Anna
G.
digital for social
change
Temat: Intro - na dobry początek :)
Tutaj dołączający do grupy mogą się krótko przedstawić - milej i łatwiej będzie się dyskutowało, wiedząc z kim mamy do czynienia ;)Jedno/dwa zdania - napiszcie coś o sobie i o tym, dlaczego zainteresowała Was ta grupa właśnie.
Zapraszam!
Anna
G.
digital for social
change
1. Mam na imię Ania, jestem z Wrocławia, mieszkam w Paryżu, pracuję międzynarodowo, a w swojej pracy łączę dwie pasje: marketing i NGOs.2. Grupę założyłam dlatego, że nie znalazłam na GL 'gotowej' już grupy na temat marketingu w organizacjach nonprofit. Mam nadzieję, że się przyda ;)
Karol
K.
Albo odnajdziemy
drogę, albo ją
zbudujemy
Witam,mam na imię Karol, jestem studentem Uniwersytetu w Kielcach.
Obecnie jestem w trakcie tworzenia (wraz z grupą świetnych osób) Fundacji - czekamy na decyzję o zarejestrowaniu.
W obszarze moich zainteresowań leżą: marketing, sprzedaż, employer branding, budowanie wizerunku organizacji...
mam nadzieję, że dzięki tej 'grupie' będę miał okazję na te tematy porozmawiać, oraz nauczyć się wielu nowych rzeczy.
Agnieszka Świątecka edupunk
Witam,Mam na imię Agnieszka, jestem prezeską niedawno powstałej Fundacji (pierwsze projekty jeszcze przed nami), interesuje mnie przede wszystkim marketing, komunikacja i budowanie wizerunku w internecie.
Jestem dodo :)Niedawno dołączyłem do jednego ngo - Klubu Suterena http://suterena.org
Na początek zająłem się nową stroną internetową, do której bezczelnie właśnie linka podałem :P
Będę tam realizował dwa projekty na początek. Jeden to projekcja(e) na ścianie opolskiej Galerii Sztuki Współczesnej, a drugi do projekt związany z reklamą społeczną.
Interesuje mnie marketing tej organizacji i "sprzedanie" realizowanych projektów mieszkańcom miasta, mediom i sponsorom.
Chciałbym ją wypromować, bo uważam, że są tam realizowane fajne projekty. Kręci mnie trochę marketing i sprawy promocyjno - reklamowe.
:]
Anna
G.
digital for social
change