Gośka J.

Gośka J. Urząd
Wojewódzki/Wydział
Bezpieczeństwa i
Zarządzania Kr...

Temat: Czy ktoś zna agencje reklamową ag-rek?

Witam, czy ktoś słyszał o tej agencji:http://ag-rek.pl.Jeśli tak to proszę o opinie.

konto usunięte

Temat: Czy ktoś zna agencje reklamową ag-rek?

ja nie słyszałem ale ostatnio przejrzałem ich regulamin ze względu na ogłoszenie o poszukiwaniu statystów do filmu za 750zł dziennie (w Gdyni ostatnio kręcili polski film i statyści podobno dostawali 100zł)... przytoczę najciekawsze punkty 9 i 10:

9.Zawarcie umowy odbywa się poprzez wypełnienie kwestionariusza. Po zawarciu umowy pobierana jest jednorazowa opłata rejestracyjna w wysokości 50 zł. Wypełniony kwestionariusz stanowi dokument zawarcia umowy. W ramach umowy Agencja Reklamowa podejmuje się podjęcia pośrednictwa pomiędzy użytkownikiem, a naszym klientem.
10.W przypadku jeśli kandydat nie spełni oczekiwań naszych klientów, opłata rejestracyjna nie zostanie zwrócona.

nie znam się na agencjach reklamowych więc nie wyrokuje, może to jest normalna praktyka...
Gośka J.

Gośka J. Urząd
Wojewódzki/Wydział
Bezpieczeństwa i
Zarządzania Kr...

Temat: Czy ktoś zna agencje reklamową ag-rek?

Rafał Za:
ja nie słyszałem ale ostatnio przejrzałem ich regulamin ze względu na ogłoszenie o poszukiwaniu statystów do filmu za 750zł dziennie (w Gdyni ostatnio kręcili polski film i statyści podobno dostawali 100zł)... przytoczę najciekawsze punkty 9 i 10:

9.Zawarcie umowy odbywa się poprzez wypełnienie kwestionariusza. Po zawarciu umowy pobierana jest jednorazowa opłata rejestracyjna w wysokości 50 zł. Wypełniony kwestionariusz stanowi dokument zawarcia umowy. W ramach umowy Agencja Reklamowa podejmuje się podjęcia pośrednictwa pomiędzy użytkownikiem, a naszym klientem.
10.W przypadku jeśli kandydat nie spełni oczekiwań naszych klientów, opłata rejestracyjna nie zostanie zwrócona.

nie znam się na agencjach reklamowych więc nie wyrokuje, może to jest normalna praktyka...