O grupie

Clienting zastępuje marketing, ten był bowiem ideą rynku masowego. Na nim czuł się dobrze i funkcjonował bez kłopotów. To prawda - ale na Boga! Gdzie są jeszcze dzisiaj rynki masowe???

W XXI wieku marketing umarł. Globalizacja, multimedialność, dynamika zmian zachodzących na rynkach, w potencjale Klientów wymagają śmiałych zmian. Mnogość, zmienność i kreatywność oczekiwań, potrzeb, pragnień Klientów - wszystko to powoduje, że dotychczasowe modele marketingowego zarządzania sprzedażą, potencjałem firmy, jej rozwojem nie są już efektywne i skuteczne. W obecnych, trudnych czasach niepewności i całkowitego zamieszania jedyną stałą wielkością jest Klient. Firma bez dobrego Klienta jest niczym! W jej bilansie po stronie aktywów najwazniejszą pozycją jest i musi się stać własnie ON - Klient. Sukces nie tkwi w tym aby sprzedawać. Chodzi o to aby Klienci kupowali!

Strategia firmy, chcąc być skuteczną musi uwzględnić ten najważniejszy fakt i zastosować Clienting, jako nowoczesną doktrynę rewolucjonizującą sprzedaż.

To Forum jest miejscem wymiany wiedzy oraz doświadczeń w zakresie Clientingu. Zapraszam do dyskusji, prezentacji, wymiany opinii.

* Logo grupy - "Polacy wciąż kupują Coca-Colę" Wilhelm Sasnal, akryl na płótnie, 1999

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
założyciel zatwierdza nowych członków
Założona:
22.10.2007, 09:01
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
clienting, handel, Klient, management, marketing, rynek, sprzedaż

Założyciel:

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Zarządzanie przedsiębiorstwem, wdrażanie innowacji

Moderatorzy:

Maciej Wojewódka

Maciej Wojewódka

analityk, manager, badacz, organizator, uhonorowany za kreatywność i innowacyjność w kilku dziedzinach, tel. 694-912-255

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Zarządzanie przedsiębiorstwem, wdrażanie innowacji

Wyślij zaproszenie do