Reklama: GRATIS wycena pozycjonowania strony , KLIKNIJ !

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Oliwia Michna Studentka studiów
dziennych,
Uniwersytet Śląski
w Katowicach

Temat: ABC przyszłego marketingowca politycznego,

Dzień dobry,
Jestem obecnie studentką międzynarodowych studiów politycznych, jako że interesuje mnie domena polityki i chciałabym się zająć marketingiem politycznym chciałabym zasięgnąć Waszej rady o to jak rozpocząć moje ukierunkowanie w tej dziedzinie. Niestety muszę przyznać, że moje studia robią to szczątkowo. Dotychczasowe działania koncentrują się na chwilę obecną na czytaniu literatury, szkoleniach z zakresu PR, stażu w dziale promocji regionu w Brukseli, aktywności organizacyjnej a nawet teatrze..jednak mimo wszystko mam wrażenie, że to dalej za mało i nie wiem jak rzeczywiście wejść w działania rzeczywistego marketingu politycznego, którego moim zdaniem jeszcze nawet nie dotknęłam..
Na praktyki do zwykłego działu marketingu mnie raczej nie wezmą..Szkoła nauk politycznych nie wygląda tak atrakcyjnie w CV w aplikacji do działu marketingu.

Studia podyplomowe ? szkolenia? 2 licencjat?
Czy sama teoria ze studiów wystarczy?
Jak zacząć?

Będę wdzięczna za wszelkie sugestie,Oliwia Michna edytował(a) ten post dnia 21.07.10 o godzinie 14:43
21.07.2010, 14:39

Ewa Pokrywa realizuję marzenia

Oliwia Michna:

Studia podyplomowe ? szkolenia? 2 licencjat?
Czy sama teoria ze studiów wystarczy?
Jak zacząć?

Teoria to tylko teoria...
Najlepszy sposób to praktyka. Zbliżają się wybory samorządowe. Wiele partii/kandydatów będzie potrzebowało wsparcia. W taki sposób nauczysz się najwięcej.

Będę wdzięczna za wszelkie sugestie,Oliwia Michna edytował(a) ten post dnia 21.07.10 o godzinie 14:43
21.07.2010, 15:54

dziennych,
Uniwersytet Śląski
w Katowicach