Temat: Oskar zaprasza na wakacje w Rumunii!

zapraszamy na fantastyczne wakacje w Eforie Nord!

Eforie Nord – miejscowość leżąca na Riwierze Rumuńskiej, 12 km od stolicy regionu (Dobrudży) - Constanty. To piękne miejsce słynie z szerokich piaszczystych plaż. Eforie to nie tylko kurort turystyczny ale także uzdrowisko. Miejscowość znana jest z doskonale rozwiniętego zaplecza rozrywkowego i niskich cen jak na tak duży kurort. Niezwykłe położenie Eforie Nord pomiędzy morzem Czarnym a dwoma jeziorami sprawia, że nie można się tu nudzić ponieważ jest wiele możliwości spędzenia czasu wolnego. Bliskość Constanty oraz Mamaii, tania i dobrze rozwinięta sieć transportu zachęca do wycieczek po okolicy.

Prywatne pensjonaty usytuowane są w willowej dzielnicy Eforie Nord, oddalone ok. 300-800 m od piaszczystej plaży. Zakwaterowanie w pokojach 2, 3, 4 - osobowych, które posiadają własny węzeł sanitarny, szafę, stół oraz krzesła. Większość apartamentów posiada taras lub balkon. W pobliżu budynków znajdują się sklepy, kawiarnie i stragany z owocami. W centrum miejscowości znajdują się banki, bankomaty, poczta i mnóstwo sklepów
Już od 757 zł 9 noclegów z dojazdem i z ubezpieczeniem

Hotel**
Blisko centrum Efforie Nord, położny między linią brzegową Morza Czarnego, a brzegiem Jeziora Terchighiol, oddalony ok. 200 m od szerokiej, piaszczystej plaży.
Pokoje dwu, trzyosobowe z łazienkami, TV. Większość pokoi posiada balkony z widokiem na morze, jezioro lub ogród oraz dodatkowo płatną klimatyzację.
Juz od 842 zł 9 noclegów z dojazdem i z ubezpieczeniem

Zapraszamy!
wroclaw@oskar.com.pl
Tel. 71 351 10 10/12

Na wlasne ryzyko.

Dla mnie ta czesc Rumunii nie jest warta zwiedzania. Lepiej przejechac dalsze 40km wsdluz wybrzeza i odpoczac w Bulgarii - taniej, lepiej, lepsze jedzenie, mniejszy tlok, lepsza obsluga.

Eforie - raz bylem na weekend. Ciekawie jako ... ciekawostka - folklor, skansen. Kazdym kolejny razem przejazd przez nie byl tylko rozdraznieniem straszliwymi korkami oraz wspolczuciem tym, ktorzy sie tam tlocza (a weekendy w sezonie sa doslownie koszmarnie nabite).
Katarzyna Polesz

Katarzyna Polesz Młodszy specjalista,
Capgemini Polska Sp.
z o.o.

Temat: Oskar zaprasza na wakacje w Rumunii!

Właśnie wróciłam z wakacji z Rumunii w Hotelu Stella Marina z biurem Oskar. Kilka uwag ku przestrodze. Biuro dla osób o anielskiej cierpliwości. ich autokary pamiętają chyba zamierzchłe czasy. Dla przykładu nasz zepsuł się po przejechaniu 50 km... Dzięki uprzejmości biura Beatours mogliśmy kontynuować podróż. Do Rumunii jechaliśmy przez Bułgarię. W samej Bułgarii mieliśmy przesiadkę do mniejszego busa, a potem do kolejnego. Na granicy Bułgarsko- Rumuńskiej okazało się, że kierowcy nie posiadają jakichś dokumentów więc trzeba było czekać 2 godziny aż je dowiozą. W sumie podróż trwała 36 godzin.
Po przyjeździe okazało się, ze rezydentka nie mówi w języku rumuńskim ( sama chyba znałam więcej zwrotów), a obsługa hotelu nie zna innego języka niż rumuński, Hotel na swoje 3 gwiazdki stanowczo nie zasługiwał: ręczniki nie były wymieniane, a pokoju dwa kontakty, z czego jeden od telewizora drugi z lodówki, a o przedłużacz rezydentki nie można się było doprosić. Radzę też uważać na kuchnię w hotelu Stella Marina gdyż trzeciego dnia cała nasza grupa zatruła się tak, że kolejny dzień cały mieliśmy stracony. Co do rezydentki, pierwszego dnia powiedziała, że wycieczki fakultatywne nie będą miały miejsca, wręcz nas do nich zniechęcała. Poproszona o zorganizowanie konkretnych rzeczy nie spełniła ani jednej prośby i nie była w stanie udzielić rzetelnych informacji na żadne pytanie. Jak się okazało, po wizycie w miejscowym biurze podróży wycieczka do Delty Dunaju, która rzekomo nie mogła odbyć się z powodu suszy, nie była żadnym problemem. Cenowo wyszło nas to tak samo jak byłoby z biura, autokar przyjechał i odwiózł nas pod hotel. Słowem wycieczka dla całej grupy bardzo udana, ale zasługi Oskara ani jego rezydentki w tym nie ma. Jeśli ktoś planuje wyjazd chętnie podam namiar na biuro podróży, które organizuje miejscowe wycieczki i spokojnie można się porozumieć w języku angielskim. Oczywiście podróż powrotna też nie obyła się bez niespodzianek. wykwaterowano nas o 10 rano. Wyjazd miał być o 21... o 21 rezydentka poinformowała nas, że wyjedziemy o 23... o 23.30 ani autokaru ani rezydentki... po północy pojawiła się z informacją, że jeszcze 20 minut, z których oczywiście zrobiła się kolejna godzina...
Ogólnie mówiąc... Rumunia jest krajem nastawionym raczej na turystów z wewnątrz kraju, ale mimo to jest bardzo interesującym miejscem. Mają bardzo przystępne ceny( to na plus) i kompletny problem z czystością ( to na minus). Biuro Oskar totalnie mnie zawiodło pod każdym względem! Nie polecam go nikomu! Kompletny brak organizacji i lekceważący stosunek do klienta! Te wakacje wydały mi się na koniec śmieszne... Jak to możliwe żeby aż tyle rzeczy się wydarzyło... A jednak...

Zaraz - jechaliście do Rumunii przez Bułgarię? Jakim cudem? :D

Nocowanie w samochodzie w R...