Reklama
Szukaj zleceń na Getak.pl

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Tomasz Nowakowski Nauczyciel Tai Chi
(Tai Ki Kung),
Visual artist

Temat: Witam, tu się witamy i przedstawiamy

Witam wszystkich, chętnych do rozmowy o zasadach Tai Chi.

Na imię mam Tomasz, zajmuję się badaniem działania i zastosowań zasad Tai Chi od wielu lat. Uprawiam dwa style Tai Chi: Tai Ki Kung San Feng i kompletny, nieuproszczony styl Yang.
Jestem uczniem mistrza Ming Wonga C. Y.
Moją największą po Tai Chi pasją jest rysunek, choć nie tylko.
Pozdrawiam serdecznie
Tomasz
19.11.2009, 15:01

Zofia Polak Web & Cad designer,
Steel Storage

Witam, mam na imię Zofia i praktykuję Tai Ki Kung w Centrum Sztuk Taoistycznych Zlatý Kopec (Międzynarodowej Szkole Tai Chi Chuan) od 1995 roku.
Rozpoczęłam praktykę Tai Chi pod opieką Ryszarda Prokopa w Częstochowie by z czasem zacząć uczestniczyć regularnie w seminariach i obozach z Tomaszem Nowakowskim jak również z Doktorem Ming Wongiem C.Y.
23.11.2009, 20:01

(Tai Ki Kung),
Visual artist

Witam Cię,

i cieszę się, że dołączyłaś do grupy.

Tomasz N.
24.11.2009, 00:31

Michał Adam Widera waking up to what
you do

Witam serdecznie!
Michał W. :)
Pozdrowionka
27.11.2009, 13:43

konto usunięte

Przypełzłem wiernie z grupy Tai Ki Kung;)
27.11.2009, 15:09

(Tai Ki Kung),
Visual artist

Witam obu panów,

w grupie poświęconej pracy z zasadami Tai Chi.

Pozdrawiam serdecznie

Tomasz N.Tomasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 27.11.09 o godzinie 18:32
27.11.2009, 18:32

Mariusz Pietrzak Nauczyciel Tai Ki
Kung, Tai Chi Chuan,
Qi Gong, praktyk
O...

Witam, mam na imię Mariusz, mam nadzieję że będę pomocny.Mariusz Pietrzak edytował(a) ten post dnia 15.12.09 o godzinie 17:25
15.12.2009, 17:25

(Tai Ki Kung),
Visual artist

Witaj Mariuszu,

Cieszę się, że tu jesteś. Na pewno bedziesz pomocny.

Pozdrawiam Cię serdecznie

Tomasz N.