Adam
Zaorski
Tester
oprogramowania
Temat: Perspektywy na pracę związaną z ms sql server w Łodzi ?
Witam,Jestem studentem 5 roku informatyki na łódzkim uniwerku. Od jakiegoś czasu dość intensywnie szkolę się w T-Sql'u. Poznaję też usługi środowiska Sql Server dotyczące dziedziny Business Intelligence i zagadnienia administracyjne. Niestety przeglądając ogłoszenia dotyczące pracy związanej z Sql Server doszedłem do wniosku, że w moim rodzinnym mieście jest bardzo krucho z ofertami pracy. Może ktoś z was pracuje w Łodzi na stanowisku związanym z tą tematyką - zna rynek i może mi powiedzieć czy w Łodzi jest aż tak źle? Czy mam tu szansę na znalezienie pracy lub stażu ? Może znacie jakieś konkretne firmy gdzie mógłbym się popytać o pracę?Adam Zaorski edytował(a) ten post dnia 28.01.10 o godzinie 16:05
Mateusz H. T-SQL
post mało wnoszący ..ale cóżnie jestem z łodzi co prawda, ale kojarzę, iż nie tak dawno - około miesiąca na amg.net.pl szukali programisty sql..
macie w tej łodzi comarch także i taką ofertę pracy
http://www.comarch.pl/kariera/praca_w_kraju/informatyc...
powodzenia!Mateusz H. edytował(a) ten post dnia 29.01.10 o godzinie 01:35
Krzysztof
Białkowski
What colour do you
want that database
:>
W AMG.net 95% to projekty Java :), Kiedy odbywałem staż,był jeden projekt w .NET ale możliwe że się już zmieniło.
Michał
Patrzałek
Business
Intelligence
Consultant
mozesz sprobowac w ABB.Jednak zapraszam do Warszawy :)
Szymon
P.
Trzymać życia
rytm, a nie szarpać
się z nim
Uderz do Rule financial - ja miałem z nimi niedawno kontakt (szukają teraz na 4 stanowiska), ale ja pracę już mam
Mateusz H. T-SQL
Szymon P.:czyli zostały 3 stanowiska? ;)
Uderz do Rule financial - ja miałem z nimi niedawno kontakt (szukają teraz na 4 stanowiska), ale ja pracę już mam
zawsze możesz poszukać w firmach będących partnerami ComArch. Przy ERP, zawsze znajdzie się pewnie trochę T-SQL-owej pracy.
Szymon
P.
Trzymać życia
rytm, a nie szarpać
się z nim
Mateusz H.:
czyli zostały 3 stanowiska? ;)