Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Witam,
jestem "szczesliwa" posiadaczka BB 9700 i mam male zapytanie do uzytkownikow tegoz terminala: mam prawidlowo skonfigurowany terminal i router WiFi....a pomimo wszystko ikonka jest nieaktywna i w konfiguracji zamiast "ptaszka" jest "kreska". Oddawalam termianl do serwisu juz 3 razy i jestem zmeczona, gdyz kazano mi odwolywac sie do producenta.
Podejrzewam, iz to moze byc wina oprogramowania v5.0.0.593
Bede wdzieczna za (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 07:56
Marcin

Marcin B. Specjalista IT

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Rozumiem, że po prostu "nie da się" uruchomić WiFi? Jeżeli telefon nie był kupiony na firmę, ja bym go oddał na podstawie niezgodności towaru z umową (ustawa o sprzedaży konsumenckiej). Przy zakupach na firmę niestety nie obowiązuje..
Samemu można spróbować tak:
tutaj jest najnowszy system: https://www.blackberry.com/Downloads/entry.do?code=1905...
tutaj jest najnowszy Desktop Manager: https://www.blackberry.com/Downloads/contactFormPreload...
a tutaj opis co z tym zrobić: http://www.blackberryforum.pl/blackberryforum/showthre...Marcin Baj edytował(a) ten post dnia 24.06.10 o godzinie 08:28
24.06.2010, 08:27

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

WiFi da sie uruchomic, ale nie podswietla mi sie ikonka i nie ma "ptaszkow" po prawej stronie w checkbox-ach (tak jak jest przy polaczeniu z siecia telefonii komorkowej). Telefon jest na firme i juz byl 3 razy w serwisie, ale olali mnie. Telefon ma 1,5 miesiaca, a wiec nie chce sama jakos tam ingerowac brutalnie. (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 09:18
Mariusz

Mariusz Kępka Senior Training
& Development
Consultant (LDE,
ICC, A...

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

w jakiej sieci masz ten telefon?

u mnie też tak było, ale przestawiłem w routerze zabezpieczenia na WPA-PSK i teraz normalnie śmiga

zbyt mało powiedziałaś, o konfiguracji samego terminala i myślę, że tutaj jest jakiś problem - mamy przecież dostęp do tego samego softu, więc albo to jest sprawa:
- konfiguracji trminala
- konfiguracji routera
- innych aplikacji zainstalowanych w terminalu, które się konfliktują i (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 09:22

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

w sieci ERA
....ale WiFi u mnie dziala, tylko niepokoi mnie fakt, iz nie ma tego wspomnianego "ptaszka" w chceckbox-ie (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 09:55
Mariusz

Mariusz Kępka Senior Training
& Development
Consultant (LDE,
ICC, A...

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Anna B.:
w sieci ERA
....ale WiFi u mnie dziala, tylko niepokoi mnie fakt, iz nie ma tego wspomnianego "ptaszka" w chceckbox-ie tylko "minus"

Ania, skoro wifi działa - to naprawdę niepokoi CIę tylko brak ptaszka:)?

sprawdź w innych lokalizacjach czy pojawia się ptaszek:)
24.06.2010, 09:58

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

sprawdzalam i nie pojawia sie. Lubie jak wszystko dziala. Tym bardziej, ze jak dostalam telefon to dzialalo dwa tygodnie, wiec oddalam do serwisu. Po serwisie dostalam nowy telefon, bo cos w tamtym bylo nie tak jak trzeba. Ale w tym nowym tez nie dzila jak powinno, reklamowalam go juz 3 razy..i nadal jest nie tak jak (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:02
Łukasz

Łukasz Badowski Co-founder Go Bold

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Anna B.:
w sieci ERA
....ale WiFi u mnie dziala, tylko niepokoi mnie fakt, iz nie ma tego wspomnianego "ptaszka" w chceckbox-ie tylko "minus"

Nie ma i nie będzie. W Erze tak już się zrobiło niedawno, że BIS po WiFi przestał działać. BOK plącze się w zeznaniach, ale wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to że po prostu zablokowali tą możliwość.
24.06.2010, 10:04
Mariusz

Mariusz Kępka Senior Training
& Development
Consultant (LDE,
ICC, A...

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

no to już wszystko jasne
(...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:09

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Lukaszu,
ale jeszcze 1,5 miesiaca temu te znaczki byly na moim telefonie. Zniknely po dwoch tygodniach uzytkowania. Znajomi maja starsze modele BB8900 i u nich sa "ptaszki". Nie wiem juz o (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:14
Mariusz

Mariusz Kępka Senior Training
& Development
Consultant (LDE,
ICC, A...

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Ania, a robilas ostatnio aktualizację OS dla (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:16

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Serwis to zrobil. Aktualna wersja softu ma (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:19
Mariusz

Mariusz Kępka Senior Training
& Development
Consultant (LDE,
ICC, A...

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

coś Ci powiem:)

przyzwyczaisz się...

albo szukaj jakiegoś magika pasjonata w Erze, który to (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:26

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Dziekuje :)
...ale jest mi ciezko sie przyzwyczaic. Natomiast magicy z Ery odsylaja mnie do producenta. Totalna zalamka i podejscie do problemu. W koncu to nowy terminal, a wiec powinien dzialac (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:30
Mariusz

Mariusz Kępka Senior Training
& Development
Consultant (LDE,
ICC, A...

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

ja mam w orange i nawet się nie trudzę, żeby mi wyjaśnili - dochodze sam, albo się przyzwyczajam

pamietaj, żeby robić kopie bezpieczeństwa jak coś sama kombinujesz - ja mialem dwie przygody i na szczęscie (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:35

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Ja jestem wytrwala. Staram sie sama nie kombinowac. Reasumujac nie jestem tak do konca zadowolona z tego modelu. Mialam wczesniej BB8310 i fajniutki byl, ale ze technologia poszla do przodu postanowilam rowniez ...i kiszka.

Dziekuje Wam za (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 10:42
Łukasz

Łukasz Badowski Co-founder Go Bold

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Anna B.:
Lukaszu,
ale jeszcze 1,5 miesiaca temu te znaczki byly na moim telefonie. Zniknely po dwoch tygodniach uzytkowania. Znajomi maja starsze modele BB8900 i u nich sa "ptaszki". Nie wiem juz o co chodzi :(

Też miałem i zniknęły. U mnie stało się to kiedy przeszedłem ze zwykłego abonamentu za BB (chyba 50 pln) na "promocyjny" 19 pln. Promocyjny ma ograniczenie miesięcznego transferu do 50MB i tu upatruję przyczyny.

Na moje pytania BOK oczywiście odsyłał mnie do serwisu lub sugerował przywrócenie ustawień fabrycznych. Natomiast na jednym z for poświęconych BlackBerry pojawiła się odpowiedź z BOKu Ery wprost wyjaśniająca, że w tym abonamencie usługa BIS dostarczana jest wyłącznie przez GPRS/3G.

Prawdę mówiąc olałem temat, bo to walka z wiatrakami. Ikonkę WiFi mam szarą i już się z tym pogodziłem:(
24.06.2010, 11:20

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Hmmm....to przykre, ja zmienilam abonament na wyzszy....mam tez wykupione jakies uslugi i tak kiepsko traktuja i nie podchodza powaznie. Musze chyba uderzyc do Przedstawiciela BlackBerry (...) Zobacz więcej
24.06.2010, 12:36
Kamil

Kamil Dura Graphic Design,
Photography and Art
Direction

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Podłączę się pod temat - z tym, że z trochę innym pytaniem.
Zapewne banalne, ale jako nowy użytkownik BB na razie mam tylko takie :)

BB9700
Operator: Era
Konta pocztowe skonfigurowane przez http://era.blackberry.com/ -inaczej się chyba nie da :) działają -fakt, że o ile gmail śmiga aż miło, to moja firmowa poczta czasem przeoczy jakiegoś maila
Wifi skonfigurowane z domowym routerem - Internet działa
Abonament obejmuje Blueconnect (kilka GB) i usługi BIS (w wydaniu Ery)

Wifi jest włączone, jest 'ptaszek' w opcjach, na górze wyświetlacza mam 'Era - dom' ('dom' to nazwa sieci z routera). Ikona wifi jest aktywna (biało czarna). W opcjach w 'konfiguracji przeglądarki' mam do wyboru 'przeglądarka punktów aktywnych' albo blueconnect. Ustawiłem na to pierwsze. W menu głównym mam ikony 'przeglądarka' i 'blueconnect' - uruchamiam tą pierwszą (2ga również uruchamia przeglądarkę)

Pytanie: czy łącząc się przez przeglądarkę (fabryczna BB) - łączę się przez wifi czy blueconnect? Czy jeśli będę miał skonfigurowane sieci w kilku miejscach i zawsze włączone wifi - telefon będzie w pierwszej kolejności próbował łączyć się via wifi a jeżeli się nie uda -przez blueconnect?
7.07.2010, 23:46

konto usunięte

Temat: konfiguracja WiFi BlackBerry Bold 9700

Anna B.:
Dziekuje :)
...ale jest mi ciezko sie przyzwyczaic. Natomiast magicy z Ery odsylaja mnie do producenta. Totalna zalamka i podejscie do problemu. W koncu to nowy terminal, a wiec powinien dzialac bez zarzutu.

Problem może być w routerze, ja miałem podobnie z Netgearem, zmieniłem na Asusa i jest ok. Sądzę jednak, że problem tkwi w oprogramowaniu, więc zalecam uaktualnienie do najnowszej wersji.
W razie pytań służę pomocą.
22.08.2010, 10:56

Następna dyskusja:

Blackberry 9700 i niezrozum...




Zobacz dyskusje w grupie Blackberry

Aktualne tematy

Zobacz o czym się teraz dyskutuje

Problemy i porady

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania

Wyślij zaproszenie do