Rafał
Szybiak
Seismic Navigator,
CGGVeritas
Temat: ustawienie rekordow SPF w google apps przez cPanel
Dzien dobry,Domena mojej firmy wykorzystuje host google apps. Mam jednak problem z ustawieniami rekordow SPF poprzez cPanel. Rozwiazanie niby proste (http://www.google.com/support/a/bin/answer.py?hl=pl&an..., jednak w cPanelu, w zakladce "e-mail authentication" nie jest to takie oczywiste. Nie moge dodac rekordu .txt, pozostaje mi wiec korzystanie z opcji w okienku "include". Nie moge dokonac wpisu ze znaczkiem "~all", jedynie "-all" lub obojetne "?all". Amatorzy administrujacy moja domena rozkladaja rece, a ja jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. Bede wdzieczny za pomoc, pozdrawiam serdecznie:-)
Grzegorz
Kordek
CEO,
www.InstytutPsycholo
giiPlci.pl
Tez mam z tym problem :)maile chodzą ale nie dochodzą na maile grup dyskusyjnych i z tego co wyczytałem do tego jest potrzebny SPF
Zobacz tu
http://www.google.im/support/forum/p/Google+Apps/threa...
Ja testuje jakby co dam znać :)
Grzegorz
Kordek
CEO,
www.InstytutPsycholo
giiPlci.pl
Ja wpisałemv=spf1 include:aspmx.googlemail.com ~all
jako spf i zaczęło chodzić
Sławomir Borowy Specjalista SEO
Pozwolę podpiąć się pod wątek...niedawno też "wpiąłem się" w Google apps opcja z dostępem spod własnej domeny jest dla mnie rzeczą dość nową, stąd nie jestem pewien czy prawidłowo skonfigurowałem jej działanie.
Ustawiłem to tak, że po wpisaniu zadanej subdomeny w mojej domenie, zostaję przenoszony np. do Gmaila - tj. adres służy w zasadzie jako przekierowanie. Przyjmuję, że to tak ma działać, tj. nie jest możliwe utrzymanie np. Gmaila całkowicie w swojej domenie?
Jakub
Szostak
Geodeta, Urząd
Morski w Gdyni
Przyjmuję, że to tak ma działać, tj. nie jest możliwe utrzymanie np. Gmaila całkowicie w swojej domenie?
Tak.
Pozdrawiam,
Kuba
Paweł
Staworzyński
Doradztwo
Przemysłowo
Gospodarcze
Dzień dobry,czy możecie mi podpowiedzieć gdzie mogę dodać z poziomu cPanel'u rekord SPF:
v=spf1 include:_spf.google.com ~all
będę wdzięczny za pomoc