Reklama: Jesteś webmasterem ? Zacznij zarabiać KLIKNIJ

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Edyta Floras trener XXI wieku

Temat: czym zajmują sie kobiety w IT ?

możecie powiedzieć coś na temat zajmowanych przez siebie stanowiskach, jakie macie obowiązki może podzielicie sie swoimi sukcesami w pracy ?!
22.09.2007, 18:12

Anna Agnieszka Warzecha software developer

Jestem programistką PHP oraz zajmuję się kontaktami z klientami. Moja praca nie polega więc tylko na klepaniu kodu, ale też na bezpośredniej styczności z ludźmi.
Jak na programistkę jeszcze brak mi doświadczenia, ale staram się rozwijać swoją wiedzę w tym temacie aby nie zostawać w tyle co z resztą nie wychodzi mi najgorzej.
Jeśli chodzi o IT to prywatnie interesuję się Linuksami, w szczególności dystrybucją Gentoo.
25.09.2007, 22:44

konto usunięte

Ja nie jestem do końca kobietą, chociaż posiadam większość jej pozytywnych cech.

Pracuję na stronie i obsługuję Klientów bez względu na płeć.
5.03.2008, 22:03

Dorota Zofia C. Programistka, CC

Po roku pracy jako programistka w firmie, przeszłam do duzo ciekawszej formy - Analizy - czyli spotkania z Klientami, Projektowanie a na koniec - najradośniejsze tłumaczenie reszcie zespołu "jak to ma działać". Zdecydowanie polecam.
30.03.2008, 21:39

Anna R. myślę w SQL

Obecnie Operator Systemu (IMHO idiotyczna nazwa stanowiska, bo kojarzy mi się z operatorem koparki) - pilnuję danych w bazie produkcyjnej (transakcje od strony "merytorycznej"), trzymam łapę na rozbudowanym systemie raportowym (kilkaset raportów dziennie plus raportowanie wewnętrzne), zabieram się powoli do projektu (całego 'od zera do bohatera' czyli projekt, implementacja i wdrożenie) związanego z nowym narzędziem Business Intelligence w firmie.