Reklama
Szukaj zleceń na Getak.pl

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Ola Dynas Student, UE

Temat: Schweser na czerwiec 2012

Dzień dobry!

Jestem studentka stosunkow miedzynarodowych we wroclawiu, a wlasciwie bylam i decydujac sie na razie nie isc na magisterke zdecydowalam sie na zdawanie egzaminu w czerwcu 2012 roku. Dostalam juz ksiazki z instytutu i szczerze mowiac troche mnie przerazaja;P Dowiedzialam sie ze jak sie uczy ze schwesera to rowniez mozna zdac egzamin. Dlatego chcialam sie zapytac czy ktos ma moze do sprzedania jego ksiazki przygotowywujace na przyszly rok? Czy moze jednak lepiej uczyc sie z ksiazek instytutu? Mam na to 7 miesiecy biarac pod uwage ze pracuje part time wiec ogolnie wydaje mi sie ze mam troche czasu na nauke:) Jakies rady poza tym? Z gory dzieki za odpowiedz;)
3.11.2011, 12:34

Dorota Ochocka Analityk w
Departamencie Wycen,
Finansów
Korporacyjnych, ...

Hej :) ja właśnie skończyłam studia i też myślę o CFA w czerwcu. Co prawda rad nie mogę Ci udzielić ;), ale chciałam się zapytać czy uczysz się w swoim zakresie czy może korzystasz z przygotowanych szkoleń ? W ogóle czy takie szkolenia są niezbędne ? Co o tym myślicie ? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.
20.11.2011, 18:57

Krzysztof Kajetanowicz Pending CFA Charter

Nie warto uczyć się z książek instytutu - są napisane dość chaotycznie, jest w nich znacznie więcej materiału niż w learning outcome statements (i na egzaminie), a materiał potrzebny na egzamin nie jest w żaden sposób zaznaczony.

Najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem wydaje się zakup używanych książek Schwesera z 2011 r. (na allegro?). Są pewne zmiany programowe, które ktoś ładnie zestawił tutaj: http://www.finquiz.com/cfa_level_1_curriculum_changes_.... Luki możesz uzupełnić na podstawie książek instytutu.
21.11.2011, 09:30

Ola Dynas Student, UE