konto usunięte

Temat: Jak rozwiązać problem potencjalnego klienta z którym w...

Witam,

Jestem od 2 lat w Play na firmowym abonamencie. Czas na zmiany. Chcę płacić 200-250 pln brutto i używać telefonu RIM BlackBerry Bold 9700, w ofercie dla firm. Niestety nikt w salonach firmowych Państwa firmy nie odbiera telefonów. W salonach partnerskich nie ma informacji kiedy dotrze do magazynu. Osobiście się udałem do salonu na Plac Konstytucji, gdzie dowiedziałem się o jakimś statku stojącym na redzie w Gdyni (a może w Plymouth) i że generalnie to nie Państwa wina, że go nie ma. W kolejnych zdaniach powiedziano mi, że ewentualnie mam zadzwonić za tydzień i dowiedzieć się jaki jest status magazynu a potem łaskawie zaproponowano, że w sklepowym magazynie będzie informacja na temat mojej potrzeby, żebym "nie był stratny".

Powiem tak. Sytuacja zaczyna mnie trochę irytować, bo jestem zdecydowany, a traktuje się mnie , jak by nie chciano mi sprzedać abonamentu z telefonem. To jest mniej więcej tak, jakby ktoś chciał kupić ode mnie plan finansowy z dobrymi funduszami na poziomie 1000pln miesiecznie, a ja bym go odesłał z kwitkiem, żeby zadzwonił za 2 tygodnie, bo akurat nie mam druków.

Bardzo proszę o kontakt z doradcą/sprzedawcą/konsultantem który zechce przenieść mój numer do Orange i zająć się całą resztą. Proszę o uczciwą informację kiedy telefon o którym mówię będzie w moich rękach. Mój numer kontaktowy 501-42-64-84

Pozdrawiam,
Maciej Marczewski
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Jak rozwiązać problem potencjalnego klienta z którym w...

I jak Macieju czy ktos sie z Toba skontaktowal? Jezeli nie prosze o info z jakiego regionu jestes byc moze ja bede mogl sie zajac przenisieniem numeru.

pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do