Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Witam,

poszukuję mieszkania w Monachium.
Mieszkanie 2-pokojowe.
Do 700 euro z mediami.
Będę zobowiązana za każdą pomoc (...) Zobacz więcej
26.06.2012, 19:00
Paweł Piotr

Paweł Piotr M. thank God I'm
not ugly

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Będę zobowiązana za każdą pomoc i kontakt!!!!!!
prosze
23 wyniki

http://www.immobilienscout24.de/Suche/S-/Wohnung-Miete...

700€ warm, to ledwo bedzie 600kalt.. a jak widzisz po wynikach.. marne szanse za ta cene..

THIS IS MÜNCHEN!
:)
27.06.2012, 08:44
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Dziękuję Olivier
Immobilienscout przeglądam codziennie... i ciężko!!!!

Natomiast, poniżej zamieszczam ogłoszenie dla pomocnego mi agenta nieruchomości ;-)

http://ebay-kleinanzeigen.de
Anzeigennr.: 65064167
Tel.: 015777235830

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/-500-b...
27.06.2012, 09:29
Paweł Piotr

Paweł Piotr M. thank God I'm
not ugly

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Natomiast, poniżej zamieszczam ogłoszenie dla pomocnego mi agenta nieruchomości ;-)

http://ebay-kleinanzeigen.de
Anzeigennr.: 65064167
Tel.: 015777235830

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/-500-b...

hahaha...
wybacz, ale dawno tak zabawnego ogloszenia nie widzialem. :)))))))

Sabina, to jest Monachium. 500€ kalt, w poblizu centrum, min 45m2..??
No prosze Cie:))

Moja rada:
albo polowe mniejsze, albo 2x wiecej na czynsz
27.06.2012, 09:50

konto usunięte

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Sabina Zarzycka:
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/-500-b...


malo realne

ten ktos szuka mieszkania dla ciebie???Aleksandra S. edytował(a) ten post dnia 27.06.12 o godzinie 09:55
27.06.2012, 09:53
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Z chłopakiem zamieściliśmy ogłoszenie na ebayu
uruchomiliśmy juz wszystkie możliwe (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 10:42
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

no okej... podwyższyliśmy nasze możliwości płatności za mieszkanie.. natomiast główny problem to je znaleźć (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 10:44

konto usunięte

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Sabina Zarzycka:
Z chłopakiem zamieściliśmy ogłoszenie na ebayu
uruchomiliśmy juz wszystkie możliwe formy poszukiwań...
za ta cene to niestety...tu nie ralane..ale popatrz sobie moze na male miejscowosci niedaleko monachium polaczone s-bahna...
nie zebym chciala ci psuc humor, ale szkoda twojego czasu i nadziei...
tutaj male, na prawde male nory w centrum potrafia byc drozsze niz 500....
zastanow sie czy musisz koniecznie mieszkac w tamtych okolicach...czasami warto dojezdzac a lepiej mieszkac...
27.06.2012, 10:47
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Dziękuję za komentarze... mimo wszystko wciąż szukamy mieszkania w centralno-środkowych ringach... jeśli usłyszycie o wolnym lokalu do wynajęcia, będę wdzięczna mimo za każdą pomoc .
Ogłoszenie na ebay jest w 100% przemyślane (jeśli chodzi o pomoc w znalezieniu mieszkania).
Co do czynszu - zgadzam się (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 10:54
Piotr

Piotr Szwed Software
Configuration
Manager

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Sabina Zarzycka:
Co do czynszu - zgadzam się wymaga korekty.

wymaga mnożenia, a nie korekty ;)
27.06.2012, 11:38
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

głupi (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 12:11
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

ojtam (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 12:12
Mateusz

Mateusz Jaworski Professional nerd

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Ja wyhaczyłem 65mkw za 650 warm, 1 przystanek SBahnem za HBF. Na dzien dobry musialem wylozyc 6*kalt na prowizje i kaucje.

I uwazam sie za szczesciarza, bo szukalem tylko od polowy maja do polowy czerwca... a wynajem dopiero od 15 lipca... Z centralnymi lokacjami dałem sobie spokój po dwóch tygodniach szukania i to pomimo faktu, ze mialem duzy budzet miesieczny na mieszkanie przeznaczony (bylem gotowy isc w kwoty czterocyfrowe). Za 800 kase to moglbym miec co najwyzej kawalerke blisko centrum, a tak mam dosyc duze cale dla siebie, tyle ze do metra musze podjezdzac SBahnem albo Tramem.Matthias Jaworski edytował(a) ten post dnia 25.04.13 o godzinie 23:58
27.06.2012, 12:22
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

a przez co udało ci się (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 12:40
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Matt Jaworski:
>Za 800 kase
to moglbym miec co najwyzej kawalerke blisko centrum, a tak mam dosyc duze cale dla siebie,


A przez co udało Ci się wyszukać? Pośrednictwo??
27.06.2012, 12:42
Mateusz

Mateusz Jaworski Professional nerd

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Kolezanka kolezanki kolezanki sie wyprowadzala i miala mozliwosc polecic kogos na swoje miejsce ;)

To jest najpewniejsza metoda znalezienia czegokolwiek ponizej miesiaca-dwoch. Nawet za przeproszeniem srając eurosami można nic nie zdziałać bez pleców. Ja byłem pewny, ze skoro mam duzo do wydania i jestem gotowy nawet poza kaucja i prowizja zaplacic czynsz z gory chocby iza pol roku, to znajde w tydzien z pocalowaniem reki. Rzeczywistosc zweryfikowala moje poglądy ;)Matt Jaworski edytował(a) ten post dnia 27.06.12 o godzinie 12:45
27.06.2012, 12:44
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Dokładnie...
Może koleżanka koleżanki koleżanki kolegi kolezanki ma jeszcze coś do (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 12:45
Mateusz

Mateusz Jaworski Professional nerd

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Nic mi o tym nie wiadomo (ja generalnie nie gadam po niemiecku poza "dzien dobry" i "poprosze dwie bulki", wiec wszystko zalatwiala mi moja dziewczyna, teraz jako ze mieszkanie znalezione to juz nie pytamy). Znajdz znajomego na miejscu (ale takiego prawdziwego, ktoremu bedzie sie chcialo) i niech pyta po swoich znajomych.

Najsmieszniejsze jest to, ze tutaj jest cała masa ludzi, ktorzy chca zwolnic mieszkania, ale nie wiedza kiedy, bo sami musza sobie (...) Zobacz więcej
27.06.2012, 12:48
Sabina

Sabina Z. Asystentka Dyrekcji/
Tłumacz, Mleczarnia
TUREK Sp. z o.o.

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Matt Jaworski:
(ja generalnie nie gadam po niemiecku poza "dzien dobry" i "poprosze dwie bulki"

to tak jak ja :-)

Dobrze.. trzeba działać dalej! dziękuję za pozytywne komentarze!
W razie czego... ogłoszenie na ebayu za pomoc w znalezieniu jest wciąż aktualne!!
27.06.2012, 12:52
Paweł Piotr

Paweł Piotr M. thank God I'm
not ugly

Temat: Szukam mieszkania w MONACHIUM

Sabina Zarzycka:
Co do czynszu - zgadzam się wymaga korekty.

wymaga mnożenia, a nie korekty ;)
Sabina Zarzycka:
głupi żart Piotrze....

Sabina, myslisz ze wiesz lepiej i znasz miasto niz ludzie, ktorzy tu mieszkaja??
Chyba nie do konca, co potwierdza tylko Twoje ogloszenie.

Po pierwsze, przygotuj sie na wieksze koszty badz mniejsze mieszkanie.
Po drugie, centrum sobie podaruj (wkrotce sie przekonasz dlaczego=
Po trzecie, przygotuj sie ew. na 2,38x czynsz na kaucje oraz ew. na 1 - 2x czynsz na prowizje dla maklera
Po czwarte, zastanow sie nad kuchnia, bo mieszkania sa z badz bez kuchni.

Matt juz pisal, potrzeba szczescia zeby znalez fajne, tanie mieszkanie.. a bedac obcokrajowcem szanse maleja.
Mam nadzieje, ze umowe o prace tez posiadac bedziesz, bo to kolejny powod, ktory ulatwia podpisanie umowy wynajmu.

Nie mniej... powodzenia:)
28.06.2012, 07:47



Przeglądaj dyskusje w tej grupie

Setki wypowiedzi

Zobacz o czym się teraz dyskutuje

Pytania i odpowiedzi

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Wyślij zaproszenie do