Reklama: Twoja konkurencja już Cię wyprzedziła SPRAWDŹ JAK

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Tomasz Wielecki Biuro
architektoniczne

Temat: Jakich specjalistów potrzebuję do stworzenia strony?

Chcę stworzyć stronę dla mojej firmy. Nie chcę zlecać wykonania żadnej firmie - zamiast tego mam zamiar wynająć poszczególnych wykonawców, a ja chcę pozostać kimś w rodzaju project manager. Przyznaję jednak, że jestem laikiem, a tworzeniem stron interesuję się tylko amatorsko, stąd mam kilka wątpliwości.
Pierwsza z nich: jacy specjaliści tak naprawdę są potrzebni do stworzenia strony? Mam na myśli raczej prostą stronę, bez żadnych animacji, skryptów etc. Z funkcjonalnościami takimi jak np. tutaj:

http://www.smtick.com/
http://www.versamedispa.com/

Z tego co się orientuję, wystarczy grafik i koder, który stworzony szablon graficzny wkomponuje w odpowiedni język. Zgadza się? Czy potrzebuję kogoś
jeszcze?
Ponadto: jak wygląda sytuacja z CMSem? Wiem, że są darmowe aplikacje, które sprawnie działają. Jeśli chciałbym z takiej korzystać, to kto powinien wkomponować to w stronę? Koder?
Wiem też, że niektóre firmy mocno naciskają na tworzenie stron w oparciu o ich własny CMS. Jednak czy w moim przypadku stworzenie własnego CMSa się opłaca? Czy może te darmowe są na tyle dobre i elastyczne, że wystarczy z nich skorzystać? I znowu: jeśli bym się zdecydował na budowę CMSa, to kto go tworzy? Też koder?

Pomóżcie rozwiać moje wątpliwości i wybaczcie jeśli pytania są zbyt banalne ;)
30.12.2010, 18:10

Adam Barański Programista, Adroom