Darek Z. --
Temat: Wartość programu.
Ilość godzin spędzonych nad projektem * stawka za godzinęEw. 10% wartości samochodu jakim jeździ klient.
Łukasz K. Artysta Programista
100 zl
Jakub
Wojt
Projektant systemów
IT, Team Leader,
Programista .NET C#
Marek Baran:
Jako że to mój pierwszy projekt na zlecenie i w zasadzie nie znam rynku, prosilbym o wycene tego programu
Na ile wyceniasz 'wycenę programu' ? ;)Jakub Wojt edytował(a) ten post dnia 25.01.12 o godzinie 22:14
Marek Baran:
Łukasz K.:naprawde 100zl? przy stawce zalozmy 20zl/h, zajeloby to Panu 5 godzin? Mi to zajelo okolo 10 razy wiecej, gdyby zsumowac caly czas temu poswiecony (a nawet wiecej). Z tym ze ja jestem studentem drugiego roku informatyki, praktycznie wszystkiego musialem sie uczyc (obsluga bazy danych itp.), ale i tak zal mi go oddawac za 100zl :)
100 zl
zartowalem ;)
za godzine sie nie wycenia, tylko za technologie, narzedzie, przydatnisc... jako, ze jestrs studentem, to nie przesadzaj z cena, ale ciezko cokolwiek powiedziec, bez obejrzenia programu... biorac pod uwage liczbe godzin, to wyszloby Ci jakies 1000-1500 zl (juz nie licz sobie mniej za te godzine niz za godzine korepetycji)
// 600 zl to na pewno nie bedzie nic zlegoŁukasz K. edytował(a) ten post dnia 25.01.12 o godzinie 22:23
Marek Baran:
Łukasz Kapruć, dzięki serdeczne, rozjaśniłeś mi juz troche, jakie mniej wiecej ceny kszaltuja sie za takie programy. Mysle ze sprobuje sie potargowac o 1000zl.
Tylko tak jak mówię - bez obejrzenia programu, to strzelam, mnożąc liczbę godzin * 20. Pamiętaj, że lepiej wziąć kilka razy po nieco mniej niż zrazić do siebie kogoś za dużą kwotą ;) Ale to wszystko teraz co mówię, to wróżenie z fusów jeśli chodzi o ten konkretny przypadek.
Jakub
Wojt
Projektant systemów
IT, Team Leader,
Programista .NET C#
Jako że to mój pierwszy projekt na zlecenie i w zasadzie nie znam rynku, prosilbym o wycene tego programu
Na ile wyceniasz 'wycenę programu' ? ;)