacji.
Brak mi słów na kompetencje pracowników, a właściwie ich brak !!!
Przy cesji wyłączyli internet w iPhonie 4 , nie działał 2 dni, zdzwoniłem do obsługi technicznej , coś resetowali, sprawdzali. Po 4 dniacj i 3 telefonach do BOK udało się i internet był. Zgłosiłem reklamacje na brak interentu i w odpowiedzi dostałęm że to z ustawieniami telefonu chyba coś nie tak, więc nie mam prawa do reklamacji.
I trafiło mnie.
po pierwsze, ..... z BOK twierdzi ze chyba z ustawieniami coś nie tak. Zawsze myślałem że "chybotanie" nie jest podstawą nie uznania reklamacji.

I to kolejny już przykład. Kiedy miałem problem ze zrywaniem połączeń, a taryfa biznesowa i porozmawiać z kontrahentami trzeba, to mi odpisali że miałem możliwość dzwonienia, i ponawiania połączenia więc podstaw do reklamacji też nie ma.

Takich przykładów mam wiele, dlatego uciekam od tego operatora na wieki.

Zastanawiam się jeszcze nad żądaniem zwrotu opłat za nienależyte wywiązanie się z umowy o (...) Zobacz więcej
31.01.2011, 15:58
Piotr J

Piotr J О. kierownik projektu

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Karol Z.:
Witam,

W zeszłym roku, bodaj, na początku grudnia czas oczekiwania to ok. 5-15 sekund, dzisiaj raz zadzwoniłem - 15 minut. W dodatku połączenie zostało zerwane. Teraz próbuję drugi raz, już 10 minut i... końca nie widać. Naturalnie, za każdą próbę poł. płacę

Tylko frajerzy płacą za połączenie z BOKiem Plusa ;-)
3.02.2011, 21:44
Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Piotr J О.:

Tylko frajerzy płacą za połączenie z BOKiem Plusa ;-)

A niefrajerzy nie płacą? I jak to robią? :D
3.02.2011, 22:05
Piotr J

Piotr J О. kierownik projektu

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Karol Z.:
A niefrajerzy nie płacą?

Nie
I jak to robią? :D

Dzwonią ze stacjonarnego na stacjonarny :P
3.02.2011, 22:51
Danuta

Danuta N. "Należy być
optymistą na
początku pracy, a
krytyczny...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Witam,

od półtorej tygodnia próbuję dodzwonić się do BOKu by otrzymać ofertę na przedłużenie umowy. Jeden numer już przeniosłam do Ery i jeśli nie uda mi się dodzwonić do BOKu Plusa, to pewnie i drugi numer przeniosę. Czy Ktoś z Państwa ma pomysł jak oprócz czekania, pozostawiania "opcji" - oddzwonienia mogę się połączyć z BOKiem, Biurem Rezygnacji, czy Kimkolwiek, kto przedstawi mi ofertę?

ps. po salonach nie chce mi się chodzić, po tym jak usłyszałam, że nie otrzymam żadnych dodatkowych minut za przedłużenie - że oferta jest taka sama, jak gdyby przyszedł nowy klient (bo wiem, że (...) Zobacz więcej
19.02.2011, 16:43
Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Danusia M.:
Witam,

od półtorej tygodnia próbuję dodzwonić się do BOKu by otrzymać ofertę na przedłużenie umowy. Jeden numer już przeniosłam do Ery i jeśli nie uda mi się dodzwonić do BOKu Plusa, to pewnie i drugi numer przeniosę. Czy Ktoś z Państwa ma pomysł jak oprócz czekania, pozostawiania "opcji" - oddzwonienia mogę się połączyć z BOKiem, Biurem Rezygnacji, czy Kimkolwiek, kto przedstawi mi ofertę?

ps. po salonach nie chce mi się chodzić, po tym jak usłyszałam, że nie otrzymam żadnych dodatkowych minut za przedłużenie - że oferta jest taka sama, jak gdyby przyszedł nowy klient (bo wiem, że to nieprawda).
A mi w salonie dali rabat (jak się później dowiedziałem, pan ustawił mi status "klient grozi rezygnacją" ;) ). Rabat ok. 120PLN na cenie telefonu.
19.02.2011, 21:20
Danuta

Danuta N. "Należy być
optymistą na
początku pracy, a
krytyczny...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Dziękuję Ci bardzo :) nie wiedziałam o takiej opcji.
W poniedziałek po pracy podjadę do któregoś z salonów (...) Zobacz więcej
20.02.2011, 12:44
Mariusz

Mariusz Pomorski właściciel,
\"Tele-Kom\"
Doradztwo
Telekomunikacyjne i
Sp...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Witam
Jeżeli nie chcesz chodzić po salonach zawsze możesz się zgłosić do pierwszego lepszego Handlowca z twojego regionu lub wyszukać jakiegoś w GL, chętnie służę pomocą, i optymalizacją kosztów za telefony w firmie.
Co do negocjacji cen to ten przywilej zarezerwowany jest tylko dla Salonów Firmowych w POS-ach jadą (...) Zobacz więcej
21.02.2011, 12:32
Danuta

Danuta N. "Należy być
optymistą na
początku pracy, a
krytyczny...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Dzięki za uwagi.

Byłam w salonie, ale Konsultant stwierdził, że nie może zaznaczyć takiej opcji.
Dzwoniłam do BOKu i poprosiłam o zgłoszenie mojego numeru, że rezygnuję. Miał oddzwonić Konsultant, zadzwonił w momencie gdy byłam w pracy i nie mogłam rozmawiać, zapytałam czy jest szansa na telefon na następny dzień po 17. Odpowiedział, że oczywiście zadzwoni. Niestety już (...) Zobacz więcej
26.02.2011, 11:29
Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Danusia M.:
Dzięki za uwagi.

Byłam w salonie, ale Konsultant stwierdził, że nie może zaznaczyć takiej opcji.
Dzwoniłam do BOKu i poprosiłam o zgłoszenie mojego numeru, że rezygnuję. Miał oddzwonić Konsultant, zadzwonił w momencie gdy byłam w pracy i nie mogłam rozmawiać, zapytałam czy jest szansa na telefon na następny dzień po 17. Odpowiedział, że oczywiście zadzwoni. Niestety już nie zadzwonił..

Pytanie: byłaś w punkcie sprzedaży, gdzieś w jakiejś galerii handlowej, czy w salonie firmowym? Bo to jest różnica. Ja właśnie wczoraj podpisałem umowę z większym rabatem, bo powiedziałem że rezygnuję. Abonament iPlus.

A co do połączenia z BOK to poziom desperacji osiągnął szczytu. Od miesiąca próbuję uprosić KOGOKOLWIEK w Plusie by zechciał mi pomóc, przez BOK telefoniczny. Każdy, kto dostał mój numer telefonu/klienta przekierowywał mnie do mojego "opiekuna", który albo był zajęty, albo nie mógł oddzwonić, albo... Zlewka na maksa. Poszedłem więc do salonu, podpisałem umowę, uprosiwszy uprzednio rabat i cześć! Naprawdę, nie wiem co się ostatnio w Plusie porobiło.

Tak jak zwykle miałem dobre zdanie tak tym razem pod rozwagę tym którzy podejmują decyzje n.t. działu utrzymania klienta...Karol Z. edytował(a) ten post dnia 26.02.11 o godzinie 23:37
26.02.2011, 23:26
Danuta

Danuta N. "Należy być
optymistą na
początku pracy, a
krytyczny...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Sprawdziłam na stronie Plusa i był to Salon.. nie punkt w galerii :)
Może po prostu mnie nie chcą, mimo, że r-ki płacę wysokie..

Zadzwoniłam do BOKu i poprosiłam wręcz o zmianę "Opiekuna". Usłyszałam że powiadomią Przełożonego mojego Opiekuna i że teraz już sprawa potoczy się szybko, miał oddzwonić Kierownik z biura rezygnacji i nic... cisza...
Doskonale Cię rozumiem, jak to jest, gdy dzwonisz do BOKu i niby chcą Ci pomóc, zaznaczają, że potrzebny kontakt, nawet próbują przełączyć do działu rezygnacji i na tym koniec - totalna porażka.

Mam takie wrażenie, że podejście Plusa do Klientów* trochę się zmieniło i tak jak zabawne, aczkolwiek głupkowate, są reklamy, tak samo niepoważne staje się traktowanie Klientów i troska o ich utrzymanie.

* z dużej litery piszę dlatego, że mam na myśli nie (...) Zobacz więcej
27.02.2011, 12:38
Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Danusia M.:
Ja się tylko zastanawiam jak przyjdzie tu jedna osoba, niezadowolona z obsługi w Orange... Co to będzie się działo, jak tu takie sceny się rozgrywają...

Swoją drogą, w pewnym momencie rozmowy obsługująca mnie konsultantka powiedziała "Dobrze, to ja spróbuję przełączyć..." i usłyszała po prostu "O... nie! Ja już nie chcę być przełączany, bo tak od dwóch miesięcy to trwa, a ja kasę tracę!" (jakby nie było za poł. z konsultantem to ja płacę). Na co Pani że napisze maila z prośbą o szybki kontakt mojego "opiekuna". A mi się już nie chce czekać na opiekuna ani na nikogo innego, bo ja już to znam... Stwierdziłem że wezmę sprawy we własne ręce, ale to tylko dlatego, że oferta mi pasowała. Karol Z. edytował(a) ten post dnia 27.02.11 o godzinie 18:28
27.02.2011, 18:10

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Dzień dobry
Jestem użytkownikiem PLUSA od ponad 14 lat. Jednak to - jak bardzo sieć ta zeszła na "psy" jest zatrważające.
Przed laty - bezpłatny numer do BOK i łatwość w połączeniu się z konsultantem, dobre pokrycie w ternie - były czynnikami utwierdzającymi mnie w przekonaniu, że PLUS to dobry wybór.
Dzisiaj - coraz częściej myślę, o zmianie operatora. Arogancja pLUSA (celowo z małej litery) wyrażana chamskim nakazem słuchania muzyczki - w czasie oczekiwanie na połączenie z konsultantem - czasem ponad pół godziny!!!
To skandaliczna arogancja wobec ludzi, płacących abonament. Dodatkowo fakt wprowadzenia opłat za nr do BOK - pogrąża tego pazernego operatora. Kiedyś, kiedy jeszcze udawało mi się dodzwonić do BOK - powiedzieć im w czym tkwi mój problem - nawet jeżeli nie pomogli - czułem się jednak ich klientem. Dziś czuję się z ich kartą SIM jak sanacyjny chłop w sądzie. Nie mam szansy zabrać głosu a jedyne co mogę i powinienem wg tej bolszewickiej sieci - to płacić w terminie rachunki i... "nie pyskować"

Poradźcie - gdzie (...) Zobacz więcej
2.03.2014, 10:42

Następna dyskusja:

Moje przygody z BOK plusa




Przeglądaj dyskusje w tej grupie

Setki wypowiedzi

Zobacz o czym się teraz dyskutuje

Pytania i odpowiedzi

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Wyślij zaproszenie do