Jakub R.

Jakub R. Marketing.
E-commerce.
Wprowadzanie firm na
rynek polski.

Temat: Najlepsze formy reklamy firm na terenie Wrocławia.

Zapraszam do dyskusji, jakie są Wasze opinie i doświadczenia z reklamą we Wrocławiu. Możliwości są duże: od portali (tuwroclaw, mmwroclaw.pl ..), gazety, reklamy LCD/LED w centrum, billboardy?
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Najlepsze formy reklamy firm na terenie Wrocławia.

Billboardy - zakazałbym ich ustawiania.
Reklamy LED - masakra, jak biją po oczach.

Portale, bardziej cywilizowana forma, bo zawsze można walnąć AdBlocka w FF i po reklamach.

Gazety - jeśli z kilku gazet - Wrocławska (Robotnicza), Słowo Polskie i Wieczór Wrocławia, dla ratowania skóry, redakcje połączyły siły, a do tego wpadły pod TIMESa, to alternatywy jakoś nie widać.

Darmowe szmatławce, które zaśmiecają tylko wrocławskie ulice, to zmora dla MPO.

TV regionalna - ta już daje takie obniżki na spoty, bo 'taaaaakie' jest parcie na emisję.

Radio, jeśli mowa o lokalnych rozgłośniach, to również porażka inwestycyjna. Procentowe udziały w rynku, duże rozdrobnienie.

---
Odpowiadając na główne pytanie - nie ma najlepszej formy reklamy, szczególnie dla tych którzy na reklamę chcą wydać grosze oczekując milionowych zysków.
Jakub R.

Jakub R. Marketing.
E-commerce.
Wprowadzanie firm na
rynek polski.

Temat: Najlepsze formy reklamy firm na terenie Wrocławia.

Rafał Hostyński:
Billboardy - zakazałbym ich ustawiania.
jeśli są rozmieszczone wg. planu nie jest źle, u nas niestety jak na razie niedasie -> przykład pięknego dworca PKP, zaśmieconego syfem reklam sex shopów.
Reklamy LED - masakra, jak biją po oczach.
prawda.

Portale, bardziej cywilizowana forma, bo zawsze można walnąć AdBlocka w FF i po reklamach.
wydają się najsensowniejsze; regionalne portale + GoldenLine
Gazety - jeśli z kilku gazet - Wrocławska (Robotnicza), Słowo Polskie i Wieczór Wrocławia, dla ratowania skóry, redakcje połączyły siły, a do tego wpadły pod TIMESa, to alternatywy jakoś nie widać.
zastanawiam się jaka jest siła oddziaływania prasy regionalnej, ale widzę, że chyba marna..
Darmowe szmatławce, które zaśmiecają tylko wrocławskie ulice, to zmora dla MPO.

TV regionalna - ta już daje takie obniżki na spoty, bo 'taaaaakie' jest parcie na emisję.
tv regionalna, niestety poziom niski to i widzów pewnie nie ma wielu.
Radio, jeśli mowa o lokalnych rozgłośniach, to również porażka inwestycyjna. Procentowe udziały w rynku, duże rozdrobnienie.
jeśli zeszliby z cen, kto wie..

konto usunięte

Temat: Najlepsze formy reklamy firm na terenie Wrocławia.

Kuba R.:
Rafał Hostyński:
Billboardy - zakazałbym ich ustawiania.
jeśli są rozmieszczone wg. planu nie jest źle, u nas niestety jak na razie niedasie -> przykład pięknego dworca PKP, zaśmieconego syfem reklam sex shopów.

dlaczego syfem...towar jak każdy inny. Bilbordy w znacznej większości przypadkow to wielkie zero, ROI z inwestycji w Bilbordy jest tak niski, że gdyby ktoś dokładnie przeliczył efektywność tej formy reklamy to by dawno zniknęły z powierzchni globu. Chociaż i tutaj sięga sie po innowacje, przestrzenne, muzyczne lub takie http://abcnews.go.com/US/video/scented-billboard-smell...
http://gizmodo.com/5553576/the-steak+scented-billboard...
Reklamy LED - masakra, jak biją po oczach.
prawda.

LED...zależy gdzie są umieszczone, jakiej wielkosci są itp. Bijaą po oczach...ale to ich cel, mają przyciągać uwagę i robią to, ja jeszcze zwracam na nie uwagę.

Portale, bardziej cywilizowana forma, bo zawsze można walnąć AdBlocka w FF i po reklamach.

Nie znoszę wszelkiego rodzaju wyskakujących reklam, jedyne czego szukam w nich to magicznego krzyżykla lub napisu close....czasem nawet nie wiem jaki produkt jest reklamowany, a już mam nerwy
wydają się najsensowniejsze; regionalne portale + GoldenLine
Gazety - jeśli z kilku gazet - Wrocławska (Robotnicza), Słowo Polskie i Wieczór Wrocławia, dla ratowania skóry, redakcje połączyły siły, a do tego wpadły pod TIMESa, to alternatywy jakoś nie widać.

A jaki portal regionalny z prawdziwego zdarzenia ma Wrocław? Bo nie kojarzę :)
zastanawiam się jaka jest siła oddziaływania prasy regionalnej, ale widzę, że chyba marna..
Darmowe szmatławce, które zaśmiecają tylko wrocławskie ulice, to zmora dla MPO.

TV regionalna - ta już daje takie obniżki na spoty, bo 'taaaaakie' jest parcie na emisję.

poziom wykonania reklamy .... dramat więc niezbyt do mnei przemawia, jednakze jeśli przez 3 miesiące tłuką Ci do głowy o zakładzie pogrzebowym "O...a" to kurde zostaje :)
tv regionalna, niestety poziom niski to i widzów pewnie nie ma wielu.
Radio, jeśli mowa o lokalnych rozgłośniach, to również porażka inwestycyjna. Procentowe udziały w rynku, duże rozdrobnienie.
jeśli zeszliby z cen, kto wie..


IMHO Wrocław to pustynia reklamowa, nie mówię już o Warszawie ale przejedźmy siędo Gdańska , Krakowa ba Poznania....uważam, że we Wrocławiu jest stosunkowo mało agencji reklamowych, które kreatywnie podchodzą do reklamy. Standard , standard, standard nic ponad to. zero ciekawych akcji, zero ambientów ogólnie klops.Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 14.06.10 o godzinie 07:21



Wyślij zaproszenie do