Reklama: Wysokie zyski z Twojej strony www , DOŁĄCZ DO NAS

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Arkadiusz G. szukam nowych
wyzwań :)

Temat: PRACA - szukam

Witam

szukam pracy w branży środowiskowej lub pokrewnych - teren śląska/kraków/wrocław. Zainteresowanym mogę wysłać CV na priv.

Pozdrawiam
2.09.2011, 17:38

Piotr Pawlik mgr inż. Energetyki
/ Technik Elektronik

Cześć
Szukam pracy w branży energetycznej, jestem absolwentem Wydziału Energetyki i Paliw na AGH w Krakowie, spec. Systemy Sterowania i Zarządzania w Elektroenergetyce. CV oraz inne dane znaleźć można w moim profilu

Pozdrawiam
14.09.2011, 20:01

Przemysław Buchta Student,
Politechnika
Śląska w Gliwicach

Witam!
Jestem absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach (oddział Rybnik) wydział Elektryczny. Poszukuję pracy !!!!. Osoby zainteresowane zapraszam na moj profil.
Pozdrawiam
21.12.2011, 00:23

Maciej N. specjalista
uzdatniania wody w
energetyce + NEBOSH
(ICC+IGC)

Przemysław Buchta:
Witam!
Jestem absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach (oddział Rybnik) wydział Elektryczny. Poszukuję pracy !!!!. Osoby zainteresowane zapraszam na moj profil.
Pozdrawiam

Eeeeee.... tak się tylko zastanawiam.... wiesz, ludzie których zapraszasz na swój profil, którzy mogliby zaoferować Ci pracę, będą patrzeć na Twoje zdjęcie... i tak mi się wydaje, że prędzej dostaniesz ją w jakim zespole Chippendales, niż w energetyce...
Taka mała rada: zastanów się czego szukasz na goldenline, i... jeśli pracy, to się trochę odziej przed robieniem profilowego zdjęcia ;)

Sorry za offtop.
23.12.2011, 06:59

Witam,