Gabriela Garus

Doradca klienta, PKO Bank Polski
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Księgowość Finanse Rachunkowość finansowa Marketing Odporność na stres obsługa komputera Punktualność Obsługa urządzeń biurowych praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B Dobra znajomość pakietu Microsoft Office™ (Word™, Access™, Excel™, PowerPoint™) samodzielność i samoorganizacja znajomość kasy fiskalnej Znajomość języka angielskiego - poziom dobry, żetelność

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Doradca klienta
- budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami banku
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie przygotowywania ofert
- aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych
- realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych
- weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
- realizowanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
- raportowanie wyników swojej pracy
- samodzielna organizacja czasu pracy
PKO Bank Polski
Młodszy doradca-kasjer
- budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami banku
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie przygotowywania ofert
- aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych
- realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych
- weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
- realizowanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
- raportowanie wyników swojej pracy
- samodzielna organizacja czasu pracy
Logo
Specjalista ds. finansowania
Dealer BMW M-Cars
- budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami firmy
- przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji leasingowej, kredytowej
-realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych
- stały kontakt z wydziałem komunikacji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rejestracji, rejestracja pojazdów
- raportowanie wyników swojej pracy
- samodzielna organizacja czasu pracy
Logo
Doradca Klienta
Euro Bank S.A.
- sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży
- prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)
- wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
- raportowanie wyników swojej pracy
Logo
Recepcjonistka/Spec. ds. administracyjnych i rozwoju firmy
Studio 5 Kraków - Fitness Klub
- Obsługa i pozyskiwanie klientów
- Aktywna sprzedaż usług
- Tworzenie nowego modelu działania i promocji
- Przygotowanie ofert
- Kreowanie działań marketingowych na portalach społecznościowych
- Aktualizacja strony internetowej
- Organizacja okazjonalnych eventów
Q Point
Hostessa
- Udział w akcjach promocyjnych
- Prezentowanie i promowanie produktów
- Realizowanie planów i założeń akcji promocyjnej
- Samodzielna organizacja czasu pracy

Szkolenia i kursy

Kurs kasowy. (Kurs przygotowawczy dla kasjera bankowego)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Zainteresowania

Gotowanie

Inne

Praca w zespole jak i samodzielnym stanowisku
Dobra organizacji pracy i rzetelnego wykonywania zadań
Ustalania priorytetów i efektywnego planowania zadań, punktualność
Praca pod presją czasu, duża odporność na stres oraz łatwość wychodzenia z sytuacji stresowych
Szybka adaptacji, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
Dobra znajomość pakietu MS Office, oprogramowania Joomla, systemu def3000
Obsługa kasy fiskalnej
Język angielski na poziomie dobrym
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze