Advertisement

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Anna G. digital for social
change

Temat: Intro - na dobry początek :)

Tutaj dołączający do grupy mogą się krótko przedstawić - milej i łatwiej będzie się dyskutowało, wiedząc z kim mamy do czynienia ;)

Jedno/dwa zdania - napiszcie coś o sobie i o tym, dlaczego zainteresowała Was ta grupa właśnie.

Zapraszam!
20.04.2010, 12:29

change

1. Mam na imię Ania, jestem z Wrocławia, mieszkam w Paryżu, pracuję międzynarodowo, a w swojej pracy łączę dwie pasje: marketing i NGOs.

2. Grupę założyłam dlatego, że nie znalazłam na GL 'gotowej' już grupy na temat marketingu w organizacjach nonprofit. Mam nadzieję, że się przyda ;)
20.04.2010, 12:36

Karol K. Albo odnajdziemy
drogę, albo ją
zbudujemy

Witam,
mam na imię Karol, jestem studentem Uniwersytetu w Kielcach.

Obecnie jestem w trakcie tworzenia (wraz z grupą świetnych osób) Fundacji - czekamy na decyzję o zarejestrowaniu.

W obszarze moich zainteresowań leżą: marketing, sprzedaż, employer branding, budowanie wizerunku organizacji...

mam nadzieję, że dzięki tej 'grupie' będę miał okazję na te tematy porozmawiać, oraz nauczyć się wielu nowych rzeczy.
13.06.2010, 16:57

Witam,
Mam na imię Agnieszka, jestem prezeską niedawno powstałej Fundacji (pierwsze projekty jeszcze przed nami), interesuje mnie przede wszystkim marketing, komunikacja i budowanie wizerunku w internecie.
14.06.2010, 19:24

Jestem dodo :)

Niedawno dołączyłem do jednego ngo - Klubu Suterena http://suterena.org

Na początek zająłem się nową stroną internetową, do której bezczelnie właśnie linka podałem :P

Będę tam realizował dwa projekty na początek. Jeden to projekcja(e) na ścianie opolskiej Galerii Sztuki Współczesnej, a drugi do projekt związany z reklamą społeczną.