- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna »
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Mariusz
M.
p.o. Koordynator ds
Faktoringu w
Stołecznym Centrum
Korpo...
Temat: Budowa domu w 8 miesięcy (dom w winogronach 2 w...
nie znam się ale jestem pod wrażeniem:)
Sławomir
L.
Kierownik budowy
Skanska S.A.
fajnie jakby dorzucać jakieś komentarze do tych zdjęć ;-) taka mała sugestiaSławomir L. edytował(a) ten post dnia 28.10.10 o godzinie 17:54
Łukasz
Sokół
właciciel,
ProfiHouse
Sławomir L.:Komentarze to najlepsze byłyby od pracowników ;)
fajnie jakby dorzucać jakieś komentarze do tych zdjęć ;-) taka mała sugestiaSławomir L. edytował(a) ten post dnia 28.10.10 o godzinie 17:54
Co do opisywania procesu budowy to dużo można napisać, a ja nie dysponuję na razie nadmiarem wolnego czasu. Zresztą chodziło mi o prezentację realizacji w czasie i kluczowe są tu jedynie daty ;)
Roman
Wieczorek
Freelancer:)
zarządzanie,
doradztwo,
szkolenia,
fotografika
ja tam tylko wychyle się ze swojej ziemianki...Łukasz dla siebie budujesz czy klient sobie tak życzy ..;)nie znam się na tym beton oczywiście w ławach już swoją normą określoną wytrzymałość dawno ma ..ah ta chemia nie tylko w pieczywie ale i w betonie cuda sprawia;) i ta izolacja na suchutki beton idzie..;)
ja to zacofany jestem myślę po staremu ...(5 stopni i ile kubików wody do odparowania?)teraz to musi już być a ja to bym głupi na wiosnę czekał....
Dagmara
D.
operacyjny na
wypowiedzeniu :):)
04.02. weszła do mnie ekipa w celu budowy (ale najpierw rozbiórki małego budyneczku)14.02 osiągnęli stan jakna ostatnim zdjęciu osiągnęli
19.02 stan był taki :

no wiem, wiem - ja tego nie budowałam własnymi rękami :)
07.04 zawisła wiecha na więźbie.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 28.10.10 o godzinie 23:54
Sławomir
L.