Temat: Strategia adwords spam
Marcinie aż się przygotuje na odpowiedź :)
"A czy rolą policji jest nie dopuszczanie do przestępstw? Powiedziałbym, że i w jednym, i w drugim przypadku raczej rola jest bardziej reaktywna.
"
1. Czy klienci AdWords pełnią role Policji bo jak nie to płacą frycowe :)?
Nie zgłaszasz to płacisz.
Rolą Policji jest wiele rzeczy, to jest ustawowe, płacę podatki.
Google AdWords działa na rzecz klientów jako usługa - wg mnie złe porównanie.
2. Nie popadajmy w skrajności - za pewne są możliwości wykrywania potencjalnych zagrożeń.
Czy każdy taki przypadek jest indywidualny ?.
Nie wiem jak jest w UK, ale tam nawet SEO wygląda inaczej jak i samo prowadzenie DG.
Jednak jesteśmy w Polsce i usługę oferujecie w PL.
Czy można więc sądzić, ze Google AdWords nie jest dostosowane do realiów rynku PL :)?.
Mnie jednak najbardziej martwi fakt nie tego, że się te reklamy pojawiają jak ktoś jest gotów za nie płacić.
Mam dziwne odczucie,że konwersja nie jest zbyt wysoka a kogoś stać na te reklamy bo działa z kodów AdWords.
Mówiąc o oszustach, nie można posadzać kogoś o to, gdy płaci swoją gotówkę, jednak jeżeli bedziecie weryfikowali bardziej kody to się chyba nikt nie pogniewa..
Tylko w sumie po co weryfikować - więcej kodów więcej testerów, a osoby płacące namacalny pieniądzą wydadzą więcej.
Zapytam Marcinie inaczej.
Na koncie mariusz@szook.pl prowadziłem kampanie - coś około 8 tys zł dla jednego klienta, dla kazdego otwieram konto Adwords.
Na te hasła pojawiały się te reklamy, aby nie pojawiać się obok podbijałem CPC - czy uwzględniając, że te reklamy łamały regulamin AdWords częśc poniesionych kosztów kampanii zostanie mi zwrócona?
Przecież to nie moja wina :) a czemu mam płacić wyższym CPC booo.
Rozwiązaniem nie jest chyba rezygnacja z prowadzenia kampanii w AdWords bo AdWords sobie nie radzi z takimi reklamami.
Mariusz J. edytował(a) ten post dnia 22.09.09 o godzinie 21:37