Dominik

Dominik Parzych żyję dniem i biorę,
co przyniesie...

Temat: Pytanie do konsultanta

Ostatnio przenosiłem numer prepaid na abonament. Niestety numer ma już kilka lat i pakiet startowy z PUKiem się zagubił. Tu pojawia się problem. Kod abonencki=6 ostatnich cyfr kodu PUK. Wysłałem na bok@orange.pl zeskanowane pismo z prośbą o zmianę kodu abonenckiego, zgłoszenie przyjęte i nic poza tym, po kilku dniach przefaksowałem do orange pismo z prośbą również zero reakcji. Muszę pobrać fakturę i niestety bez kodu abonenckiego ani rusz. Czy ktoś z konsultantów w ramach wyjątku mógłby podać mi informację o PUKu lub o kodzie abonenckim (oczywiście mogę podać wszystkie dane). Sprawa jest dla mnie dosyć (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 13:54
Karol

Karol Z. Zrealizuję Twój
pomysł w zakresie
elektroniki i IT.:-)
Wł...

Temat: Pytanie do konsultanta

Dominik Parzych:
Ostatnio przenosiłem numer prepaid na abonament. Niestety numer ma już kilka lat i pakiet startowy z PUKiem się zagubił. Tu pojawia się problem. Kod abonencki=6 ostatnich cyfr kodu PUK. Wysłałem na bok@orange.pl zeskanowane pismo z prośbą o zmianę kodu abonenckiego, zgłoszenie przyjęte i nic poza tym, po kilku dniach przefaksowałem do orange pismo z prośbą również zero reakcji. Muszę pobrać fakturę i niestety bez kodu abonenckiego ani rusz. Czy ktoś z konsultantów w ramach wyjątku mógłby podać mi informację o PUKu lub o kodzie abonenckim (oczywiście mogę podać wszystkie dane). Sprawa jest dla mnie dosyć pilna.
Pozdr

Zadzwoń na *100 (poł. z konsultantem), ew. podejdź do salonu firmowego Orange(ale nie sklepu patronackiego czy autoryzowanego dealera - to zupełnie inna hierarchia). Na WWW sprawdzisz gdzie masz najbliżej:
http://salony-orange.wp.pl/?ticaid=1b8a9&_ticrsn=5
4.01.2011, 16:02
Jarosław

Jarosław P. Kierownik Salonu,
Orange - agent
Telkom-System Sp.j.

Temat: Pytanie do konsultanta

Hej,

jeśli dobrze zrozumiałem to przeniosłeś numer z PrePaida na PostPaid? Jeśli tak, to w momencie podpisywania umowy, powinieneś ustanowić hasło abonenckie dla konta (cyfrowe). Jeśli konsultant nie poprosił o ustanowienie takiego hasła, to pewnie sam jakieś Ci wpisał - możesz je znaleźć na pierwszej stronie umowy pod danymi osobowymi.

Teraz pozostało Ci tylko zadzwonić do BOK *100 i poprosić o ustanowione hasło dla kontraktu, lub podejść z hasłem do konta/dowodem osobistym do Salonu Firmowego i poprosić o podanie hasła do (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 17:20
Dominik

Dominik Parzych żyję dniem i biorę,
co przyniesie...

Temat: Pytanie do konsultanta

na umowie mam podane: "kod abonencki dla kontraktu: 6 ostatnich cyfr kodu PUK". a a w BOKu każą przesłać pismo o zmianę numeru konta abonenckiego na bok@orange.pl/fax/listownie. a puk mogą podać jedynie na podstawie numeru konta abonenckiego, lub przesłać im pismo z prośbą o udostępnienie numeru PUK. Wysłałem mailem, wysłałem faxem mijają dni i nic ;/ Jedyne wyjście to chyba wizyta (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 17:29
Jarosław

Jarosław P. Kierownik Salonu,
Orange - agent
Telkom-System Sp.j.

Temat: Pytanie do konsultanta

Wróć do strony pierwszej :) Pod serią i nr dowodu osobistego masz Kod abonencki (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 17:33
Dominik

Dominik Parzych żyję dniem i biorę,
co przyniesie...

Temat: Pytanie do konsultanta

Jarosław P.:
Wróć do strony pierwszej :) Pod serią i nr dowodu osobistego masz Kod abonencki dla konta.
nie ma jest tylko dla kod abonencki dla kontraktu (6 ostatnich cyfr kodu PUK). A i jeśli to ważne to umowa zawierana przez orange.plDominik Parzych edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 17:40
4.01.2011, 17:39
Jarosław

Jarosław P. Kierownik Salonu,
Orange - agent
Telkom-System Sp.j.

Temat: Pytanie do konsultanta

A to możliwe, nie przyglądałem się wzorowi umowy przez Internet. No to pozostaje mi tylko zaprosić Cię (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 17:42
Dominik

Dominik Parzych żyję dniem i biorę,
co przyniesie...

Temat: Pytanie do konsultanta

A w salonie zmieniają "od ręki" czy trzeba "ileś tam" czekać (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 17:45
Jarosław

Jarosław P. Kierownik Salonu,
Orange - agent
Telkom-System Sp.j.

Temat: Pytanie do konsultanta

Od ręki - warunek - musisz do (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 17:50
Dominik

Dominik Parzych żyję dniem i biorę,
co przyniesie...

Temat: Pytanie do konsultanta

Dzięki (...) Zobacz więcej
4.01.2011, 17:56
Michał

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu

Temat: Pytanie do konsultanta

Jesli pojdziesz do salonu franczyzowego z dowodem osobistym i jestes wlascicielem numeru to tez ci zmienia od reki takie haslo... Wazne musi to byc salon a (...) Zobacz więcej
13.01.2011, 17:57
Tomasz

Tomasz S. "Orange
Ekspert" &
Freelancer

Temat: Pytanie do konsultanta

Mira K.:
KOnsultanci Orange pochylaja się z troską nad kazdym klientem Firmy - w końcu dzięki Twoim pieniądzom maja swoje pensje i zatrudnienie.. AVE ORANGE!Mira K. edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 14:26
Nikt nie poda ci kodu abo czy też puku (telefonicznie) bez kodu abo dla konta. Nie wierzysz? Sprawdź a się przekonasz.
17.01.2011, 05:12
Mira

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Pytanie do konsultanta

zapraszam do grupy OSZUKANI (...) Zobacz więcej
17.01.2011, 09:28
Michał

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu

Temat: Pytanie do konsultanta

A moze stworzymy grupe "Nerwowa Mira"? :)

Mira przestan juz psioczyc na te orange bo za wyciagnieciem rozdzki moge ci podac mase przypadkow, gdzie "oszukani" zostali klienci Ery, Plusa czy Playa...

Rozumiem, ze zdenerowalo cie w jakiejs kwestii Orange, ale to nie znaczy, ze masz w kazdym temacie wywalac (...) Zobacz więcej
18.01.2011, 21:36
Ireneusz

Ireneusz Domżalski I po pomarańczy ;-)

Temat: Pytanie do konsultanta

Żale jak żale, byle merytoryczne (...) Zobacz więcej
18.01.2011, 23:30

Następna dyskusja:

pytanie do doradców Orange




Zobacz dyskusje w grupie Orange

Aktualne tematy

Zobacz o czym się teraz dyskutuje

Problemy i porady

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania

Wyślij zaproszenie do