Temat: Strategia adwords spam
1. Wieksza ilosc odslon dla 100 zl to ciagle rozliczenie w modelu CPC a tym samym zmniejszenie CTR i QS.
Jak ktoś chce budowac wizerunek to moze isc w odslony nie w jakosc.
2. Ilosc odslon ? chyba ilosc wejsc a to nijak sie nie ma bo i tak budzet jest 100 zl a ten moze wygenerowac odpowiednia ilosc wejsc.
Więc myslac Panie Krzysztofie, optymalizujac kampanie staram sie zwiekszyc CTR a nie go zmniejszyc na poczet ilosci odslon.
Jezeli wiec ilosc odslon pozwala zachowac mi ilosc wejsc to nie widze powodu by ja zwiekszac.
Jak bede budowal zasieg to zaczne tworzyc kampanie z dopasowaniem zblizonym.
Jak bede chcial optymalizowac kampanie to bede robil wszystko by ilosc odslon malała na rzecz wzrostu CTR.
Czasami zamiast sie czepiac wystarczy przyjac ze standardowy model rozliczenia to CPC a tym samym placimy za konkretne wejscia a nie odslony. Zwiekszenie ilosci odslon moze obnizyc QS, pozycje naszego boksu koncowo wymuszajac podniesienie stawek.
Tak wiec nadal nie rozumiem.
2. Jezeli ciagle mam klikniec za 100 zl to ciagle mam taka sama szanse na taka sama ilosc potencjalnych zamowien.
Rownie dobrze mozna popadac w skrajnosci i ustawic dziennie 1000 zl wylaczajac reklame po wydaniu 80 zl.Nasza boks bedzie sie czesto wyswietlal. Nadal jednak wygeneruje tyle kliekniec ile wygenerowalby przy 80 zl. Zakladajac taki sam koszt za klik.
Mariusz J. edytował(a) ten post dnia 13.10.09 o godzinie 13:01